Vind dit inderdaad een prima tijd.wrote:Crypsis jawrote:Timetable online, ik opteer voor de meeting tijdens Zany of Crypsis op de Tijdmachine
Tijdens Crypsis zou het leukst zijn.
Vind dit inderdaad een prima tijd.wrote:Crypsis jawrote:Timetable online, ik opteer voor de meeting tijdens Zany of Crypsis op de Tijdmachine
Haha mega baas! Neem Thom en Jeffrey wel mee hoor, Robwrote:CRAFT FESTIVAL 2015 - BIERTRAXX MEETING
Ik rij ook en van 1 biertje (heineken dan nog wel) voel je toch niets.wrote:Daarnaast zal ik wss terugrijden van het feest
Ik kan het niet lezen het is veel te kleinwrote:Ok, ik denk dat de meeste hiervoor lijken te zijn (niet alleen, maar dat is toch bijna nooit mogelijk)
19:15 bij Crypsis, op welke plek het dan ook uitkomt met het bier
Who's in?
Veel mensen wilden hem eerder op de dag hebben, dus leek me dit een betere optie.wrote:Is het nu Wildstylez of Crypsis?
Want tijdens Crypsis zal ik bij MaxEnforcer zijn.
font is te dunwrote:Ok, ik denk dat de meeste hiervoor lijken te zijn (niet alleen, maar dat is toch bijna nooit mogelijk)
19:15 bij Crypsis, op welke plek het dan ook uitkomt met het bier
Who's in?
Hij wel. Bier in het spel en hij is opeens van de Koelewijntjes weg te slaanwrote:Misschien dat ik na jaren ook maar weer eens een meeting ga bezoekenPrachtig geregeld.
Ja godverwrote:Mag ik jullie even onderbreken.
Dan staan de Frequencerz LIVE op de Penoze stage.
Dat is het nou precies het half uurtje op de dag dat ik niet kon meeten.
![]()
Einde van een set is altijd lastiger imo.wrote:Aan het einde van Crypsis dan?
15:00-15:30: Jack Of Sound & Alpha2wrote:17:00 bij Faistos & Mointec?