Gewoon het beste ervan maken dus
Er staat geplaatst, niet verplaatstwrote:Knap als dat er 3 totale stages worden verplaatst, 1 dag voor het festival.
Er staat geplaatst, niet verplaatstwrote:Knap als dat er 3 totale stages worden verplaatst, 1 dag voor het festival.
Staat mooier héwrote:En uitverkocht
We zijn nu bezig met een statement over de voorziene weersomstandigheden en de gevolgen die dat met zich meebrengt voor CRAFT-festival. Houdt onze kanalen in de gaten en informeer je vrienden.
Team Lose Your Mind
Inderdaad, als ze zelfs al indoor stages gaan cancellen, hoe zeker ben je dan ooit van je zaak geweest...wrote:Ja godver, als ik dit had geweten, ben nu over een half uur al op centraal :p
3 indoor stages kunnen de mensenmassa ook niet kwijt, da's ook vragen om problemen.wrote:Inderdaad, als ze zelfs al indoor stages gaan cancellen, hoe zeker ben je dan ooit van je zaak geweest...wrote:Ja godver, als ik dit had geweten, ben nu over een half uur al op centraal :p
Dus gooi je alleen de main open in eventueel noodweer. Handig...wrote:3 indoor stages kunnen de mensenmassa ook niet kwijt, da's ook vragen om problemen.wrote:Inderdaad, als ze zelfs al indoor stages gaan cancellen, hoe zeker ben je dan ooit van je zaak geweest...wrote:Ja godver, als ik dit had geweten, ben nu over een half uur al op centraal :p
Dit dus! Sneu man..Alle dj's die al betaald zijnwrote:Vooral zuur voor de organisatie. Die er alles aan doet om vorige jaar te verbeteren..