Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 23:01 

Hardtraxx Veteran

Op intents echt te weinig van the relive stage meegepikt als ik zo alle verhalen terug lees :/ dus op craft maar ff goed inhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 15:48 

Hardtraxx Veteran

Heel dik weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Oh wat vind ik dit bruut :surrender: !!

Wat gaaf gedaan zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:08 

Hardtraxxer

Gaaf om te zien hoeveel moeite erin is gestoken voor een trailer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:09 

Hardtraxx Veteran

Gave trailer :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:11 

Hardtraxxer

Echt een zieke trailer. Nu ga ik weer verder huilen in een hoekje omdat ik hier niet bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 16:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een mega mega mega dikke trailer! Toen die vocal van Living For The Moment erin kwam, gelijk kippenvel + traanogen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 19:55 

Hardtraxx Veteran

de TERING wat een originele trailer is dat zeg. Echt heel heel erg goed gemaakt! Weet precies de juiste snaar te raken en is verre van ongemakkelijke of slecht geacteerd ofzo. Echt een hele hele gave trailer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 20:11 

Hardtraxx Addict

Ik kan wel janken. Met de laatste wedstrijd van het seizoen, een aantal weken geleden, mijn voorste kruisband afgescheurd. De operatie zal wrs over 2 a 3 weken zijn, met een hersteltijd van ong. 6 weken dat ik met krukken moet lopen.. dan wordt CRAFT niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 20:12 

Hardtraxx Addict

Patjee410 schreef:
Ik kan wel janken. Met de laatste wedstrijd van het seizoen, een aantal weken geleden, mijn voorste kruisband afgescheurd. De operatie zal wrs over 2 a 3 weken zijn, met een hersteltijd van ong. 6 weken dat ik met krukken moet lopen.. dan wordt CRAFT niks :(

je ziet vaak zat mensen toch op krukken feesten, craft heeft wel een perfect ondergrond dat dat zou kunnen.
In ieder geval beterschap
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Wat is dat voor onzin, zo gunstig is dat terrein niet voor kruklopers hoor xd
Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over, succes op je krukken.. Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 21:27 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Wat is dat voor onzin, zo gunstig is dat terrein niet voor kruklopers hoor xd
Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over, succes op je krukken.. Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage

had het meer over modder enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 10:47 

Hardtraxx Addict

Dikke trailer! Iemand enig idee hoe die eerste track eronder heet? Of is het een piano-edit van een bestaande track waarvan ik de melodie niet herken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 06:32 

Hardtraxxer

Vorig jaar al interesse gehad in dit festival door de opzet, lineup, locatie. Enkel ben ik niet gegaan omdat ik het even wilde aanzien hoe dit feest in de smaak ging vallen onder de bezoekers. De reacties die ik heb gehoord waren zeer wisselend maar voor mij toentertijd de doorslag om een 2015 editie niet bij te wonen. Enkel nu ik zie hoeveel LYM luistert naar de kritiek, en veel verbeter punten heeft doorgevoerd ging ik al twijfelen. Toen kwam natuurlijk nog die zo goed als perfecte lineup voor de tijdmachine, de verbeterde opzet van het geluid en nu die vreselijk dikke trailer.

Craft festival 2015, I will be there :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 09:51 

Hardtraxxer

Paling schreef:
Dikke trailer! Iemand enig idee hoe die eerste track eronder heet? Of is het een piano-edit van een bestaande track waarvan ik de melodie niet herken?

Ran-D - Living For The Moment

Daarvan de vocalen hoor je ;)

EDIT: ik lees nu dat je eerste track zegt... daar heb ik geen antwoord op
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 15:07 

Hardtraxxer

Ben ik de enige die echt niks aan deze trailer heeft of er niks aan vindt , zit 5 minuten (als ik het al had afgekeken) naar een schouwspel te kijken wat vrij onrelevant is voor mij

Leuk dat er zoveel moeite in is gestoken (waarvoor wel een :thumbup: ), maar wat moet ik er nou mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 15:16 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Ben ik de enige die echt niks aan deze trailer heeft of er niks aan vindt , zit 5 minuten (als ik het al had afgekeken) naar een schouwspel te kijken wat vrij onrelevant is voor mij

Leuk dat er zoveel moeite in is gestoken (waarvoor wel een :thumbup: ), maar wat moet ik er nou mee

Wanneer is een trailer dan wel relevant voor jou?
Het weergeeft gewoon de artiesten + sfeer van het concept Penoze neer. Waren andere organisaties soms ook maar wat origineler dan alleen wat feestbeelden en voorbij flitsende namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 18:19 

Organisator

Paling schreef:

Dit is een origineel pianostuk geschreven en geproduceerd door Janne Groot & Pepijn Hol. Geen bestaande track oid. :)

pecola-tje schreef:
Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over,

Doordat we de loods niet gebruiken is het mogelijk om de weg die daar loopt om te leggen en achter de Penoze stage te laten gaan. Dit jaar zal er daarom geen brug op het terrein staan. Verder is het terrein verhard en goed begaanbaar voor mensen met krukken.

pecola-tje schreef:
Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage

Dit gedeelte wordt dit jaar ook niet gebruikt. Waardoor je eigenlijk alles binnen loopafstand blijft.

Waar komen deze area's dan? Het gedeelte rondom PLLEK zal ingenomen worden door Access en Ouwe Jongens Krentenbrood. De Future krijgt een andere prominente plek midden op het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 18:25 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
De Future krijgt een andere prominente plek midden op het terrein.

Strategisch gedaan! Beter dan ergens in een uithoek, waar mensen niet zo gauw zin hebben om heen te lopen voor wat meer onbekende artiesten. Op deze manier lopen mensen er langs en blijven hangen als ze wat leuks horen, volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 17:49 

Hardtraxx Crew

Echt een hele gave trailer zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 17:53 

Hardtraxx Veteran

De kaartverkoop ligt al 2 maanden op ramkoers blijkbaar maar het raakt maar niet uitverkocht. Best knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:42 

Hardtraxxer

J oey schreef:
De kaartverkoop ligt al 2 maanden op ramkoers blijkbaar maar het raakt maar niet uitverkocht. Best knap.

Best apart, dat de kaartverkoop niet goed loopt met deze line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:18 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het ook een aardig grote locatie, weet niet hoeveel man erop zou passen / er vorig jaar aanwezig was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:35 

Hardtraxx Veteran

vorig jaar:
Afbeelding
Afbeelding
penoze
Afbeelding
tijdmachine
Afbeelding
hardkeur
en dan had je nog de crystal in de werf zelf, de reckless(raw) ongeveer even groot als de hardcore tent en ergens ver weg de future
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 23:49 

Hardtraxx Addict

en dan vergeet je de tijdmachine nog. ook groot
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten