Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk :loving: beetje praten na een feest vind ik vaak wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje praten :lol: Voelde meer als een soort great speech
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Welke noob zet Faistos & Mointec tegelijk met B-Front.. :thumbdown:

Ow wacht.


Dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.. B-Front nowadaysss.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar gaan we nu meeten want ik vertrek morgenvroeg al om 9u 's morgens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 21:13 
 

Wanneer meeting, en hoe doen we dat met het bier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waar is dat mailtje dat zou komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mailtje is binnen. Tot morgen voor zij die komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 00:41 
 

Helaas, half 3 ben ik iig nog niet binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 09:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een grijs shirt met Animal van de Muppers erop en wellicht aan het feit dat ik twee meter lang ben en Zygoma naast me heb staan. Tot vanmiddag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Te herkennen aan een grijs shirt met Animal van de Muppers erop en wellicht aan het feit dat ik twee meter lang ben en Zygoma naast me heb staan. Tot vanmiddag!

Ja jezus, straks gaan ze nog denken dat jij mij bent...maar goed, 2 meter lang, wit shirt, grijze korte broek en waarschijnlijk met bier in mijn hand. En soms bij Zendaap en consorten staande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zie er ongeveer hetzelfde uit als bovenstaand. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 09:52 
 

B-Front shirtje, Theracords pet en/of grijze Jack&Jones trui... Tot vanmiddag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting is verplaatst naar Jack of Sound vs Alpha Twins vs Josh & Wesz? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 12:58 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Mensen!
Wegens de plotselinge veranderingen is het voor mij niet haalbaar om op dat moment aanwezig te zijn. Ik zou de meeting daarom willen verlaten tot 19:00 bij dezelfde bar.

Ik wou dat het anders was. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aww tijdens Crypsis :(
Nou ja ben wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Mensen!
Wegens de plotselinge veranderingen is het voor mij niet haalbaar om op dat moment aanwezig te zijn. Ik zou de meeting daarom willen verlaten tot 19:00 bij dezelfde bar.

Ik wou dat het anders was. :/


Het is iets kleins, maar op zo'n dag nog de tijd nemen om een berichtje in dit topic te gooien zegt veel. Zou wel behoorlijk chaos zijn geweest bij jullie. Wat ontzettend balen dat het zo moest lopen gister.

Is het al wat duidelijker hoe groot de schade voor jullie is, of is dat nog te vroeg om te zeggen? (en dan bedoel ik niet alleen kapotte tenten e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lose Your Mind schreef:
Mensen!
Wegens de plotselinge veranderingen is het voor mij niet haalbaar om op dat moment aanwezig te zijn. Ik zou de meeting daarom willen verlaten tot 19:00 bij dezelfde bar.

Ik wou dat het anders was. :/


Het is iets kleins, maar op zo'n dag nog de tijd nemen om een berichtje in dit topic te gooien zegt veel. Zou wel behoorlijk chaos zijn geweest bij jullie. Wat ontzettend balen dat het zo moest lopen gister.


Dit zat ik dus ook al te denken, ik zeg de meeting verplaatsen naar de Tijdmachine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is iets kleins, maar op zo'n dag nog de tijd nemen om een berichtje in dit topic te gooien zegt veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Rickzel schreef:
Het is iets kleins, maar op zo'n dag nog de tijd nemen om een berichtje in dit topic te gooien zegt veel.

Inderdaad zeg, dat is wel echt netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 17:27 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lose Your Mind schreef:
Mensen!
Wegens de plotselinge veranderingen is het voor mij niet haalbaar om op dat moment aanwezig te zijn. Ik zou de meeting daarom willen verlaten tot 19:00 bij dezelfde bar.

Ik wou dat het anders was. :/


Het is iets kleins, maar op zo'n dag nog de tijd nemen om een berichtje in dit topic te gooien zegt veel. Zou wel behoorlijk chaos zijn geweest bij jullie. Wat ontzettend balen dat het zo moest lopen gister.

Is het al wat duidelijker hoe groot de schade voor jullie is, of is dat nog te vroeg om te zeggen? (en dan bedoel ik niet alleen kapotte tenten e.d.)


We hebben er alles aan gedaan om open met iedereen te communiceren en daar hoort ook deze afspraak bij. De BIERTRAXX meeting zullen we zeker oppakken op een nieuw evenement en wat ons betreft zowel op Penoze, De Tijdmachine en Adaro - Dark Universe Night.

Nadat de wind is gaan liggen zijn we met dubbele bezetting en met hulp van heel veel mensen die graag mee wouden helpen het terrein opnieuw gaan opbouwen en hebben het bijna op de minuut gered om Damaris op de zondag te redden. We hopen dat de verbeterde weersvoorspellingen uitkomen en Amsterdam Kookt wel mag rekenen op mooi weer.

In de tussentijd liggen alle registers open om een zo goed mogelijke oplossing voor de gevolgen van zaterdag te vinden. We hebben een aantal gedachtes hierover, maar we zijn nog even afhankelijk van andere partijen of dit ook te realiseren is. We krijgen enorm veel support en het is tof om te merken hoeveel mensen met ons meeleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toppers! Dat jullie er sterker uit mogen komen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk al uit naar tijdmachine :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
In de tussentijd liggen alle registers open om een zo goed mogelijke oplossing voor de gevolgen van zaterdag te vinden. We hebben een aantal gedachtes hierover, maar we zijn nog even afhankelijk van andere partijen of dit ook te realiseren is. We krijgen enorm veel support en het is tof om te merken hoeveel mensen met ons meeleven.


Wat ik hieruit opmaak is: (Gedeelte van het) geld terug, of speciaal evenement voor degene die naar CRAFT 2015 zouden gaan.
Hoop toch op dat laatste :D

Nog veel succes de komende tijd met het afhandelen van CRAFT 2015.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten