Rickzel schreef:
Lose Your Mind schreef:
Mensen!
Wegens de plotselinge veranderingen is het voor mij niet haalbaar om op dat moment aanwezig te zijn. Ik zou de meeting daarom willen verlaten tot 19:00 bij dezelfde bar.
Ik wou dat het anders was.

Het is iets kleins, maar op zo'n dag nog de tijd nemen om een berichtje in dit topic te gooien zegt veel. Zou wel behoorlijk chaos zijn geweest bij jullie. Wat ontzettend balen dat het zo moest lopen gister.
Is het al wat duidelijker hoe groot de schade voor jullie is, of is dat nog te vroeg om te zeggen? (en dan bedoel ik niet alleen kapotte tenten e.d.)
We hebben er alles aan gedaan om open met iedereen te communiceren en daar hoort ook deze afspraak bij. De BIERTRAXX meeting zullen we zeker oppakken op een nieuw evenement en wat ons betreft zowel op Penoze, De Tijdmachine en Adaro - Dark Universe Night.
Nadat de wind is gaan liggen zijn we met dubbele bezetting en met hulp van heel veel mensen die graag mee wouden helpen het terrein opnieuw gaan opbouwen en hebben het bijna op de minuut gered om Damaris op de zondag te redden. We hopen dat de verbeterde weersvoorspellingen uitkomen en Amsterdam Kookt wel mag rekenen op mooi weer.
In de tussentijd liggen alle registers open om een zo goed mogelijke oplossing voor de gevolgen van zaterdag te vinden. We hebben een aantal gedachtes hierover, maar we zijn nog even afhankelijk van andere partijen of dit ook te realiseren is. We krijgen enorm veel support en het is tof om te merken hoeveel mensen met ons meeleven.