Op intents echt te weinig van the relive stage meegepikt als ik zo alle verhalen terug lees
dus op craft maar ff goed inhalen
Heel dik weer
je ziet vaak zat mensen toch op krukken feesten, craft heeft wel een perfect ondergrond dat dat zou kunnen.wrote:Ik kan wel janken. Met de laatste wedstrijd van het seizoen, een aantal weken geleden, mijn voorste kruisband afgescheurd. De operatie zal wrs over 2 a 3 weken zijn, met een hersteltijd van ong. 6 weken dat ik met krukken moet lopen.. dan wordt CRAFT niks
had het meer over modder enzowrote:Wat is dat voor onzin, zo gunstig is dat terrein niet voor kruklopers hoor![]()
Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over, succes op je krukken.. Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage
Ran-D - Living For The Momentwrote:Dikke trailer! Iemand enig idee hoe die eerste track eronder heet? Of is het een piano-edit van een bestaande track waarvan ik de melodie niet herken?
Wanneer is een trailer dan wel relevant voor jou?wrote:Ben ik de enige die echt niks aan deze trailer heeft of er niks aan vindt , zit 5 minuten (als ik het al had afgekeken) naar een schouwspel te kijken wat vrij onrelevant is voor mij
Leuk dat er zoveel moeite in is gestoken (waarvoor wel een), maar wat moet ik er nou mee
Dit is een origineel pianostuk geschreven en geproduceerd door Janne Groot & Pepijn Hol. Geen bestaande track oid.wrote:Dikke trailer! Iemand enig idee hoe die eerste track eronder heet? Of is het een piano-edit van een bestaande track waarvan ik de melodie niet herken?
Doordat we de loods niet gebruiken is het mogelijk om de weg die daar loopt om te leggen en achter de Penoze stage te laten gaan. Dit jaar zal er daarom geen brug op het terrein staan. Verder is het terrein verhard en goed begaanbaar voor mensen met krukken.wrote:Voor de Penoze stage moest je sowieso een grote stalen trap+brug over,
Dit gedeelte wordt dit jaar ook niet gebruikt. Waardoor je eigenlijk alles binnen loopafstand blijft.wrote:Daarnaast was het vorig jaar een behoorlijk stuk lopen naar de Crystal/Future stage
Strategisch gedaan! Beter dan ergens in een uithoek, waar mensen niet zo gauw zin hebben om heen te lopen voor wat meer onbekende artiesten. Op deze manier lopen mensen er langs en blijven hangen als ze wat leuks horen, volgens mij.wrote:De Future krijgt een andere prominente plek midden op het terrein.
Best apart, dat de kaartverkoop niet goed loopt met deze line-upwrote:De kaartverkoop ligt al 2 maanden op ramkoers blijkbaar maar het raakt maar niet uitverkocht. Best knap.