FenixWel aardige DJ, leuk als opwarmer dacht ik zo.
CooneVeel te vaak gezien, de Belgen vinden hem helemaal geweldig en dat irriteert me nogal. Maarja Black is een minder bekend feest, misschien draait hij hier wat beter.
The ProphetKan leuk worden, nog nooit horen draaien.
Brennan Heart (live)Gelukkig live, dus maar een half uur. Tijdens deze set ga ik uitrekenen waar ik het verst van de boxen vandaan sta, en dan ga ik daar met oorkappen op staan.
Scantraxx reloaded:
Headhunterz & WildstylezMisschien leuk als ze wat oude plaatjes draaien maar dat wordt hem niet denk ik, gewoon Digital Age parade met wat Headhunterz hitjes er door ben ik bang.
Scantraxx goes hard:
Frontliner & Ran-DWordt vet. Ran-D weet wat 'hard' betekent en Frontliner ook
Noisecontrollers (live)Verschrikkelijk. Krijgen 3000 euro voor een iTunes lijstje. Op Reverze was de helft van hun set PRECIES hetzelfde als die op Qlimax. Inclusief dezelfde overgangen. 'Artist' you say?
Italian Madness:
TNT. aka Technoboy & TuneboyWeet niet wat ik hier van moet verwachten, kan wel leuk worden denk ik.
Tatanka & ZatoxGelukkig is Tatanka erbij want ik kan die kut Zatox niet meer uitstaan. Tatanka draait wel lekker afwisselend, Zatox lekker egoistisch (en kut) dus het zal 50% leuk en 50% dood ergeren worden.
Black OverdoseAls we weer mogen stemmen kan dit wel leuk worden, of niet natuurlijk (Belgen en hardstyle = fail) (niet persoonlijk).
Avio (live)Dit wordt moddervet
Hardcore heroesHitjesparade, maar ik heb toch niet zo'n verstand van hardcore. Vorig jaar was dit wel vet moet ik zeggen.
Angerfist (live)Dit wordt ook snoeihard, keisnel en zonder breaks doorraggen. Angerfist LIVE is tenminste ook echt LIVE