15 april Tijdmachinewrote:Is ook al bekend wanneer de tijdmachine line up komt? Daar gaat het voor mij vanaf hangen of ik ga namelijkwrote:Morgen Reckless line-up trouwens!
22 april Mainstage
15 april Tijdmachinewrote:Is ook al bekend wanneer de tijdmachine line up komt? Daar gaat het voor mij vanaf hangen of ik ga namelijkwrote:Morgen Reckless line-up trouwens!
Enige interessante namen voor mij..wrote:Tartaros
Degos & Re-Done
Dark Pact
Requiem
Artifact
Op een festival met meer dan vijf stages ben ik altijd blij wanneer ik niet alles leuk vind, je kunt toch niet alles zien.wrote:Enige interessante namen voor mij..wrote:Tartaros
Degos & Re-Done
Dark Pact
Requiem
ArtifactBenieuwd naar de main en tijdmachine
Dat gaat bepalen of ik ga of niet
Dan is het in mijn geval inderdaad gunstigwrote:Op een festival met meer dan vijf stages ben ik altijd blij wanneer ik niet alles leuk vind, je kunt toch niet alles zien.
Hebben ze wel toegezegdwrote:Doet de organisatie iets aan dit geluid?
Oh geeft niet hoor, was meer voor de volledigheidwrote:Ja sorry dat ik dat niet meteen doe... maar daar zit dus wèl een reden achter, namelijk: I couldn't give a flying fuck
Enige namen waar ik het voor wil doen. Erg matige line-up, maar dat is tegenwoordig haast overal wel bij de Raw Hardstyle stage.wrote: Degos & Re-Done
Main Concern
Artifact
Mega kut dan dat het pas 25 juli is zeg. Kan je er nu niet heen.wrote:Vind het een prima line-up. Wil er nu best heen.
wie wil je nog meer zien dan? waarschijnlijk staan die gewoon op de penoze stagewrote:Enige namen waar ik het voor wil doen. Erg matige line-up, maar dat is tegenwoordig haast overal wel bij de Raw Hardstyle stage.wrote: Degos & Re-Done
Main Concern
Artifact
Ik had jou wel als fan gezien van Main Concern hoor Dirkwrote:Ja sorry dat ik dat niet meteen doe... maar daar zit dus wèl een reden achter, namelijk: I couldn't give a flying fuck
Als jij gaat, ga ik wel meewrote:Vind het een prima line-up. Wil er nu best heen.
Ik hoop op bioweapon, helaas die afgelopen kerst moeten missen. Verder zou het tof zijn om Project One weer n keer te kunnen aanschouwen, denk dat het helaas bij dromen blijft.wrote:Toch maar een kaartje laten halen, hoop zo dat de tijdmachine stage een paar verassende namen heeft!
Ja project one hoop ik ook nog steeds op, net als southstylers, Second indentity, hardstyle masterz, Blade masterz, zany & the beholder en andere acts die niet meer worden gebruikt.wrote:Ik hoop op bioweapon, helaas die afgelopen kerst moeten missen. Verder zou het tof zijn om Project One weer n keer te kunnen aanschouwen, denk dat het helaas bij dromen blijft.wrote:Toch maar een kaartje laten halen, hoop zo dat de tijdmachine stage een paar verassende namen heeft!