Wat boeit dat nou weerwrote:a.u.b. niet, alvast bedankt.wrote:Ik denk freestyle
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Goed argument manwrote:Is wel erg, gewoon om daarom
Als er genoeg animo voor is doen ze dat toch gewoon. Je hoeft er niet heen. Ik zal er ook absoluut niet heen gaan maar wtf boeit het?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
freestyle word populair dus word er opeens negatief over gedaan, al die jaren dat het klein was was pussylounge wel top.
Iemand vind iets niet leuk en dan is het meteen omdat het populair is geworden?
Ik weet niet hoor maar ik heb liever een stage waar misschien iets leuks staat voor mij dan een stage waar ik sowieso al weet dat ik er niet ga komen.
Dus hierbij:
Aub iets anders dan freestyle.
Dus hierbij:
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Ik heb het niet over iemand persoonlijk maar het is wel opvallendwrote:Iemand vind iets niet leuk en dan is het meteen omdat het populair is geworden?Ik weet niet hoor maar ik heb liever een stage waar misschien iets leuks staat voor mij dan een stage waar ik sowieso al weet dat ik er niet ga komen.
Dus hierbij:
Misschien hebben ze de heren van M.I.L.F. uitgenodigd (Dozer & Dizzorder)wrote:a.u.b. niet, alvast bedankt.wrote:Ik denk freestyle
Freestyle in de breedste zin van het woord want die gasten maken er echt een feest van door echt alles door elkaar heen te draaien
Zo niet: Rob bij deze een tip
Geen setjes maar de FB pagina, misschien wordt je daar wat wijzer uitwrote:Link naar setjes erbij ERIK!!!
https://www.facebook.com/MILFtheparty?fref=nf
Je komt redelijk in de richting ;-)wrote:Misschien hebben ze de heren van M.I.L.F. uitgenodigd (Dozer & Dizzorder)wrote:a.u.b. niet, alvast bedankt.wrote:Ik denk freestyle![]()
Freestyle in de breedste zin van het woord want die gasten maken er echt een feest van door echt alles door elkaar heen te draaien![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Haha, geweldig erop ingespeeld

http://www.powned.tv/nieuws/foto/2015/0 ... s_dri.htmlwrote:Ik snap hem niet.
Christus, als Theo hersenen had gehad had je ze gezien..
Zit er toch wel erg over na te denken om hier naar toe te gaan, echter, gezien de verhalen zit ik nog een beetje in "eh..." modus. Ff kijken wie ik op kan trommelen, kan er qua muziek toch een leuke gevarieerde dag van maken.
Komt eraan!wrote:Waar blijft de beloofde nieuwsupdate?
We stuntelen nog een beetje met de manier waarop we dit het beste kunnen communiceren. Het is lastig om digitaal goed te laten zien dat het geluidsplan enorm verbetert is. Meemaken is weten, zeggen ze ook altijd. Het gaat goedkomen, dat absoluut!
Area 9 is overigens Ravemolen: zwieren, zwaaien, rondjes draaien. Amsterdam is een ludiek, spontaan en alles behalve serieus feestconcept rijker. Veel plezier, gedraag je en doe geen dingen die Ravemolen ook niet zou doen. Muzikaal is het een ratjetoe en daaromheen zal het een speeltuin voor volwassenen worden.
MiniDiscoDJTeam doen ze toch ook?wrote:Misschien hebben ze de heren van M.I.L.F. uitgenodigd (Dozer & Dizzorder)wrote:a.u.b. niet, alvast bedankt.wrote:Ik denk freestyle![]()
Freestyle in de breedste zin van het woord want die gasten maken er echt een feest van door echt alles door elkaar heen te draaien![]()
Stef... Ik ben er :owrote:Zit er toch wel erg over na te denken om hier naar toe te gaan, echter, gezien de verhalen zit ik nog een beetje in "eh..." modus. Ff kijken wie ik op kan trommelen, kan er qua muziek toch een leuke gevarieerde dag van maken.
Fuck. Kan ik mijn kaartje nog verkopen, denken jullie...?wrote:
Ik ben er :o
wrote:Fuck. Kan ik mijn kaartje nog verkopen, denken jullie...?wrote:
Ik ben er :o