Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Masters Of Hardcore - Symphony of Sins
Wanneer:
Zaterdag 6 November 2010
Tijd: 22.00 - 07.00 uur
Tickets: €39,50 (ex. fee), VIP €50 (ex. fee)
Waar: Ethias Arena, Hasselt (België)

Line up:
Angerfist Live
Korsakoff
Outblast
Amnesys
Evil Activities
Tommyknocker
Art of Fighters Live
Stunned Guys presents: Traxtorm Gangstaz Allied Live
Noise Suppressor Live
Unexist
Partyraiser
Nitrogenetics
Eastside Connection Live
Dyprax
Exotane
MC: Tha Watcher

For millions a terrifying menace
For us the ultimate musical revelation
The desire of thousands will be fulfilled...

Masters of Hardcore is coming...

6th of November - Ethias Arena - Hasselt - Belgium
http://www.mastersofhardcore.com

MASTERS OF HARDCORE - SYMPHONY OF SINS | START KAARTVERKOOP

Zaterdag 6 november 2010 zal Masters of Hardcore voor het eerst plaatsvinden in België. De Ethias Arena van Hasselt zal het indrukwekkende decor vormen voor de intrede van ’s werelds meest toonaangevende hardcore event. De voorverkoop start aanstaande zaterdag 26 juni.

De Ethias Arena is een begrip in België. Talloze grote evenementen en concerten vinden er plaats, maar nog nooit werd de schitterende locatie gebruikt voor een hardcore evenement. Masters of Hardcore neemt hierin het voortouw, waarbij de kennis van Art of Dance en Bass Events gebundeld wordt voor een onvergetelijk spektakel.

Zoals je gewend bent van Masters of Hardcore evenementen, ligt ook deze keer voor de snelle beslissers een beloning klaar. Zaterdag 26 juni start de kaartverkoop voor Masters of Hardcore. Zorg ervoor dat jij vanaf 10.00 uur paraat zit achter je computer, want de eerste 500 normale tickets die verkocht worden via de websites van Art of Dance of Bass Events krijgen een gratis upgrade naar VIP inclusief een exclusief Masters of Hardcore t-shirt. Let op: Dit geld alleen voor de tickets die worden aangeschaft via de sites van Art of Dance en Bass Events.

Tickets voor Masters of Hardcore zijn verkrijgbaar via :

http://www.artofdance.nl
http://www.bassevents.be

Belgie

FNAC
Free Record Shop
Toff Music Turnhout
Busreizen via Eventarea.be

Nederland
Primera
Busreizen via Eventtravel.nl

Duitsland
CTS- Eventim

Normale tickets kosten €39,50 (ex. fee), VIP -tickets kosten €50 (ex. fee) .

TRAILER



http://www.mastersofhardcore.com
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ich bin Dabei!
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ich bin Dabei!

Btw, ik had hier al topic over maar uu heeft dat gesloten
:oh:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:21 
 
Hardtraxxer

HardStyler schreef:
bRt_ schreef:
Ich bin Dabei!

Btw, ik had hier al topic over maar uu heeft dat gesloten
:oh:

dit topic is door jou aangemaakt? >.<
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is dus de opvolger van Pole Position. Leuk voor de Belgen dat ze zo'n feest krijgen maar deze ga ik laten schieten ;)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Leuk voor de Belgen dat ze zo'n feest krijgen maar deze ga ik laten schieten ;)


+1
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vert0z schreef:
HardStyler schreef:
bRt_ schreef:
Ich bin Dabei!

Btw, ik had hier al topic over maar uu heeft dat gesloten
:oh:

dit topic is door jou aangemaakt? >.<

Jaaaaa, maar ik had nog een ander topic, maand geleden ofzo :')
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien aanwezig leuke locatie :D
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
Jaaaaa, maar ik had nog een ander topic, maand geleden ofzo :')

Jaa die is nu weg! :P Deze mag blijven ;) :D
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aaaanwezig (L) :corn:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wandelafstand voor mij, misschien wel aanwezig. Ik luister totaal geen Hardcore en heb er niks mee, maar mijn vrienden sleuren me waarschijnlijk wel mee :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen masters in nederland geweest :)
Alhoewel ik pas na 3,5 uur pas kon vermaken op hardcore omdat ik voor 99% Hardstyle ben, had ik me toch goed vermaakt

Deze MOH staat als optie :)
Even kijken wie van mijn vrienden gaan
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien.. geluid was tijdens afgelopen Black ronduit kut.. line-up ff afwachten.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
ik voor 99% Hardstyle ben

In je handtekening staat 100% :D
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Misschien.. geluid was tijdens afgelopen Black ronduit kut.. line-up ff afwachten.

Kiddin', right? :')
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
[NL]Sjefke schreef:
ik voor 99% Hardstyle ben

In je handtekening staat 100% :D


Sssttt :$
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:40 
 

lijkt me zooo vet :D
maar kan wss toch niet
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
tomb schreef:
Misschien.. geluid was tijdens afgelopen Black ronduit kut.. line-up ff afwachten.

Kiddin', right? :')
Come ooon, het kon veel beter laat ik het zo zeggen.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Berunda schreef:
tomb schreef:
Misschien.. geluid was tijdens afgelopen Black ronduit kut.. line-up ff afwachten.

Kiddin', right? :')
Come ooon, het kon veel beter laat ik het zo zeggen.

Ieder zijn mening natuurlijk, maar de Ethias Arena heeft het beste geluid (indoor) van België (niet moeilijk, er is geen concurrentie en nee, zeker het Sportpaleis niet :') ) Als je dit slecht vond, dan zul je je gading in Nederland moeten vinden
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.symphonyofsins.com

Ich bin dabei!! :bomb:

Laatste echte hardcore feest was MOH Pole Position I, dus toch al weer een tijdje geleden!
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:

x2
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prachtige trailer! Ik sluit het nog niet uit...
Bericht Geplaatst op 18 aug 2010 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
bourzwain schreef:

x2

+1 normaal gezien, of de plannen moesten veranderen ^^
Bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

week erna examens :cry:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2010 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
week erna examens :cry:

Is toch nog 7 dagen studeertijd! :P
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten