Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:13 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Welke noob zet Faistos & Mointec tegelijk met B-Front.. :thumbdown:

Ow wacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
17:00 bij Faistos & Mointec?

Teken ik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Lose Your Mind schreef:
17:00 bij Faistos & Mointec?

Teken ik voor.


Ik teken hier ook dik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me persoonlijk totaal geen optie omdat veel mensen B-Front willen. Niet voor niets nog steeds #1 in de HT DJ Top weet ik het hoeveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja snap ik. Wildstylez dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al zal ik er zelf niet bij zijn, met deze lineup ga je nooit een tijd vinden die voor iedereen goed uitpakt. Beste zou misschien al vroeg op de dag zijn, tijdens Josh & Wesz bijvoorbeeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:19 
 

Ik ga persoonlijk liever naar B-Front.. Maak er anders Bier-Front van? En daar meeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon aan het origineel houden van Wildstylez en dan laten we zeggen eerste 10 minuten. Kun je daarna nog bepalen waar je afsluit :innocent: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf nu uitkomen bij 18:15 Zany :P maar goed...godver, welke oetlul zet Crypsis nou tegelijk met Freqz

Lose Your Mind schreef:
Ow wacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 08:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ook al zal ik er zelf niet bij zijn, met deze lineup ga je nooit een tijd vinden die voor iedereen goed uitpakt. Beste zou misschien al vroeg op de dag zijn, tijdens Josh & Wesz bijvoorbeeld..

Dan wil ik naar Noisecult
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob kies aub zelf een tijd, kan je er niet bij zijn dan pech :thumbup:

De groep is te groot om iedereen tevreden te stellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 08:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, alleen liever niet in het donker en graag op de Tijdmachine stage. Oh en tijdens Zany zou perfect zijn. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 10:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar later op de dag als het de meeste buiigheid over is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Misschien dat ik na jaren ook maar weer eens een meeting ga bezoeken :P Prachtig geregeld.


Hij wel. Bier in het spel en hij is opeens van de Koelewijntjes weg te slaan


En je weet hoeveel moeite me dat kost.

Maarre, 8 uur anders doen ergens? Psyko Punkz, Alpha Twins of Atmozfears ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Misschien dat ik na jaren ook maar weer eens een meeting ga bezoeken :P Prachtig geregeld.


Hij wel. Bier in het spel en hij is opeens van de Koelewijntjes weg te slaan


En je weet hoeveel moeite me dat kost.

Maarre, 8 uur anders doen ergens? Psyko Punkz, Alpha Twins of Atmozfears ofzo.

Dither
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet vaak buiten de tijdmachine, beter tijdens een van die acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat wij als enige voorwaarde hebben dat het op de Tijdmachinestage is, en dan mag Rob bepalen hoe laat. Het is zijn idee, en zijn bier, toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik denk dat wij als enige voorwaarde hebben dat het op de Tijdmachinestage is, en dan mag Rob bepalen hoe laat. Het is zijn idee, en zijn bier, toch? ;)

Precies. Klaar met die bullshit, daar en zo laat komt de meeting, punt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
The Skribbler schreef:
Ik denk dat wij als enige voorwaarde hebben dat het op de Tijdmachinestage is, en dan mag Rob bepalen hoe laat. Het is zijn idee, en zijn bier, toch? ;)

Precies. Klaar met die bullshit, daar en zo laat komt de meeting, punt uit.

Wie ben jij eigenlijk. Jij mag niet meebeslissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 13:35 
 
Hardtraxxer

Wordt het wel openbaar waar en hoe laat? Ik wil lachen om al die kinders die naar een bladje bier toerennen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
The Skribbler schreef:
Ik denk dat wij als enige voorwaarde hebben dat het op de Tijdmachinestage is, en dan mag Rob bepalen hoe laat. Het is zijn idee, en zijn bier, toch? ;)

Precies. Klaar met die bullshit, daar en zo laat komt de meeting, punt uit.

Wie ben jij eigenlijk. Jij mag niet meebeslissen


Hij is Raven, sitting just above your chamber door
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh god ja leuk, lyrics!!

Talking about having a good time, house music!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Welke noob zet Faistos & Mointec tegelijk met B-Front.. :thumbdown:

Ow wacht.


Maar kan iets anders als bier ook? :$ BOB. Of tenminste als het midden op de dag is ken 't wel. Maar als het van mijn timetable afgaat dan ben ik niet aanwezig.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten