Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik ben aanwezig met Zygoma en ik doe wel een poging om meneer The Skribbler ook mee te slepen van de early vandaan. :)

Dit dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Als alles goed gaat ben ik niet aanwezig en als het slecht gaat ben ik wel aanwezig maar dan gaat het dus eigenlijk weer goed. :cool:


Dat logic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 01:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Fluxion schreef:
Als alles goed gaat ben ik niet aanwezig en als het slecht gaat ben ik wel aanwezig maar dan gaat het dus eigenlijk weer goed. :cool:


Dat logic :lol:

Kan niet misgaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar blijven de bierbonnen? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:36 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 23:55 
 
Organisator
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Waar blijven de bierbonnen? :list:


Excuses! Het blijft een maandag.. :/
We zijn hiermee aan de gang. Morgen krijgen jullie een update hoe we dit gaan aanpakken.
Het bier staat in ieder geval al koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 01:39 
 
Hardtraxxer

haha mooi, ben er sws bij of er nou wel of geen bier is. Maar beter ergens overdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

CRAFT FESTIVAL 2015 - BIERTRAXX MEETING

Kom je zaterdag naar CRAFT Festival 2015 en ben je van plan om naar de BIERTRAXX meeting te komen?
Stuur dan een mail naar [email protected].

Insturen kan tot vrijdag 18:00, daarna zal iedereen in de avond een mail ontvangen met alle info.

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biertraxx :lol: :lol: :lol:
Ik vind helemaal mooi. Is er al een vaste tijd eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goed bezig lym :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: [email protected] :lol: mooi dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :worship: heb zo'n gevoel dat dit een prima meeting gaat worden xd

Joey schreef:
Biertraxx :lol: :lol: :lol:
Ik vind helemaal mooi. Is er al een vaste tijd eigenlijk?


Ff wachten op timetable nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met Hardtraxxers meeten deed ik toch al, dus dat biertje kan er ook wel bij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

scheelt weer muntjes halen :lol:
mailtje gestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mailtje verstuurd. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gemaild. Tot dan hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je nog je ht naam ofzo vermelden in de mail? Of maakt het niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Moet je nog je ht naam ofzo vermelden in de mail? Of maakt het niet uit


geen idee, denk het wel. Ik heb het wel gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 00:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien dat ik na jaren ook maar weer eens een meeting ga bezoeken :P Prachtig geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable online, ik opteer voor de meeting tijdens Zany of Crypsis op de Tijdmachine :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut aanwezig!!

Te herkennen aan CRAFT tanktop en Equinox pet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Mailtje verstuurd. Nu nog met een goede tijd komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 13:00 
 

Steffnov schreef:
Timetable online, ik opteer voor de meeting tijdens Zany of Crypsis op de Tijdmachine :clap:

Crypsis ja :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mailtje verstuurd :cool:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten