SAIN7 schreef:
Grim schreef:
LYM heeft dankzij jullie die gratis biertjes zojuist dubbel en dik terugverdiend.
Zijn mixdrankjes of shotjes ook mogelijk? 
SAIN7 schreef:
Wil best naar de meeting komen voor o.a. bier en jullie eens te zien rammen.

SAIN7 schreef:
Waar blijven de bierbonnen?

SAIN7 schreef:
Maar kan iets anders als bier ook?

BOB. Of tenminste als het midden op de dag is ken 't wel. Maar als het van mijn timetable afgaat dan ben ik niet aanwezig.

Alsjeblieft zeg..
Het idee was om weer eens een meeting te houden, en degenen die er zijn krijgen een biertje van Lose Your Mind, helemaal gratis en voor niks.
Eerst vraag je al om mixdrankjes/shotjes ipv bier,
daarna zeur je waar de bonnen blijven,
Nu wil je weer iets van een frisje,
Oh en de meeting moet ook maar tijdens jouw persoonlijke timetable gepland worden want anders kom je niet eens