Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Grim schreef:
Iedereen laten inloggen met zijn/haar Hardtraxx account en enkel accounts die gemaakt zijn voor 06/07/2015. :D

En een minimum aantal posts.

Dat word voor mij dan spammen voor bier :whistle:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, of je laat gewoon degene van de openingspost een lijstje bijhouden, net zoals vroeger?

Als mensen aangeven dat ze erbij zijn komt diegene erbij te staan in de openingspost. Op de dag van CRAFT wordt gewoon dat aantal biertjes gehaald en degenen die zich niet op aanwezig hebben gezet hebben dan gewoon pech? :P
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ja, of je laat gewoon degene van de openingspost een lijstje bijhouden, net zoals vroeger?

Als mensen aangeven dat ze erbij zijn komt diegene erbij te staan in de openingspost. Op de dag van CRAFT wordt gewoon dat aantal biertjes gehaald en degenen die zich niet op aanwezig hebben gezet hebben dan gewoon pech? :P

Ga jij het lijstje af op het moment dat ze met dat blad aankomen? :P
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Vorig jaar kon je zo zonder ticket naar binnen lopen heb ik gehoord.


Huh, vertel dat verhaal eens wat uitgebreider hoe het kwam en wat de aanleiding was?
Daarnaast moet ik ook ff kijken met TT.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Of je laat mensen LYM PB'en op Hardtraxx, en als ze aan die eisen voldoen, stuur je aan die accounts de dag voor het feest een hardtraxx biercoupon.

Dit vind ik een leuk idee. :lol:
Als je ze maar wel via je telefoon kan laten scannen hoor.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
J oey schreef:
Vorig jaar kon je zo zonder ticket naar binnen lopen heb ik gehoord.


Huh, vertel dat verhaal eens wat uitgebreider hoe het kwam en wat de aanleiding was?
Daarnaast moet ik ook ff kijken met TT.

Stond vlak na elven volgens mij nog ergens een hek open waardoor men zo naar binnen kon lopen als ik me het verhaal goed herinner. Norther66 heb ik 't van gehoord die kan het beter vertellen dus. :P

Edit: Meh ben gewend dat je een nieuw bericht kunt plaatsen en dat er dan komt te staan "toegevoegd na blablabla seconde". Kan hier dus niet. :')
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Huh, vertel dat verhaal eens wat uitgebreider hoe het kwam en wat de aanleiding was?


Wij kwamen al vrij vroeg aan met de auto, iets voor 12en. Wilden we naar de ingang lopen, zagen we allemaal hekken staan, maar in het midden was het gewoon open nog, dus we dachten dat dat de route naar de ingang was. Dus wij daar door die opening gelopen, nog steeds zoekend naar de ingang.

Toen viel ons op dat er allemaal picknick tafels er al stonden, en vervolgens ook een paar barren. We keken elkaar aan en hadden zoiets van 'huh, volgens mij zijn we al binnen? :huh: ' Toen we weer terug liepen, zagen we dat die opening van het hek een nooduitgang was en inmiddels dicht was gedaan. Die was blijkbaar nog open voor bevoorrading van het terrein, en stond er geen security bij, toen wij het terrein opliepen.

Wij dus al op het terrein zo'n security gast vragen waar de kluisjes waren. Hij antwoordde bij de ingang. En toen wij weer vroegen uhh waar is de ingang? keek hij wel ff vreemd op :lol: Wij het hele verhaal uitgelegd, zei hij van nou, dan hebben jullie mooi geluk :P

Wij op onze telefoons de tickets naar nog een paar vrienden gestuurd, en die zijn wel volgens de normale ingang naar binnen gekomen op onze tickets :P
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
SAIN7 schreef:
Huh, vertel dat verhaal eens wat uitgebreider hoe het kwam en wat de aanleiding was?


Wij kwamen al vrij vroeg aan met de auto, iets voor 12en. Wilden we naar de ingang lopen, zagen we allemaal hekken staan, maar in het midden was het gewoon open nog, dus we dachten dat dat de route naar de ingang was. Dus wij daar door die opening gelopen, nog steeds zoekend naar de ingang.

Toen viel ons op dat er allemaal picknick tafels er al stonden, en vervolgens ook een paar barren. We keken elkaar aan en hadden zoiets van 'huh, volgens mij zijn we al binnen? :huh: ' Toen we weer terug liepen, zagen we dat die opening van het hek een nooduitgang was en inmiddels dicht was gedaan. Die was blijkbaar nog open voor bevoorrading van het terrein, en stond er geen security bij, toen wij het terrein opliepen.

Wij dus al op het terrein zo'n security gast vragen waar de kluisjes waren. Hij antwoordde bij de ingang. En toen wij weer vroegen uhh waar is de ingang? keek hij wel ff vreemd op :lol: Wij het hele verhaal uitgelegd, zei hij van nou, dan hebben jullie mooi geluk :P

Wij op onze telefoons de tickets naar nog een paar vrienden gestuurd, en die zijn wel volgens de normale ingang naar binnen gekomen op onze tickets :P


Haha, grappig verhaal. :D Wel goed dat LYM zijn fouten toegeeft (of in dit geval de security) en dan gewoon zegt ja dan mogen jullie wat mij betreft wel blijven en dan alsnog 2 vrienden extra blij kunnen maken ;)
Iemand op de vrijdagavond tent daar opzetten zodat we naar binnen kunnen glippen?

Of laten we het vooral ontopic houden, thanks voor het verhaal leuk om te lezen. :D
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ga jij het lijstje af op het moment dat ze met dat blad aankomen? :P

Nee, want ik kom niet naar de meeting :P
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Of zet een VIP Hardtraxx podium neer


2 Biertjes voor 1 muntje? ^^
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een HT Vip :lol: would hit
Bericht Geplaatst op 07 jul 2015 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Of zet een VIP Hardtraxx podium neer

Haha, die is leuk.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha leuk idee, even de time table afwachten maar waarschijnlijk wel aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje Hollanders.

Nee ludieke actie dit, met die muntprijs van tegenwoordig zou ik een gratis biertje ook niet door de neus laten boren :beer:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 11:47 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig! En ik was eerder al al aanwezig op het forum onder een ander account, dus geem ''newbie'' ^^ ^^
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sorry, telt niet :cool:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 12:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoe ga je iemand herkennen dan? Tussen al die mensen :yay: :bomb:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo ik ben hier pas net lid maar ik hoop dat ik toch bier krijg ;$:$:$:$:$
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 12:43 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Sorry, telt niet :cool:

Oke, dan niet :cool:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Turkisch Redemption schreef:
Hoe ga je iemand herkennen dan? Tussen al die mensen :yay: :bomb:


A4-papiertjes met "Wildstylez - Clubbin'" op. :D
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. Me vriendin heb speciaal voor deze bier actie zojuist combi tickets besteld. :yay:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aanwezig. Me vriendin heb speciaal voor deze bier actie zojuist combi tickets besteld. :yay:


LYM heeft dankzij jullie die gratis biertjes zojuist dubbel en dik terugverdiend. :cool:

2de rondje dan maar? :$
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RTM93 schreef:
Aanwezig. Me vriendin heb speciaal voor deze bier actie zojuist combi tickets besteld. :yay:


LYM heeft dankzij jullie die gratis biertjes zojuist dubbel en dik terugverdiend. :cool:

Zijn mixdrankjes of shotjes ook mogelijk? :$
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Grim schreef:
RTM93 schreef:
Aanwezig. Me vriendin heb speciaal voor deze bier actie zojuist combi tickets besteld. :yay:


LYM heeft dankzij jullie die gratis biertjes zojuist dubbel en dik terugverdiend. :cool:

Zijn mixdrankjes of shotjes ook mogelijk? :$

Gewoon bier drinken, meid.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2015 20:03 
 

Is er ook stoelendans?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten