Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel waar ja. En sinds een half jaar heb ik vaak een blonde vrouw bij me die ook redelijk hard uit haar dak gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 00:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Is wel waar ja. En sinds een half jaar heb ik vaak een blonde vrouw bij me die ook redelijk hard uit haar dak gaat.


Wichard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
The Skribbler schreef:
Is wel waar ja. En sinds een half jaar heb ik vaak een blonde vrouw bij me die ook redelijk hard uit haar dak gaat.


Wichard?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Is ff kijken waar ik aan te herkennen ben, denk weer mijn Obey petje van me profielfoto.


Daarmee was het op intents ook niet echt goed gelukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Is wel waar ja. En sinds een half jaar heb ik vaak een blonde vrouw bij me die ook redelijk hard uit haar dak gaat.

Mootje ook mee? Gsellie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
SAIN7 schreef:
Is ff kijken waar ik aan te herkennen ben, denk weer mijn Obey petje van me profielfoto.


Daarmee was het op intents ook niet echt goed gelukt :P


Haha nee, maar toen ik het zei dacht jij wel iemand gezien te hebben met zo'n cap. :$
Zal ff kijken wat voor t-shirt ik erbij doe.

Bril, rode Obey cap (met grijs) en de rest zal ik de dag zelf wel beslissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Te herkennen aan de gene met de grootste kutkop op het terrein gepaard met de grootste anabolenspieren die je maar kunt vinden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Te herkennen aan de gene met de grootste kutkop op het terrein gepaard met de grootste anabolenspieren die je maar kunt vinden. ^^



je lijkt op joey dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 06:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
cb92 schreef:
Te herkennen aan de gene met de grootste kutkop op het terrein gepaard met de grootste anabolenspieren die je maar kunt vinden. ^^



je lijkt op joey dus?


Zo ongeveer ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met uitzondering van die anabolenspieren dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Laat maar -
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Niemand is zo breed als dat ik ben. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 15:08 
 

cb92 schreef:
Te herkennen aan de gene met de grootste kutkop op het terrein gepaard met de grootste anabolenspieren die je maar kunt vinden. ^^

En een pet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Niemand is zo breed als dat ik ben. :nono:

U zei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, meetlint mee naar craft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zullen we ook wat gezelschapsspelletjes meenemen?
Yahtzee ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Lenny schreef:
Niemand is zo breed als dat ik ben. :nono:

U zei?


Ja oke, Ramon buiten gelaten. Maar anabool, wat wil je...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Zullen we ook wat gezelschapsspelletjes meenemen?
Yahtzee ofzo?

Ik vind Mens Erger Je Niet wel een goed idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bewaar die maar voor xqlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
cb92 schreef:
Te herkennen aan de gene met de grootste kutkop op het terrein gepaard met de grootste anabolenspieren die je maar kunt vinden. ^^

En een pet


Owja en een Geck-o shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 20:22 
 

cb92 schreef:
bloemkool schreef:
cb92 schreef:
Te herkennen aan de gene met de grootste kutkop op het terrein gepaard met de grootste anabolenspieren die je maar kunt vinden. ^^

En een pet


Owja en een Geck-o shirt.

Weer lekker biertjes drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Weer lekker biertjes drinken


Niet eens aan de cola?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel misschien aanwezig. Vriend kon opeens niet meer en ik zeer waarschijnlijk ook niet maar ben dat weekend wel in Alkmaar dus dat is aardig dichtbij. Als alles goed gaat ben ik niet aanwezig en als het slecht gaat ben ik wel aanwezig maar dan gaat het dus eigenlijk weer goed. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 21:59 
 

cb92 schreef:
bloemkool schreef:
Weer lekker biertjes drinken


Niet eens aan de cola?

Cola-tic
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten