Masters Of Hardcore - Symphony of Sins Wanneer: Zaterdag 6 November 2010 Tijd: 22.00 - 07.00 uur Tickets: €39,50 (ex. fee), VIP €50 (ex. fee) Waar: Ethias Arena, Hasselt (België)
Line up: Angerfist Live Korsakoff Outblast Amnesys Evil Activities Tommyknocker Art of Fighters Live Stunned Guys presents: Traxtorm Gangstaz Allied Live Noise Suppressor Live Unexist Partyraiser Nitrogenetics Eastside Connection Live Dyprax Exotane MC: Tha Watcher
For millions a terrifying menace For us the ultimate musical revelation The desire of thousands will be fulfilled...
MASTERS OF HARDCORE - SYMPHONY OF SINS | START KAARTVERKOOP
Zaterdag 6 november 2010 zal Masters of Hardcore voor het eerst plaatsvinden in België. De Ethias Arena van Hasselt zal het indrukwekkende decor vormen voor de intrede van ’s werelds meest toonaangevende hardcore event. De voorverkoop start aanstaande zaterdag 26 juni.
De Ethias Arena is een begrip in België. Talloze grote evenementen en concerten vinden er plaats, maar nog nooit werd de schitterende locatie gebruikt voor een hardcore evenement. Masters of Hardcore neemt hierin het voortouw, waarbij de kennis van Art of Dance en Bass Events gebundeld wordt voor een onvergetelijk spektakel.
Zoals je gewend bent van Masters of Hardcore evenementen, ligt ook deze keer voor de snelle beslissers een beloning klaar. Zaterdag 26 juni start de kaartverkoop voor Masters of Hardcore. Zorg ervoor dat jij vanaf 10.00 uur paraat zit achter je computer, want de eerste 500 normale tickets die verkocht worden via de websites van Art of Dance of Bass Events krijgen een gratis upgrade naar VIP inclusief een exclusief Masters of Hardcore t-shirt. Let op: Dit geld alleen voor de tickets die worden aangeschaft via de sites van Art of Dance en Bass Events.
Tickets voor Masters of Hardcore zijn verkrijgbaar via :
Wandelafstand voor mij, misschien wel aanwezig. Ik luister totaal geen Hardcore en heb er niks mee, maar mijn vrienden sleuren me waarschijnlijk wel mee
Afgelopen masters in nederland geweest Alhoewel ik pas na 3,5 uur pas kon vermaken op hardcore omdat ik voor 99% Hardstyle ben, had ik me toch goed vermaakt
Deze MOH staat als optie Even kijken wie van mijn vrienden gaan
Misschien.. geluid was tijdens afgelopen Black ronduit kut.. line-up ff afwachten.
Kiddin', right?
Come ooon, het kon veel beter laat ik het zo zeggen.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar de Ethias Arena heeft het beste geluid (indoor) van België (niet moeilijk, er is geen concurrentie en nee, zeker het Sportpaleis niet ) Als je dit slecht vond, dan zul je je gading in Nederland moeten vinden