Zany & Beholder draaien op Emporium 
Staan als Faistos & Mointec op de Oude Jongens Krentenbrood stagewrote:frequencerz
Staan als Faistos & Mointec op de Oude Jongens Krentenbrood stagewrote:frequencerz
wrote:Noisecontrollers ook
Ja had ik gezien, maar dat is tegelijk met flying dutch waar ik heengaatwrote:Zany & Beholder draaien op Emporium
Ja okay maar daar zul je geen driver of phaser horen en als ze er toch al zijn kunnen ze ook wel op tijdmachine draaien vind ikwrote:Staan als Faistos & Mointec op de Oude Jongens Krentenbrood stagewrote:frequencerz
Gewoon een Hardtraxx DJ neerzetten die een Noisecontrollers tribute set draait met de goede trackswrote:wrote:Noisecontrollers ook
Die begreep het concept niet helemaal de laatste keer, draaide alleen maar edits van oude tracks.
Ik offer me wel opwrote:Gewoon een Hardtraxx DJ neerzetten die een Noisecontrollers tribute set draait met de goede trackswrote:wrote:Noisecontrollers ook
Die begreep het concept niet helemaal de laatste keer, draaide alleen maar edits van oude tracks.
Gefeliciteerd. Je staat op de lijst.wrote: Reacties morgen zullen leuk zijn
Vet!! Benieuwd naar de verdere namen.wrote:Brennan Heart en Crypsis staan op De Tijdmachine als je de twitter van LYM mag geloven.
Ook 3 in een kwartier?wrote:Dat doen ze toch altijd voor Tijdmachine, gewoon vocals van platen uit dat tijdperk posten? Wil niks zeggen over de lineup toch...?
Jij bent best van de complottheorieën hewrote:Ik denk het niet aangezien Rob Min (LYM/Robbie M op HT) gisteren zei dat er een bunch of legends zouden staan op De Tijdmachine. Die line-up zou vandaag bekend gemaakt worden. Met die Legends wordt denk ik gerefereerd aan X-Q legends.
https://twitter.com/rob_min/status/587884740658778112
Dan had ik toch ook mooi mun mond dichtgehouden tot je naar buiten waswrote:Eigenlijk refereer ik daar wel naar.
OKE NU BEN IK SERIEUS ECHT MEGA BENIEUWD NAAR DE LINEUPwrote:Eigenlijk refereer ik daar wel naar.