Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:30 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Paling schreef:
Morgen Reckless line-up trouwens! :love:

Is ook al bekend wanneer de tijdmachine line up komt? Daar gaat het voor mij vanaf hangen of ik ga namelijk ^^

15 april Tijdmachine
22 april Mainstage
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:48 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:17 

Hardtraxx Veteran

Heuj Artifact op de Reckless :clap:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

En hier de hele line-up van Reckless:
Dj Adaro
E-Force LIVE
Moridin LIVE
The Machine LIVE
Dj Thera
Deetox
Delete
Tartaros
Degos & Re-Done
Jason Payne
Dark Pact
Act of Rage
Main Concern
Requiem
Artifact
Sub Sonik
Bouncing Ball
MC Livid
MC Tellem
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Ja sorry dat ik dat niet meteen doe... maar daar zit dus wèl een reden achter, namelijk: I couldn't give a flying fuck
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:40 

Khadber schreef:
Tartaros
Degos & Re-Done
Dark Pact
Requiem
Artifact

Enige interessante namen voor mij.. :/ Benieuwd naar de main en tijdmachine :cool: Dat gaat bepalen of ik ga of niet :)
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:47 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Khadber schreef:
Tartaros
Degos & Re-Done
Dark Pact
Requiem
Artifact

Enige interessante namen voor mij.. :/ Benieuwd naar de main en tijdmachine :cool: Dat gaat bepalen of ik ga of niet :)

Op een festival met meer dan vijf stages ben ik altijd blij wanneer ik niet alles leuk vind, je kunt toch niet alles zien.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:48 

Hardtraxx Elite

Dj Adaro
Dj Thera
Deetox
Delete
Degos & Re-Done
Main Concern
Requiem
Artifact
MC Livid

Heel wat leuke namen die ik tof vind!

Nu echt hopen op beter geluid!! Vorig jaar stond het echt te zacht, en bij Prefix & Density kreeg ik oorpijn bij de hoge tonen, erg jammer.
Doet de organisatie iets aan dit geluid?
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:53 

Basshunterzz schreef:
Op een festival met meer dan vijf stages ben ik altijd blij wanneer ik niet alles leuk vind, je kunt toch niet alles zien.

Dan is het in mijn geval inderdaad gunstig :D

Hard4Us schreef:
Doet de organisatie iets aan dit geluid?

Hebben ze wel toegezegd ;)
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:54 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ja sorry dat ik dat niet meteen doe... maar daar zit dus wèl een reden achter, namelijk: I couldn't give a flying fuck

Oh geeft niet hoor, was meer voor de volledigheid :). Hebben we alles keurig op een rijtje staan.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:05 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Degos & Re-Done
Main Concern
Artifact

Enige namen waar ik het voor wil doen. Erg matige line-up, maar dat is tegenwoordig haast overal wel bij de Raw Hardstyle stage.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:08 

Hardtraxx Elite

Ga precies deze dag op vakantie :/
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:14 

Hardtraxx Veteran

Vind het een prima line-up. Wil er nu best heen.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:15 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:

Mega kut dan dat het pas 25 juli is zeg. Kan je er nu niet heen.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:22 

Hardtraxxer

Chille line-up van de raw !

E-Force LIVE
The Machine LIVE
Dj Thera
Deetox
Delete
Tartaros
Degos & Re-Done
Jason Payne
Main Concern
Sub Sonik

vermaak me wel xD
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

Prima lineup van de Raw. Nog even kijken of ik hier heen ga
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:34 

Hardtraxx Addict

Dit wordt toch een zekerheidje denk ik, alhoewel ook bij mij de line-up van de tijdmachine stage de doorslag gaat geven, heb op een paar acts na het wel gehad met hedendaagse (raw)hardstyle.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:20 

Hardtraxx Veteran

hoop met zon lineup op goed geluid met deze namen.. kijk liever naar een kartonnen doos met daarnaast een dikke geluidsinstallatie dan naar een vet originele stage met een hoop show lasers e.d. met kut geluid
SL8492 schreef:
Khadber schreef:
Degos & Re-Done
Main Concern
Artifact

Enige namen waar ik het voor wil doen. Erg matige line-up, maar dat is tegenwoordig haast overal wel bij de Raw Hardstyle stage.

wie wil je nog meer zien dan? waarschijnlijk staan die gewoon op de penoze stage
Bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:05 

Hardtraxxer

Toch maar een kaartje laten halen, hoop zo dat de tijdmachine stage een paar verassende namen heeft!
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 10:11 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:

Ik had jou wel als fan gezien van Main Concern hoor Dirk :(
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 10:51 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:

Als jij gaat, ga ik wel mee :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:49 

Hardtraxx Elite

Makreel schreef:
Toch maar een kaartje laten halen, hoop zo dat de tijdmachine stage een paar verassende namen heeft!

Ik hoop op bioweapon, helaas die afgelopen kerst moeten missen. Verder zou het tof zijn om Project One weer n keer te kunnen aanschouwen, denk dat het helaas bij dromen blijft.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 20:04 

Hardtraxx Veteran

Activator lijkt me wel leuk. 1,5 uur lang, platen zat die meneer.
Zany Meets The Beholder op een laat tijdstip, ook leuk. Of Zany die solo Southstylers doet want Walt gaat toch nooit meedoen. Slim Shore die oude DMW platen draait.

Ik ben ook wel benieuwd naar Frequencerz op de Early stage, wat mij betreft mogen ze op de Tijdmachine stage ook wel een aantal artiesten neerzetten die tegenwoordig populair zijn, toen al wel draaiden maar nog niet doorgebroken waren. Geck-O, E-Force, Jack Of Sound, The Vision lijken me allemaal wel interressant om er maar een paar te noemen.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2015 00:07 

Hardtraxxer

Wildstylez op tijdmachine lijkt me pas vet :drool: Maar ik betwijfel of dat hem wordt. Misschien toch een wat dure artiest, zeker voor op een niet-mainstage.. Zelfde geldt natuurlijk voor HHZ maar dan nog 10x zo erg.
2 Sidez lijkt me ook vet (of B-Front solo voor mijn part), Noisecontrollers ook, Ran-D of The Machine, als 1 van deze artiesten er staat wordt het toch echt wel een zekerheidje! J&W, DBSTF enzovoorts heb ik nou al wel genoeg classic setjes zien doen ^^
Bericht Geplaatst op 11 apr 2015 06:47 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Makreel schreef:

Ik hoop op bioweapon, helaas die afgelopen kerst moeten missen. Verder zou het tof zijn om Project One weer n keer te kunnen aanschouwen, denk dat het helaas bij dromen blijft.

Ja project one hoop ik ook nog steeds op, net als southstylers, Second indentity, hardstyle masterz, Blade masterz, zany & the beholder en andere acts die niet meer worden gebruikt.

Hoop toch wel dit jaar op een frequencerz, zatox of thera/geck-o op de tijdmachine
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten