Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Steffnov schreef:
Timetable online, ik opteer voor de meeting tijdens Zany of Crypsis op de Tijdmachine :clap:

Crypsis ja :cool:

Vind dit inderdaad een prima tijd. :)
Tijdens Crypsis zou het leukst zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mail vestuurd! en idd, crypsis is strak plan, man wat heb ik hier zin in :D:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mailtje verstuurd! Meeting tijdens Zany lijkt me inderdaad het handigst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar aan het begin van Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij zal de meeting tijdens Wildstylez plaatsvinden, of heeft LYM nog geen keuze gemaakt hiervan?
Want als het met Crypsis is ben ik niet aanwezig.

Daarnaast zal ik wss terugrijden van het feest, dus is cola/redbull/iets anders ook mogelijk? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 17:04 
 
Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:
CRAFT FESTIVAL 2015 - BIERTRAXX MEETING
:beer:


Haha mega baas! Neem Thom en Jeffrey wel mee hoor, Rob :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Daarnaast zal ik wss terugrijden van het feest


Ik rij ook en van 1 biertje (heineken dan nog wel) voel je toch niets.
Zoals ze hier in België zeggen: ééntje is geentje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Netjes dit :lol:

Heb ook een mailtje verstuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, ik denk dat de meeste hiervoor lijken te zijn (niet alleen, maar dat is toch bijna nooit mogelijk)

19:15 bij Crypsis, op welke plek het dan ook uitkomt met het bier

Who's in? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ok, ik denk dat de meeste hiervoor lijken te zijn (niet alleen, maar dat is toch bijna nooit mogelijk)

[Size="100"]19:15 bij Crypsis, op welke plek het dan ook uitkomt met het bier[/size]

Who's in? :P

Ik kan het niet lezen het is veel te klein
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja fuck :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:11 
 

I'm in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het nu Wildstylez of Crypsis?
Want tijdens Crypsis zal ik bij MaxEnforcer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar tijdens Crypsis (of Zany). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Is het nu Wildstylez of Crypsis?
Want tijdens Crypsis zal ik bij MaxEnforcer zijn.

Veel mensen wilden hem eerder op de dag hebben, dus leek me dit een betere optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is het een idee om eerst te vragen of Rob tijdens Crypsis überhaupt wel tijd/zin heeft om bier te halen voor jullie, voordat jullie beslissen om het te verplaatsen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ok, ik denk dat de meeste hiervoor lijken te zijn (niet alleen, maar dat is toch bijna nooit mogelijk)

19:15 bij Crypsis, op welke plek het dan ook uitkomt met het bier

Who's in? :P


font is te dun
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Misschien dat ik na jaren ook maar weer eens een meeting ga bezoeken :P Prachtig geregeld.


Hij wel. Bier in het spel en hij is opeens van de Koelewijntjes weg te slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 21:39 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Mag ik jullie even onderbreken.
Dan staan de Frequencerz LIVE op de Penoze stage.
Dat is het nou precies het half uurtje op de dag dat ik niet kon meeten.

:innocent: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het einde van Crypsis dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Mag ik jullie even onderbreken.
Dan staan de Frequencerz LIVE op de Penoze stage.
Dat is het nou precies het half uurtje op de dag dat ik niet kon meeten.

:innocent: :$


Ja godver :P is ook nooit te plannen he xd

Norther66 schreef:
Aan het einde van Crypsis dan?


Einde van een set is altijd lastiger imo.

Nieuwe: 18:15 bij Zany?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:02 
 
Organisator
Avatar gebruiker

17:00 bij Faistos & Mointec?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob is onderdeel van Frequencerz live, confirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Liever op de Tijdmachine. Niet van plan veel weg te gaan daar. 18:15 met Zany bijvoobreeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
17:00 bij Faistos & Mointec?


15:00-15:30: Jack Of Sound & Alpha2
15:30-16:00: Noisecontrollers
16:00-17:00: BrennanHeart
17:00-18:00: B-Front
18:00-18:45: CodeBlack
18:45-19:30: Adaro
19:30-20:00: MaxEnforcer
20:00-20:20: Atmozfears
20:30-21:00: Gunz4Hire
21:00-22:00: D-Block&S-Te-Fan
22:00-23:00: Wildstylez

Iets hiervan?
Zoals Noisecontrollers?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten