Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

BLACK 2011

Venue
Ethias Arena, Hasselt · Belgium
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2011
last seen Aug 2011
bRt_ wrote:
Berunda wrote: wij kunnen met redelijke zekerheid zeggen dat dit het beste is wat België te bieden heeft in dit genre.
Volledig mee eens! Het volledige plaatje klopt er gewoon, vaste klant sinds 2007! :thumbsup:
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
bRt_ wrote:
Roebén wrote:Dat podium zo is tog al elk jaar geweest dus :D
Yes maar bij MOH stond het niet zo! Daarmee dat ik het me even afvraag, ma waarschijnlijk zal het weer hetzelfde zijn ja :D
Maar MoH heeft helemaal niks met Black te maken, dus waarom trek je die vergelijking eigenlijk?
Er zijn wel meer evenementen in de Ethias Arena, maar dat wil niet zeggen dat de opbouw telkens hetzelfde is ;)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
DarkNoize wrote: Maar MoH heeft helemaal niks met Black te maken, dus waarom trek je die vergelijking eigenlijk?
Ik trek geen vergelijking hoor :P Ik hoop gewoon niet dat het podium zo komt te staan moesten ze maar eens een ingeving hebben gekregen :P
Zullen wel zien, mag stilaan komen wacht er al lang op! :D
T
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2011
Ongeacht hoe dat podium staat, twordt zot! Ben nog eens wat livesetjes aan het binnenhalen van vorig jaar, kzie het zitten :p
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
Ik besef nu dat dit in het laatste weekend van de Paasvakantie valt, dus we hebben maandag nog vrij om extra lang na te genieten en een reden te meer om zaterdag alle energie weg te stampen :D
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Berunda wrote:Ik besef nu dat dit in het laatste weekend van de Paasvakantie valt, dus we hebben maandag nog vrij om extra lang na te genieten en een reden te meer om zaterdag alle energie weg te stampen :D
:evil: Dat het maar snel daar is .. kijk er serieus naar uit! :D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
bRt_ wrote:
Berunda wrote:Ik besef nu dat dit in het laatste weekend van de Paasvakantie valt, dus we hebben maandag nog vrij om extra lang na te genieten en een reden te meer om zaterdag alle energie weg te stampen :D
:evil: Dat het maar snel daar is .. kijk er serieus naar uit! :D
Idd, volgende week maar even kijken meeting:)
Hardtraxx Newbie
last seen May 2011
Line-up is zekers niet slecht (alhoewel dat een dj als fenix (tekstyle) zwaar niet thuis hoort op black).
Wordt er een hardtraxx meeting georganiseerd op black? Kunnen we gezellig ff samen biertje nemen en lekker stampen. :beer:
Wel jammer dat ik al op verschillende fora gelezen hebben dat er verschillende mensen uit andere landen komen en het hun eerste echte feest wordt, wordt dus net als qlimax geworden is, de stampende massa in de minderheid en de rest staat met hun videocamera in de lucht :thumbdown:
Hardtraxxer
last seen Aug 2019
Er komen inderdaad enorm veel buitenlanders (dan bedoel ik buiten de Lage Landen) op af, maar ik vind dat wel leuk eerlijk gezegd. Misschien gaat het niet keihard los zoals in Nederland, maar de sfeer is altijd top :)

Een een 2de Qlimax zal het nooit worden, hier staat de muziek nog centraal :thumbup:
Hardtraxx Newbie
last seen May 2011
Laten we het hopen meneer De Bruyne :thumbup: Wordt al men 6de black en na een mindere editie in 2009 was 2010 wel top dus hopelijk zetten ze deze trend voort ^^
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kaartjes binnen! Ik heb zoveeeel zin in dit :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind de line-up erg tegenvallen...enige intressant voor mij zijn Ran-D, Tat & Zat en AVIO -.-
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Ik maak volgende week wel een meeting topic aan als niemand me voor is tegen die tijd.
Denk dat een maand van te voren wel mooi is.
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Intervention wrote:kvind de line-up erg tegenvallen...enige intressant voor mij zijn Ran-D, Tat & Zat en AVIO -.-
Scantraxx Swat - Reloaded (Headhunterz & Wildstylez)
Scantraxx Swat - Raw (Frontliner & Ran-D)
Noisecontrollers LIVE
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox)
Black Overdose
AVIO LIVE
Hardcore Heroes (Neophyte, Evil Activities, Tha Playah, Kasparov, Endymion, Nosferatu, Ruffneck, Ophidian)
Angerfist LIVE
mikeee wrote:Ik maak volgende week wel een meeting topic aan als niemand me voor is tegen die tijd.
Denk dat een maand van te voren wel mooi is.
:thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.
B
1 posts member since 2011
last seen Mar 2011
IQ gaat niet door :cry: dus dat wordt black :D
G
mikeee wrote:Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.
kartonnen doos + vuilniszakken = villa
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
KSwoosh wrote:
mikeee wrote:Heeft iemand trouwens nog tips voor een slaap plek geen zin om daarna naar huis te gaan misschien goedkoop hotelletje in de buurt ofzo.
kartonnen doos + vuilniszakken + kikkerslootje = villa aan het water
Hardtraxxer
last seen Aug 2019
Ik kan niemand onderbrengen, zouden ze maar niks vinden hier denk ik :P

Goedkope hotels zijn bv. Holiday Inn Express en Ibis (liggen in het centrum, heel gemakkelijk te bereiken vanuit de Ethias Arena). Het is al lopend te doen met binnenwegen, maar als je uren hebt staan feesten...
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Berunda wrote:
Ik kan niemand onderbrengen, zouden ze maar niks vinden hier denk ik :P

Goedkope hotels zijn bv. Holiday Inn Express en Ibis (liggen in het centrum, heel gemakkelijk te bereiken vanuit de Ethias Arena). Het is al lopend te doen met binnenwegen, maar als je uren hebt staan feesten...
Bedankt, zal ik daar even voor kijken ^^
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
pim wrote:Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$
Hoeft niet nee.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
pim wrote:Mn schoenen hoeven toch niet zwart te zijn? Ik wil wel mn Airtjes aan kunnen! :$
Ik doe zelfs geen zwarte broek aan... Zwart shirt zal wel voldoen denk ik? ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
nielstil wrote:
Ze gaan je er heus niet uitzetten :P
Hardtraxxer
last seen Aug 2019
nielstil wrote:
Niet doen, doe een zwarte BROEK aan, liefst zelfs geen jeans. Ze zijn soms streng
Pommer wrote: Ze gaan je er heus niet uitzetten :P
Maar wel tegenhouden