Welke noob zet Faistos & Mointec tegelijk met B-Front..
Ow wacht.
Ow wacht.
Teken ik voor.wrote:17:00 bij Faistos & Mointec?
Ik teken hier ook dik voor.wrote:Teken ik voor.wrote:17:00 bij Faistos & Mointec?
wrote:Ow wacht.
Dan wil ik naar Noisecultwrote:Ook al zal ik er zelf niet bij zijn, met deze lineup ga je nooit een tijd vinden die voor iedereen goed uitpakt. Beste zou misschien al vroeg op de dag zijn, tijdens Josh & Wesz bijvoorbeeld..
En je weet hoeveel moeite me dat kost.wrote:Hij wel. Bier in het spel en hij is opeens van de Koelewijntjes weg te slaanwrote:Misschien dat ik na jaren ook maar weer eens een meeting ga bezoekenPrachtig geregeld.
Ditherwrote:En je weet hoeveel moeite me dat kost.wrote:Hij wel. Bier in het spel en hij is opeens van de Koelewijntjes weg te slaanwrote:Misschien dat ik na jaren ook maar weer eens een meeting ga bezoekenPrachtig geregeld.
Maarre, 8 uur anders doen ergens? Psyko Punkz, Alpha Twins of Atmozfears ofzo.
Precies. Klaar met die bullshit, daar en zo laat komt de meeting, punt uit.wrote:Ik denk dat wij als enige voorwaarde hebben dat het op de Tijdmachinestage is, en dan mag Rob bepalen hoe laat. Het is zijn idee, en zijn bier, toch?
Wie ben jij eigenlijk. Jij mag niet meebeslissenwrote:Precies. Klaar met die bullshit, daar en zo laat komt de meeting, punt uit.wrote:Ik denk dat wij als enige voorwaarde hebben dat het op de Tijdmachinestage is, en dan mag Rob bepalen hoe laat. Het is zijn idee, en zijn bier, toch?
Hij is Raven, sitting just above your chamber doorwrote:Wie ben jij eigenlijk. Jij mag niet meebeslissenwrote:Precies. Klaar met die bullshit, daar en zo laat komt de meeting, punt uit.wrote:Ik denk dat wij als enige voorwaarde hebben dat het op de Tijdmachinestage is, en dan mag Rob bepalen hoe laat. Het is zijn idee, en zijn bier, toch?