Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Verder alleen maar op die area in de inkomsthal, sjesus wat was dat beuken met een paar man, en iedereen ging los. Was echt 100× beter dan die saaie main.
Verder was de tek(/jump)-area zelfs vet, ben daar ook een paar uurtjes geweest :D Had niet verwacht dat dat zo vet kon zijn, iig ook weer beter dan de main met die breaks :sick: .

Hoorde idd in de bus dat er lekker werd gedraaid daar zelf niet echt geweest.

DarkNoize schreef:
Ben trouwens niet naar de meeting geweest omdat het podium nou anders stond en ik de definitieve plek en tijd niet had gelezen.

Ik ben gewoon bij de bar aan de rechterkant van het podium/ingang zaal gaan rondt lopen, blijft moeilijk zoeken als je niet weet hoe iedereen er uit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook weer wakker na 4 uurtjes slapen :)

Ik vertrok hier om half 7 (anderhalf uurtje op café) om dan 8 uur de bus in te gaan. We kwamen net op tijd aan om de intro van Coone te zien. Tegen die tijd was ook half onze bus al van de kaart :') Coone draaide leuk, veel nieuwe tracks. Die met Da Tweekaz is zeker weten wel de lekkerste die er tussen zit. Hierna The Prophet en Brennan heart... Tja... Samen een uur gedraaid en ongeveer 50 minuten daarvan breaks :thumbdown: Bij HHZ en Wildstylez ging het al iets of wat beter. Ze draaiden vooral oude hitjes van HHZ (rock sivilization, subsonic,...) en de wat nieuwere van Wildstylez. Was een leuk setje. Daarna Ran-D en Frontliner die een lekker setje neer hebben gezet. Zat lekker tempo in en beukte goed door. Vond het wel jammer dat ze als derde Part of the Hard draaiden, haalde het tempo er weer volledig uit. Noisecontrollers vond ik wat hardstyle betreft de betere van de avond. Veel Digital Age nummers voorbij horen komen :thumbsup: TNT was etenstijd voor mij. Had ik beter niet gedaan als ik hun laatste 10 minuten zo hoorde... Ze gingen toch wel harder dan ik gedacht had. Zatox en Tatanka gingen ook wel lekker, heb wel bijna alleen nummers van zatox gehoord in die set? :huh: AVIO draaiden zoals ik hoopte. Normaal hebben ze redelijk veel melo tracks in hun set, maar aangezien ze net voor de hardcore draaiden hadden zet dit aangepast :thumbup: ragde allemaal goed door. En dan gewoon heel de hardcore... :bomb: :bomb: :bomb: Mooie opbouw ook. Ik heb werkelijk mijn t-shirt op de parking uitgewrongen :x

Al bij al een enorm leuk feest gehad :thumbup:

plusjes:
- organisatie: niets op aan te merken
- gratis WC
- hardcore
- sfeer die wel goed zat

minpunt:
- Veel te veel breaks in het begin van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Report:D
Aangekome om 9.30 ff merchandising kopen :)
Daarna ff knalle bij inkomhal waar dj te nice aant draaie was!
Coone : Al zijn hitjes van the challenge + Psyko soldier , wel vet om die is te horen :)
The prophet; Slechtste set op black: b-side,we are ur friends, smells like hs, recession kenne we onderhand wel dus dan zn we ff iets gan ete :D
Brennn heart live : standaardsetje bhv 1 lied EARTHQUAKE :p die knalde er wel goed op
HHz & ws: precies dat ze ene set draaide vn 2009 (L) Rock civil,subsonic, revenge,scantrraxx reloaded numbers,story unfolds! Dik in orde!
Frontliner & Ran-D: Frontliner :') fuckte ran-D zn set op, en ran-d zo hard zn best aant doen maar dan smijt hij er tuuduu,god & evil en zelf spacer tusse:/ Ran-D (L)
tat&zat: paar nieuwe tracks gehrd van tatanka , "afrika" knalde er wel lekker op!
Black overdose; nice show bij anthem
Avio:: zalig setke!! Destination nowhere blijft het echt goed doen bij mij! twas waardige hs afsluiter
Black heroes: Was hard ze!! ik voel mijn bene niemeer
Angerfist:moh anthem,radical,delusion we kenne ze alleml al maar twas toch nice voor daarmee af te sluite

Lazers waren dik in orde, goeie sfeer , echt een topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kwam al redelijk vroeg aan, moest dus redelijk lange tijd wachten tot de show begon, gelijk stond het geluid erg zacht >.<

Aan het einde van Fenix zijn set gingen we even naar de inkom waar een andere dj stond te draaien, summer in the city :drool:, daar even gebleven gooit hij G-Force erin, vol spanning wachten op de anti maar moest hij tijdens de break bijkbaar de plaat stoppen voor 5 min (precies 5 min voor dat Coone begon..) Maar Fenix knalde nog Mr Ego en een nieuwe Tommy's Lesson in.

Dan maar Coone dus, standaard set, miste wel Crossing Over' maarja dat heb je als je als eerste van hardstyle draait. Voor de rest stond het geluid nogaltijd bar zacht en was er amper bass.

Prophet kon nog wel eens iets leuks worden, openen met de refix van Summer of Hardstyle, die totaal niets toebrengt aan het "origineel" Dan toch maar halverwege zijn set terug naar die inkom gaan kijken, en maar goed ook dat ik dat gedaan heb.

Want het ging daar onmogelijk hard :drool:. Psychedelic Trip begon net en ik was verkocht, de DJ knalde er nog Awake en een andere ZEEEEER duistere plaat in. Om dan de booth weer aan de eerste dj over te laten, die draaide ook ongelofelijk lekker, Zero Hour... :love:

Dan wou mijn groep terug nog naar Brennan Heart live die maar een paar plaatjes meer te doen had, Bang The Bass altijd leuk.

Daarna begon de avond voor mij nog maar, Headhunterz & Wildstylez zetten een 2007-08-09 setje neer met een paar hedendaagse tracks :drool: Wat was dit veel te lekker dan dat ik ooit had kunnen dromen

Frontliner & Ran-D was gewoon standaard goed, Rebirth anthem, Feel my Fire, en "afsluiten" met Under Attack om daarna nog Outside Spacer te draaien.

Noisecontrollers ging ook goed los, best een goede set in mijn ogen dan. Miste wel Crump of Shreek.

T&T knalde ook aardig op los, Countdown als 2e plaat :clap:
Tat&Zat hadden ook redelijke set met een paar standaard tracks, maar toch wel vet dat ze hardbass anthem en de BPM tool hebben ingeknalt! Africa is trouwens een lekker nummer.

Black Overdose vond ik echt niets aan.. tot de laatste plaat.. PSYCHEDELIC TRIP :drool: kon mijn oren niet geloven.

AVIO.. tja, dit is ook weer zo een voorbeeld hoe je hardstyle afsluit. Ze hebben hun intro van Intents weer boven gehaald en wat ging die lekker! Realization of a Dream/Nightmare mashup :love: Ze draaiden ook WTF, volgens mij hebben ze die gecut voor hun AVIO "edit" Maar dit was echt een goede set. Typically White ging ook hard.
Wel grappig want ik zag Alphaverb langs de bar lopen tijdens T&T, ik zei "Een goede set draaien hé" waarop hij antwoorde "Ik zal proberen" xd Ik wist natuurlijk wel dat dit de bom ging worden en dat was het ook.

Black Heroes vond ik ook wel te doen, te weinig oudere tracks maar Butterfly VIP, Drunk with A Gun, So Many Sacrifices, Army of Hardcore, Hardcore to the Bone maakte dit wel goed. Angerfist was ook top, alhoewel ik Chronic Disorder verwachtte. Al bij al was dit een zeer geslaagd feest.

++ DJ booth in de inkom hal (was van Trip & Teuf zeker?)
+ Organisatie
+ Gratis WC
+ EuroMillions voucher gewonnen :woot:
+ Indoor Pyro
+ Meeste setjes
+ Was goed verlucht, en over het algemeen geen plaatsgebrek (rechts vanvoor ongeveer) gehad
+/- Geluid in het begin was rampzalig, die 2 boxen gingen harder in de ingang (ondanks dat je er vlak voor stond dan xd)
- Prophet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Enkele filmpjes van onder andere de megamix :).











Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff voor de duidelijkheid, dit is geen sensation :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fragje schreef:
++ DJ booth in de inkom hal (was van Trip & Teuf zeker?)

Jep, helden! :thumbsup:
Alleen jammer dat ze om kwart over 2 moesten stoppen :mad:
Ze sloten echt ZO hard af, dikke terror :lol:

Feel My Fire trouwens 5 keer gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 23:44 
 
Hardtraxxer

Haha toch stiekem nog veel mensen die het Sensation noemen!
Hier mijn ervaring van het feest:


Ik vond het een aardig dik feest.. Aan het begin wel ff in moeten komen. We waren er al aardig op tijd, dus na een half uur wachten begon Fenix pas met draaien.. Stonden we dan in een donkere zaal te wachten.. Opening van Fenix was niet helemaal mijn ding.. Leuk voor de gekke belgen die er lekker op los konden gaan! In die tijd hebben we maar ff een beetje wat rond gelopen, sigaretje gerookt en in de hal bij die stage gestaan waar het al aardig los ging. Na Fenix maar snel naar binnen gegaan voor Coone.. Aantal lekkere nieuwe nummers van zn album en wat psyko punkz tracks, vond het best een lekkere set om er een beetje in te komen! Daarna the prophet en brennan heart live.. Niet echt mijn ding.. Brennan Heart draaide nog wel wat lekkere nummers maar geen sterke set.. Wildstylez en Hhz verraste me met wat ouder werk.. Lekker om die nummers weer eens te horen op een feest! Daarna helemaal uit mn plaat gegaan bij Ran-d en Frontliner.. Daarna noisecontrollers live, de lasers in de zaal gingen allemaal aan en wat zag dit er gruwelijk vet uit! ik was eerlijk gezegt wel toe aan iets harders, wel een prima set verder en heb me goed vermaakt. Tijdens T vs T ff gaan chillen met de groep. Toen ik terug kwam werd er heerlijk gedraaid dus had wel spijt dat ik een groot deel van de set gemist had.. Zatox en Tatanka was voor mn gevoel het grootste deel zatox.. Weet eerlijk gezegt niet meer wat er allemaal gedraaid is maar het ging lekker los.. Avio live vond ik helemaal super.. Had wel het gevoel dat de Avio stijl niet door iedereen gewaardeerd werd.. Stonden veel mensen stil.. De hardcore afsluiter maakte de avond helemaal af.. Mn benen onder mn lijf gestampt en daarna heerlijk de bus in naar huis!

+ schone wc's zonder wacht rijen
+ snelle barservice
+ Dikke lasers en pyro
+ Avio live
+ Goed gezelschap
+ Mooie vrouwen :drool:

- Opening van Fenix was niet mijn ding
- 2,85 voor een biertje vind ik aardig duur
- The prophet & BH
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
fragje schreef:
++ DJ booth in de inkom hal (was van Trip & Teuf zeker?)

Jep, helden! :thumbsup:
Alleen jammer dat ze om kwart over 2 moesten stoppen :mad:
Ze sloten echt ZO hard af, dikke terror :lol:

Feel My Fire trouwens 5 keer gehoord...

Over de hele avond idd te vaak in de bus ook al totaal denk 10 keer dat nummer gehoord met reis en daar.
Nog 1 groooote min:
- Het eten die patat leek wel geen zout op te zitten (Belgische mayo :sick: ), maat van me had kip was binnen kant half rauw en buiten kant verbrand...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ik een heel verslag aan het typen gistren, begaf men laptop het, heb nu gwn geen zin meer om het te doen.
Maar; show was heerlijk, avio de bom :bomb: NC live was ook heel vet en :thumbsup: voor hhz en ws voor het spelen van hun oudere tracks!
Heb me egt zwaar geamusserd! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:07 
 
Hardtraxxer

Geweldig feest!!! :bomb: Ran-d & Front samen geweldig!!! :bomb: op naar volgende week beat the bridge!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Heb me egt zwaar geamusserd! :drool:

Dat zeker weten! Technoboy vs Tuneboy was GENIAAL! Alleen maar topplaten! NC live was ook DIK! Ran-D en FL: wou maar 1 plaat horen en dat was The New shit! Ging ik net bier halen kwam hij voorbij .. even leip geweest bij de bar haha! HHZ en Wildstylez heeeeeeeeel aangenaam verrast! BLack Overdose: + voor Madhouse en Psychedelic Trip :worship:

TOP FEEST! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The New Shit ook gehoord op die area in hal waar je binnenkwam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was een leuk feestje ja !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'k Weet even niet wat doen, dus maar ff tracklisten samenstellen :D Vul maar aan :thumbup:
Coone
Universal Language
Traveling
The Words
Audio Attack
Psyko Punkz - Psyko Soldier
Moment Of Creation
Come Take My Hand
Coone - ID
D.W.X

The Prophet (Kutset, weet ik zoveel niet meer van)
Smells Like Hardstyle
Summer Of Hardstyle refix
Recession
B-Side
Window Of Time
Pitch Black
Wake Up

Brennan Heart Live (Zelfde verhaal als The Prophet)
Van Halen Is A Rockstar
Bang The Bass
Running Late
Just As Easy
'Till U Believe It
Wake Up

Noisecontrollers Live
Gimme Love
Escape
Big Bang
Faster 'N Further
Defqon 1 anthem
Stella Nova
Give It Up
Ready 2 Go
Blue Horizon
Summer In The City Part ?

HHZ & WS
Project 1
Scantraxx Reloaded
Subsonic
Rate Reducer (HHZ remx)
The Story Unfolds
Art Of Creation
From Within'
Revenge
Blame It On The Music
Stuck In Your Head

Ran-D & Frontliner
Pull Tuuduu Over
The New Shit
Feel My Fire
Warphole 2010 Edit
Outside Spacer
Ran-D & Frontliner - ID
Under Attack
Creative Community
Rebirth Anthem
Son Of Torture
Part Of The Hard remix

TNT
TN..Who?
Uttawanka
Countdown
Pulsation
The Eight Note
First Match

Tat & Zat
Tatanka - ID (On A Cloud?)
Kickin' Ass
Loops 'n Things 2010
Hard Bass
Africa
They Keep On Buzzing
Irreplaecable
Die kick tool van op Hardbass met Yellow Submarine erachter
Oldskool
Madhouse

Black Overdose (Redelijke Black Out, bier :whistle: )
Kickin' Ass
Feel My Fire
Psychedelic Trip
Pitch Black
Blame It On The Music
Nothing Else Matters
Acid Dream
The First Rebirth
Tunebeat

AVIO Live
Men In Black intro
Never Enough
WTF
Greatest Show On Earth
No Turning Back
Destination Nowhere
Typically White
Realization Of A Dream/Nightmare Mash up
Triangle Of Life
Substream

Hardcore boeit me niet :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 23:16 
 

Roebén schreef:
'k Weet even niet wat doen, dus maar ff tracklisten samenstellen :D Vul maar aan :thumbup:
Coone
Universal Language
Traveling
The Words
Audio Attack
Psyko Punkz - Psyko Soldier
Moment Of Creation
Come Take My Hand
Coone - ID

The Prophet (Kutset, weet ik zoveel niet meer van)
Smells Like Hardstyle
Summer Of Hardstyle refix
Recession
B-Side
Window Of Time
Pitch Black
Wake Up

Brennan Heart Live (Zelfde verhaal als The Prophet)
Van Halen Is A Rockstar
Bang The Bass
Running Late
Just As Easy
'Till U Believe It
Wake Up

Noisecontrollers Live
Gimme Love
Escape
Big Bang
Faster 'N Further
Defqon 1 anthem
Stella Nova
Give It Up
Ready 2 Go
Blue Horizon
Summer In The City Part ?

HHZ & WS
Project 1
Scantraxx Reloaded
Subsonic
Rate Reducer (HHZ remx)
The Story Unfolds
Art Of Creation
From Within'
Revenge
Blame It On The Music
Stuck In Your Head

Ran-D & Frontliner
Pull Tuuduu Over
The New Shit
Feel My Fire
Warphole 2010 Edit
Outside Spacer
Ran-D & Frontliner - ID
Under Attack
Creative Community
Rebirth Anthem
Son Of Torture
Part Of The Hard remix

TNT
TN..Who?
Uttawanka
Countdown
Pulsation
The Eight Note
First Match

Tat & Zat
Tatanka - ID (On A Cloud?)
Kickin' Ass
Loops 'n Things 2010
Hard Bass
Africa
They Keep On Buzzing
Irreplaecable
Die kick tool van op Hardbass met Yellow Submarine erachter
Oldskool
Madhouse

Black Overdose (Redelijke Black Out, bier :whistle: )
Kickin' Ass
Feel My Fire
Psychedelic Trip
Pitch Black
Blame It On The Music
Nothing Else Matters
Acid Dream
The First Rebirth
Tunebeat

AVIO Live
Men In Black intro
Overdrife Youre Woofers
Never Enough
WTF
Greatest Show On Earth
No Turning Back
Destination Nowhere
Typically White
Realization Of A Dream/Nightmare Mash up
Triangle Of Life
Substream

Hardcore boeit me niet :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij coone nog die samen met Da Tweekaz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaan jullie nu serieus bladzijden vol die tracklists quoten + aanvullen? Komop zeg.. Als je het echt wil, maak dan een filetje ofzo aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wtf gek, die tracklisten :') wel veel dagjesmensen tracks eigenlijk.
Alleen die tracklist van TnT :drool:

en die gast met ze Sensation black :lol: >.<
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten