Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:42 

Bierkoning

Echt? dat is wel triest :/ ik snap dat zwart de voorkeur heeft etc. maar je gaat toch niet iemand de toegang weigeren omdat ie geen zwarte broek aanheeft >.< Dat geloof ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Echt? dat is wel triest :/ ik snap dat zwart de voorkeur heeft etc. maar je gaat toch niet iemand de toegang weigeren omdat ie geen zwarte broek aanheeft >.< Dat geloof ik niet

Vorig jaar toch niet, zie gewoon dat het donker genoeg is, je moet niet met zo'n lichte jeans afkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

Vandaag trouwens ook besloten dat ik hier bij ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:53 

Hardtraxxer

Vorig jaar of het jaar ervoor stond het zelfs uitdrukkelijk op de site en ik heb er zelfs 1 weten tegengehouden worden.
Maar als jullie het risico willen nemen, doe dat vooral, maar klaag niet als je er niet inkomt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Vorig jaar of het jaar ervoor stond het zelfs uitdrukkelijk op de site en ik heb er zelfs 1 weten tegengehouden worden.
Maar als jullie het risico willen nemen, doe dat vooral, maar klaag niet als je er niet inkomt :thumbup:

Ik doe voor zekerheid ook gewoon helemaal zwart hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:03 

Hardtraxxer

Roebén schreef:
Ik doe voor zekerheid ook gewoon helemaal zwart hoor :D

Dat dus. Gewoon helemaal in het zwart (schoenen daargelaten), dan ben je tenminste gerust

Trouwens citaat van de site:

Citaat:
Please stick to the dresscode and wear BLACK.
No blue jeans!
If your outfit is not in line with this code you may be refused acces to the ethias arena

Dan zijn ze soepeler geworden ivm met zwarte jeans
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Dat dus. Gewoon helemaal in het zwart (schoenen daargelaten), dan ben je tenminste gerust

Berunda schreef:

Mwoah, zo nauw waren ze niet eerlijk gezegd .. als er mensen met legerbroekken binnenkomen :P

Ma tis zo ontzettend dom dat mensen dat niet doen, iedereen in het zwart geeft een bepaalde sfeer weer. Als er een thema is hou je er ook aan dan! :') ma goed, wie ben ik om dat te beslissen :P

Citaat:
Please stick to the dresscode and wear BLACK.
No blue jeans!
If your outfit is not in line with this code you may be refused acces to the ethias arena

En terecht! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:10 

Hardtraxxer

Als ik zou gaan zou ik speciaal voor Black een zwarte broek kopen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Bier Tanken schreef:
Als ik zou gaan zou ik speciaal voor Black een zwarte broek kopen. :')

Heb je geen trainingspakkie dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:20 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Mwoah, zo nauw waren ze niet eerlijk gezegd .. als er mensen met legerbroekken binnenkomen :P

Ma tis zo ontzettend dom dat mensen dat niet doen, iedereen in het zwart geeft een bepaalde sfeer weer. Als er een thema is hou je er ook aan dan! :') ma goed, wie ben ik om dat te beslissen :P

Geef ik je gelijk in. Als je dan wel van die "prachtige shufflebroeken" ziet, met alle kleurrijke tierlantijntjes vandien, dan vraag ik me af waar de grens getrokken wordt. Ligt het aan de moodswings van de buitenwippers dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Ligt het aan de moodswings van de buitenwippers dan?

Nee, maar je kan Duisters/Engelse/Fransen .. niet zomaar terugsturen naar huis :P Bovendien hebben ze betaald voor dat feest dus 'echt' tegenhouden kunnen ze niet :P Anders krijg je daar een groepje jongeren tegen je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:04 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Berunda schreef:
Ligt het aan de moodswings van de buitenwippers dan?

Nee, maar je kan Duisters/Engelse/Fransen .. niet zomaar terugsturen naar huis :P Bovendien hebben ze betaald voor dat feest dus 'echt' tegenhouden kunnen ze niet :P Anders krijg je daar een groepje jongeren tegen je :P

En als je echt geen zwarte broek wil daar binnen kan je altijd broek er over doen en binnen uit treken toch.
Neem gewoon trainingsbroek mee en trek ik voor het feest wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
En als je echt geen zwarte broek wil daar binnen kan je altijd broek er over doen en binnen uit treken toch.

Ik zie daar het nut eerlijk gezegd niet van in, maar dat is inderdaad een mogelijkheid ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:45 

Hardtraxxer

Als je gewoon zorgt dat je een iet wat donkere broek aan hebt is het al goed.
Zwart of donker shirt heeft iedereen wel, en anders gewoon je jas of vest aandoen, want ze kijken niet eens of je wel een zwart shirt eronder aan hebt.
Heb nog nooit mensen tegengehouden zien worden. En binnen staan soms echt de mafste (niet zwarte) pakjes rond te huppelen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:54 

Hardtraxxer

mikeee schreef:

Waarom zou je geen zwarte broek willen dragen? En dan nog op BLACK? Ik begrijp niks van je gedachtegang, vind het eerlijk gezegd maar raar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:57 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
mikeee schreef:

Ik zie daar het nut eerlijk gezegd niet van in, maar dat is inderdaad een mogelijkheid ja :P

Ik ga sowieso wss voor een hotel dus dan is extra broek wel handig lijkt mij zo :P

Berunda schreef:
mikeee schreef:

Waarom zou je geen zwarte broek willen dragen? En dan nog op BLACK? Ik begrijp niks van je gedachtegang, vind het eerlijk gezegd maar raar :/

Weet ik niet maar, zo als je hier boven over de shinny Duitse broeken hebt meer reactie daar op bedoelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Ik ga sowieso wss voor een hotel dus dan is extra broek wel handig lijkt mij zo :P

Idd, toch nog een beetje fris naar huis dan :P
Overigens net voor de eerste keer de trailer gezien op Jim tv! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:04 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Overigens net voor de eerste keer de trailer gezien op Jim tv! :D

Dezelfde vage trailer van paar maanden terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Dezelfde vage trailer van paar maanden terug?

Die met die man op die stoel? Nee dit was een andere, zeg maar zoiets als vorig jaar (sfeerbeelden in zwart wit) maar dan met de anthem van dit jaar. Goed dat het erop komt. Teken dat het dichter en dichter komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:53 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
mikeee schreef:

Omdat ik geen zwarte (degelijke) broek heb? :/ Donker blauw zal goed zijn dan, of dat voorstel van joggingpak zie ik ook nog wel zitten. Trainingsbroek zit zo lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 02:25 

Hardtraxxer

Er zijn winkels die zwarte broeken verkopen... Wat een discussie eigenlijk, als je een zwarte broek draagt is er toch niks aan de hand? Akkoord, je kunt misschien binnen raken met een donkerblauwe broek maar waarom het risico nemen... Achja, ik zal wel gek zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:47 

Woohoo kaartje gister gekocht.
Eerste keer black :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

Moest nog ff de line-up ontleden:

Citaat:
Fenix
Wel aardige DJ, leuk als opwarmer dacht ik zo.
Coone
Veel te vaak gezien, de Belgen vinden hem helemaal geweldig en dat irriteert me nogal. Maarja Black is een minder bekend feest, misschien draait hij hier wat beter.
The Prophet
Kan leuk worden, nog nooit horen draaien.
Brennan Heart (live)
Gelukkig live, dus maar een half uur. Tijdens deze set ga ik uitrekenen waar ik het verst van de boxen vandaan sta, en dan ga ik daar met oorkappen op staan. :sick:
Scantraxx reloaded:
Headhunterz & Wildstylez
Misschien leuk als ze wat oude plaatjes draaien maar dat wordt hem niet denk ik, gewoon Digital Age parade met wat Headhunterz hitjes er door ben ik bang.
Scantraxx goes hard:
Frontliner & Ran-D
Wordt vet. Ran-D weet wat 'hard' betekent en Frontliner ook :)
Noisecontrollers (live)
Verschrikkelijk. Krijgen 3000 euro voor een iTunes lijstje. Op Reverze was de helft van hun set PRECIES hetzelfde als die op Qlimax. Inclusief dezelfde overgangen. 'Artist' you say?
Italian Madness:
TNT. aka Technoboy & Tuneboy
Weet niet wat ik hier van moet verwachten, kan wel leuk worden denk ik.
Tatanka & Zatox
Gelukkig is Tatanka erbij want ik kan die kut Zatox niet meer uitstaan. Tatanka draait wel lekker afwisselend, Zatox lekker egoistisch (en kut) dus het zal 50% leuk en 50% dood ergeren worden.
Black Overdose
Als we weer mogen stemmen kan dit wel leuk worden, of niet natuurlijk (Belgen en hardstyle = fail) (niet persoonlijk).
Avio (live)
Dit wordt moddervet :love:
Hardcore heroes
Hitjesparade, maar ik heb toch niet zo'n verstand van hardcore. Vorig jaar was dit wel vet moet ik zeggen.
Angerfist (live)
Dit wordt ook snoeihard, keisnel en zonder breaks doorraggen. Angerfist LIVE is tenminste ook echt LIVE :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 17:28 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Moest nog ff de line-up ontleden:

Moet zeggen ziet er niet echt uit of je heel erg er naar uit kijkt zo 50-25% leuk rest geen zin in :P.
Als dat nou gelijk de TT wordt is Headhunterz, Wildstylez mooie tijd om te meeten denk ik zo ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:16 

Hardtraxxer

Als ik zo de line-up bekijk zit ik ook maar op 6 van de 13 acts te wachten :x
Maarja, we gaan weer een keertje met de hele groep en dat is ook wat waard natuurlijk! :)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten