Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

CRAFT Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Kiloknaller wrote:
Basshunterzz wrote:Beter dan vorig jaar. Toen gaf mijn buienalarm 50 mm aan in een paar minuten xd
Volgens mij klopte dat aardig :D
Potjandrie dat was veel regen indd.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Blaas (hahahahahA!!!!!) die heli maar af dan, hoge DJ's vangen zat wind.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Exterkate wrote:Zolang er niet meer dan 1/2 mm regen valt vind ik het prima! Hopen dat meevalt. Worden er nog extra maatregelen getroffen voor de regen/harde wind? Als ik het KNMI moet geloven vliegen morgen de caravans over de snelwegen :P
Terug lezen is soms lastig ;) een pagina terug stond er namelijk:
Wij hebben voorzorgsmaatregelen getroffen, alles staat goed vast (voordeel van zeecontainers en betonnen locatie ;)) en we zullen voldoende poncho's op het terrein hebben liggen. We hebben dit jaar geen kermistenten, maar een lagere en stevigere constructie waarvan de meeste ook weer ingepakt zijn met containers.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Exterkate wrote:
ErikZ wrote:
Exterkate wrote:Zolang er niet meer dan 1/2 mm regen valt vind ik het prima! Hopen dat meevalt. Worden er nog extra maatregelen getroffen voor de regen/harde wind? Als ik het KNMI moet geloven vliegen morgen de caravans over de snelwegen :P
Terug lezen is soms lastig ;) een pagina terug stond er namelijk:
Wij hebben voorzorgsmaatregelen getroffen, alles staat goed vast (voordeel van zeecontainers en betonnen locatie ;)) en we zullen voldoende poncho's op het terrein hebben liggen. We hebben dit jaar geen kermistenten, maar een lagere en stevigere constructie waarvan de meeste ook weer ingepakt zijn met containers.
Excuses! Domweg overheen gelezen :D
nemen ze nog maatregelen wat betreft de harde wind?
Donateur
last seen Aug 2024
Zijn er eigenlijk stages overdekt?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mag hier je shirt uit?
Donateur
last seen Aug 2024
Gaat Wildstylez Clubbin draaien?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Joey wrote:Mag hier je shirt uit?
Als je instant longontsteking wilt oplopen wel
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Steffnov wrote:
Sommige hier wens ik het toe Steff ;)
Hardtraxx Veteran
Steffnov wrote:
Oei, ik pas.
ErikZ wrote:
Steffnov wrote:
Sommige hier wens ik het toe Steff ;)
Lief.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Lose your mind geeft weer gratis kaarten weg. Na alle meldingen koop je kaarten nu het is bijna uitverkocht klopte dus ook gene kut van
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Uiteindelijk verandert het weer serieus elk half uur, dus denk dat we het morgen pas kunnen bepalen xd Zolang we in de Hardcore tent maar niet weer in het water staan :lol:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Pipa wrote:Lose your mind geeft weer gratis kaarten weg. Na alle meldingen koop je kaarten nu het is bijna uitverkocht klopte dus ook gene kut van
Vanwege al die afhakers door het weer?
Hardtraxx Veteran
Pipa wrote:Lose your mind geeft weer gratis kaarten weg. Na alle meldingen koop je kaarten nu het is bijna uitverkocht klopte dus ook gene kut van
Waar zie je dat dan?
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Waar haal je dat vandaan?
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Wij voorspelde dit al maanden. wink-emoticon
Alle gekheid op een stokje. Wij komen vandaag met een update over de voorzorgsmaatregelen die voor CRAFT Festival 2015 zijn genomen.
www.craft-festival.nl
K
Basshunterzz wrote:Zolang we in de Hardcore tent maar niet weer in het water staan :lol:
Haha wat een bende was dat xd
Donateur
last seen Aug 2024
Als het maar geen Acid Rain was.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Kiloknaller wrote:
Basshunterzz wrote:Zolang we in de Hardcore tent maar niet weer in het water staan :lol:
En ik was volledig droog, tot ik door de Atlantische Oceaan moest om bij de WC te komen waar een aantal grappenmakers het leuk vonden om er vol in te springen
K
Basshunterzz wrote:
Kiloknaller wrote:
En ik was volledig droog, tot ik door de Atlantische Oceaan moest om bij de WC te komen waar een aantal grappenmakers het leuk vonden om er vol in te springen
Ja er waren er toen een aantal enorm blij met die plassen water inderdaad! Ik m'n best doen om mezelf over 2 cm droog stukje tegel naar de overkant te manoeuvreren en ja hoor net op het laats! "Klots" "klots": cool hé die regen! :cry: Al redelijk snel om kunnen lachen :D
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
TiMOTHYb wrote:Als het maar geen Acid Rain was.
Dat zou een Acid Nightmare zijn
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Lose Your mind wrote:WEER OF GEEN WEER.
Er is niets zo wisselvallig dan de voorspellingen van het weer. Desondanks volgen wij de veranderingen met de minuut en hebben enkele voorzorgsmaatregelen getroffen voor CRAFT Festival 2015.
- De Reckless en World of Hardcore zijn geplaatst in aluhallen en Access zit in Pllek.
Dat maakt alle overdekte stages enorm bestendig tegen elke weersomstandigheid.
- Er zijn extra overkappingen op het terrein geplaatst.
- Er zullen voldoende gratis poncho's beschikbaar zijn. Kleine uitschuifbare paraplu's zijn niet toegestaan mee naar binnen te nemen.
Zover er nu bekend is zal het ergste voorafgaande aan het festival voorbij razen. Laten we dan vooral positief blijven en er morgen een superdag van maken, zodat het achteraf een storm in een glas water bleek te zijn.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Knap als dat er 3 totale stages worden verplaatst, 1 dag voor het festival.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Die stages zijn niet verplaatst of overdekt gemaakt, dit was al de bedoeling :P
Kon je ook al zien op de floorplan die ze uit hebben gebracht, en in een update over het terrein was al verteld dat de Access in het restaurant zou zitten.

Ze stippen het hier gewoon voor alle duidelijkheid maar even aan dat er fatsoenlijke wind/regenbestendige stages aanwezig zijn.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
pecola-tje wrote:Die stages zijn niet verplaatst of overdekt gemaakt, dit was al de bedoeling :P
Kon je ook al zien op de floorplan die ze uit hebben gebracht, en in een update over het terrein was al verteld dat de Access in het restaurant zou zitten.

Ze stippen het hier gewoon voor alle duidelijkheid maar even aan dat er fatsoenlijke wind/regenbestendige stages aanwezig zijn.
Dan heb ik niks gezegd ;-)