Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

CRAFT Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Op intents echt te weinig van the relive stage meegepikt als ik zo alle verhalen terug lees :/ dus op craft maar ff goed inhalen
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
View on YouTube

Heel dik weer :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Oh wat vind ik dit bruut :surrender: !!

Wat gaaf gedaan zeg :D
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
Gaaf om te zien hoeveel moeite erin is gestoken voor een trailer. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Gave trailer :worship: :thumbsup:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Echt een zieke trailer. Nu ga ik weer verder huilen in een hoekje omdat ik hier niet bij kan zijn.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wat een mega mega mega dikke trailer! Toen die vocal van Living For The Moment erin kwam, gelijk kippenvel + traanogen. :$
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
de TERING wat een originele trailer is dat zeg. Echt heel heel erg goed gemaakt! Weet precies de juiste snaar te raken en is verre van ongemakkelijke of slecht geacteerd ofzo. Echt een hele hele gave trailer!
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Ik kan wel janken. Met de laatste wedstrijd van het seizoen, een aantal weken geleden, mijn voorste kruisband afgescheurd. De operatie zal wrs over 2 a 3 weken zijn, met een hersteltijd van ong. 6 weken dat ik met krukken moet lopen.. dan wordt CRAFT niks :(
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Patjee410 wrote:Ik kan wel janken. Met de laatste wedstrijd van het seizoen, een aantal weken geleden, mijn voorste kruisband afgescheurd. De operatie zal wrs over 2 a 3 weken zijn, met een hersteltijd van ong. 6 weken dat ik met krukken moet lopen.. dan wordt CRAFT niks :(
je ziet vaak zat mensen toch op krukken feesten, craft heeft wel een perfect ondergrond dat dat zou kunnen.
In ieder geval beterschap
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Wat is dat voor onzin, zo gunstig is dat terrein niet voor kruklopers hoor xd
Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over, succes op je krukken.. Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
pecola-tje wrote:Wat is dat voor onzin, zo gunstig is dat terrein niet voor kruklopers hoor xd
Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over, succes op je krukken.. Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage
had het meer over modder enzo
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Dikke trailer! Iemand enig idee hoe die eerste track eronder heet? Of is het een piano-edit van een bestaande track waarvan ik de melodie niet herken?
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Vorig jaar al interesse gehad in dit festival door de opzet, lineup, locatie. Enkel ben ik niet gegaan omdat ik het even wilde aanzien hoe dit feest in de smaak ging vallen onder de bezoekers. De reacties die ik heb gehoord waren zeer wisselend maar voor mij toentertijd de doorslag om een 2015 editie niet bij te wonen. Enkel nu ik zie hoeveel LYM luistert naar de kritiek, en veel verbeter punten heeft doorgevoerd ging ik al twijfelen. Toen kwam natuurlijk nog die zo goed als perfecte lineup voor de tijdmachine, de verbeterde opzet van het geluid en nu die vreselijk dikke trailer.

Craft festival 2015, I will be there :thumbup:
Hardtraxxer
137 posts member since 2009
last seen Oct 2025
Paling wrote:Dikke trailer! Iemand enig idee hoe die eerste track eronder heet? Of is het een piano-edit van een bestaande track waarvan ik de melodie niet herken?
Ran-D - Living For The Moment

Daarvan de vocalen hoor je ;)

EDIT: ik lees nu dat je eerste track zegt... daar heb ik geen antwoord op
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Ben ik de enige die echt niks aan deze trailer heeft of er niks aan vindt , zit 5 minuten (als ik het al had afgekeken) naar een schouwspel te kijken wat vrij onrelevant is voor mij

Leuk dat er zoveel moeite in is gestoken (waarvoor wel een :thumbup: ), maar wat moet ik er nou mee
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Frenchkicks wrote:Ben ik de enige die echt niks aan deze trailer heeft of er niks aan vindt , zit 5 minuten (als ik het al had afgekeken) naar een schouwspel te kijken wat vrij onrelevant is voor mij

Leuk dat er zoveel moeite in is gestoken (waarvoor wel een :thumbup: ), maar wat moet ik er nou mee
Wanneer is een trailer dan wel relevant voor jou?
Het weergeeft gewoon de artiesten + sfeer van het concept Penoze neer. Waren andere organisaties soms ook maar wat origineler dan alleen wat feestbeelden en voorbij flitsende namen.
Organisator
192 posts member since 2015
last seen Sep 2016
Paling wrote:Dikke trailer! Iemand enig idee hoe die eerste track eronder heet? Of is het een piano-edit van een bestaande track waarvan ik de melodie niet herken?
Dit is een origineel pianostuk geschreven en geproduceerd door Janne Groot & Pepijn Hol. Geen bestaande track oid. :)
pecola-tje wrote:Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over,
Doordat we de loods niet gebruiken is het mogelijk om de weg die daar loopt om te leggen en achter de Penoze stage te laten gaan. Dit jaar zal er daarom geen brug op het terrein staan. Verder is het terrein verhard en goed begaanbaar voor mensen met krukken.
pecola-tje wrote:Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage
Dit gedeelte wordt dit jaar ook niet gebruikt. Waardoor je eigenlijk alles binnen loopafstand blijft.

Waar komen deze area's dan? Het gedeelte rondom PLLEK zal ingenomen worden door Access en Ouwe Jongens Krentenbrood. De Future krijgt een andere prominente plek midden op het terrein.
Hardtraxx Veteran
Lose Your Mind wrote:De Future krijgt een andere prominente plek midden op het terrein.
Strategisch gedaan! Beter dan ergens in een uithoek, waar mensen niet zo gauw zin hebben om heen te lopen voor wat meer onbekende artiesten. Op deze manier lopen mensen er langs en blijven hangen als ze wat leuks horen, volgens mij.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Echt een hele gave trailer zeg ^^
Hardtraxx Veteran
De kaartverkoop ligt al 2 maanden op ramkoers blijkbaar maar het raakt maar niet uitverkocht. Best knap.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
J oey wrote:De kaartverkoop ligt al 2 maanden op ramkoers blijkbaar maar het raakt maar niet uitverkocht. Best knap.
Best apart, dat de kaartverkoop niet goed loopt met deze line-up
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Volgens mij is het ook een aardig grote locatie, weet niet hoeveel man erop zou passen / er vorig jaar aanwezig was?
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
vorig jaar:
CRAFT Festival 2015 - 25.07.2015 - NDSM Werf, Amsterdam
penoze
tijdmachine
hardkeur
en dan had je nog de crystal in de werf zelf, de reckless(raw) ongeveer even groot als de hardcore tent en ergens ver weg de future
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
en dan vergeet je de tijdmachine nog. ook groot