Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

bRt_ schreef:
Berunda schreef:
wij kunnen met redelijke zekerheid zeggen dat dit het beste is wat België te bieden heeft in dit genre.


Volledig mee eens! Het volledige plaatje klopt er gewoon, vaste klant sinds 2007! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Roebén schreef:
Dat podium zo is tog al elk jaar geweest dus :D

Yes maar bij MOH stond het niet zo! Daarmee dat ik het me even afvraag, ma waarschijnlijk zal het weer hetzelfde zijn ja :D

Maar MoH heeft helemaal niks met Black te maken, dus waarom trek je die vergelijking eigenlijk?
Er zijn wel meer evenementen in de Ethias Arena, maar dat wil niet zeggen dat de opbouw telkens hetzelfde is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Maar MoH heeft helemaal niks met Black te maken, dus waarom trek je die vergelijking eigenlijk?

Ik trek geen vergelijking hoor :P Ik hoop gewoon niet dat het podium zo komt te staan moesten ze maar eens een ingeving hebben gekregen :P
Zullen wel zien, mag stilaan komen wacht er al lang op! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ongeacht hoe dat podium staat, twordt zot! Ben nog eens wat livesetjes aan het binnenhalen van vorig jaar, kzie het zitten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik besef nu dat dit in het laatste weekend van de Paasvakantie valt, dus we hebben maandag nog vrij om extra lang na te genieten en een reden te meer om zaterdag alle energie weg te stampen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Ik besef nu dat dit in het laatste weekend van de Paasvakantie valt, dus we hebben maandag nog vrij om extra lang na te genieten en een reden te meer om zaterdag alle energie weg te stampen :D

:evil: Dat het maar snel daar is .. kijk er serieus naar uit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Berunda schreef:
Ik besef nu dat dit in het laatste weekend van de Paasvakantie valt, dus we hebben maandag nog vrij om extra lang na te genieten en een reden te meer om zaterdag alle energie weg te stampen :D

:evil: Dat het maar snel daar is .. kijk er serieus naar uit! :D

Idd, volgende week maar even kijken meeting:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Line-up is zekers niet slecht (alhoewel dat een dj als fenix (tekstyle) zwaar niet thuis hoort op black).
Wordt er een hardtraxx meeting georganiseerd op black? Kunnen we gezellig ff samen biertje nemen en lekker stampen. :beer:
Wel jammer dat ik al op verschillende fora gelezen hebben dat er verschillende mensen uit andere landen komen en het hun eerste echte feest wordt, wordt dus net als qlimax geworden is, de stampende massa in de minderheid en de rest staat met hun videocamera in de lucht :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er komen inderdaad enorm veel buitenlanders (dan bedoel ik buiten de Lage Landen) op af, maar ik vind dat wel leuk eerlijk gezegd. Misschien gaat het niet keihard los zoals in Nederland, maar de sfeer is altijd top :)

Een een 2de Qlimax zal het nooit worden, hier staat de muziek nog centraal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Laten we het hopen meneer De Bruyne :thumbup: Wordt al men 6de black en na een mindere editie in 2009 was 2010 wel top dus hopelijk zetten ze deze trend voort ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen! Ik heb zoveeeel zin in dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind de line-up erg tegenvallen...enige intressant voor mij zijn Ran-D, Tat & Zat en AVIO -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik maak volgende week wel een meeting topic aan als niemand me voor is tegen die tijd.
Denk dat een maand van te voren wel mooi is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
kvind de line-up erg tegenvallen...enige intressant voor mij zijn Ran-D, Tat & Zat en AVIO -.-

Scantraxx Swat - Reloaded (Headhunterz & Wildstylez)
Scantraxx Swat - Raw (Frontliner & Ran-D)
Noisecontrollers LIVE
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox)
Black Overdose
AVIO LIVE
Hardcore Heroes (Neophyte, Evil Activities, Tha Playah, Kasparov, Endymion, Nosferatu, Ruffneck, Ophidian)
Angerfist LIVE

mikeee schreef:
Ik maak volgende week wel een meeting topic aan als niemand me voor is tegen die tijd.
Denk dat een maand van te voren wel mooi is.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:11 
 
Hardtraxx Newbie

IQ gaat niet door :cry: dus dat wordt black :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:26 
 

mikeee schreef:
Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.

kartonnen doos + vuilniszakken = villa
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mikeee schreef:
Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.

kartonnen doos + vuilniszakken + kikkerslootje = villa aan het water
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.


Ik kan niemand onderbrengen, zouden ze maar niks vinden hier denk ik :P

Goedkope hotels zijn bv. Holiday Inn Express en Ibis (liggen in het centrum, heel gemakkelijk te bereiken vanuit de Ethias Arena). Het is al lopend te doen met binnenwegen, maar als je uren hebt staan feesten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
mikeee schreef:
Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.


Ik kan niemand onderbrengen, zouden ze maar niks vinden hier denk ik :P

Goedkope hotels zijn bv. Holiday Inn Express en Ibis (liggen in het centrum, heel gemakkelijk te bereiken vanuit de Ethias Arena). Het is al lopend te doen met binnenwegen, maar als je uren hebt staan feesten...

Bedankt, zal ik daar even voor kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:47 
 
Hardtraxxer

Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

pim schreef:
Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$

Hoeft niet nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim schreef:
Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$

Ik doe zelfs geen zwarte broek aan... Zwart shirt zal wel voldoen denk ik? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
pim schreef:
Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$

Ik doe zelfs geen zwarte broek aan... Zwart shirt zal wel voldoen denk ik? ;)

Ze gaan je er heus niet uitzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
pim schreef:
Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$

Ik doe zelfs geen zwarte broek aan... Zwart shirt zal wel voldoen denk ik? ;)


Niet doen, doe een zwarte BROEK aan, liefst zelfs geen jeans. Ze zijn soms streng

Pommer schreef:
Ze gaan je er heus niet uitzetten :P


Maar wel tegenhouden
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten