Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mail anders even naar [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mail anders even naar [email protected]


Zal ik doen, kijken of [email protected] of [email protected] bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh god ja leuk, lyrics!!

Talking about having a good time, house music!!!!!

Lyrics :)

DOWN AND OUT WITH MY DULL FWIENDS. WEADY TO MISBEHAVEEEEEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Are you crazy? Come on! Do it!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa Lyrics :) :)

Bullets going through your leather cracking your ribs :)
Fuck you ;)
Cracking your ribs :)
Cocksucker [?x] :bomb:
I'll tell you in your face cocksucker, fuck you :cool:
And watch you die on the street, fuck you :cool:
Fuck you :worship:
Talk with a heart full of hatred, fuck you :)
Fuck you ;)
Cocksucker [?x] :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Schei uit met die ellende en help Wildstylez mee helpen knul
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Feel the noise about the bass
Hit you in the face
And now you see how we rock
With the record on the block

Techno House is the sound
Pump the dancefloor on the ground
Purely Techno techno
Techno beats

Jammer dat die 2011 is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Grim schreef:
LYM heeft dankzij jullie die gratis biertjes zojuist dubbel en dik terugverdiend. :cool:

Zijn mixdrankjes of shotjes ook mogelijk? :$

SAIN7 schreef:
Wil best naar de meeting komen voor o.a. bier en jullie eens te zien rammen. :D

SAIN7 schreef:
Waar blijven de bierbonnen? :list:

SAIN7 schreef:
Maar kan iets anders als bier ook? :$ BOB. Of tenminste als het midden op de dag is ken 't wel. Maar als het van mijn timetable afgaat dan ben ik niet aanwezig.


:lol: :lol: Alsjeblieft zeg..
Het idee was om weer eens een meeting te houden, en degenen die er zijn krijgen een biertje van Lose Your Mind, helemaal gratis en voor niks.

Eerst vraag je al om mixdrankjes/shotjes ipv bier,
daarna zeur je waar de bonnen blijven,
Nu wil je weer iets van een frisje,
Oh en de meeting moet ook maar tijdens jouw persoonlijke timetable gepland worden want anders kom je niet eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Feel the noise about the bass
Hit you in the face
And now you see how we rock
With the record on the block

Techno House is the sound
Pump the dancefloor on the ground
Purely Techno techno
Techno beats

Jammer dat die 2011 is :(


Het hield Digital Punk de afgelopen editie ook niet tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het tijdperk loopt nu toch tot 2011?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, en 2005 tracks mogen ook gedraaid worden, dus doe de TB vs K-Traxx mix maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
:lol: :lol: Alsjeblieft zeg..
Het idee was om weer eens een meeting te houden, en degenen die er zijn krijgen een biertje van Lose Your Mind, helemaal gratis en voor niks.

Eerst vraag je al om mixdrankjes/shotjes ipv bier,
daarna zeur je waar de bonnen blijven,
Nu wil je weer iets van een frisje,
Oh en de meeting moet ook maar tijdens jouw persoonlijke timetable gepland worden want anders kom je niet eens


:$ Eerst was het niet de planning dat ik zou rijden, nu wel.
Daarnaast kom ik heus niet voor het bier alleen, maar als ik zou komen zou ik geen bier nemen en dan mag iemand anders hem hebben. Ook zou het zo zijn als het buiten mijn timetable valt ik niet zal komen alleen ik vraag alleen of ze bij mijn timetable een plekje hebben zo van: 'Hé, verdomme da's nou es een goei plan!'

Maar ik zie wel hoe het loopt en anders mag iemand 2 bier krijgen van mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb je nog steeds niet door dat het om de meeting gaat met bijkomstigheid een drankje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Volgens mij heb je nog steeds niet door dat het om de meeting gaat met bijkomstigheid een drankje..

Exact dit dus.
Zal wel een generatiekloof zijn denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
ErikZ schreef:
Volgens mij heb je nog steeds niet door dat het om de meeting gaat met bijkomstigheid een drankje..

Exact dit dus.
Zal wel een generatiekloof zijn denk ik..


Ik zal de zogenoemde 'bierbon' wel niet aanvragen en gewoon kijken of ik langs kan komen. Daarnaast was de post 'Waar blijven de bierbonnen :list: .' alleen een vraag, ik dacht dat in het weekend al meer bekend gemaakt zou worden over de meeting.

Genoeg opgehelderd over mijn reacties in dit topic? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het tijdperk loopt nu toch tot 2011?


Dat is in het geval van Wildstylez dan verdomd goed nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Sain7 :lol: Die 2,50 uitsparen begint wel hele trieste vormen aan te nemen...

Leuk initiatief van LYM overigens, klasse :thumbup: Had graag eens een meeting bijgewoond, maar heb toch gekozen om deze zaterdag een lokaal festival (WAH) mee te pakken. Aan de lineup heeft het in ieder geval niet gelegen, die is toch wel heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Het tijdperk loopt nu toch tot 2011?


Dat is in het geval van Wildstylez dan verdomd goed nieuws

Wat winnen we daarop dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Het tijdperk loopt nu toch tot 2011?


Dat is in het geval van Wildstylez dan verdomd goed nieuws

Wat winnen we daarop dan?

Little Red Noisy Thing remix, Stardust, Back 2 Basics, A Different Story
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

+ Huh. B2B overigens nooit wat gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik proef cynisme, rotjong. Echt niet meer met jou het pontje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee serieus hoe kun je die nou niet vet vinden? Ga met de bus trouwens, maar we kunnen in de regen wel even kletsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig :P regenpraatje prima natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Rat, was toch gezellig!!!

Dat was volgens mij de eerste keer iets kwijt avond. Er zouden er nog veel volgen......
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten