Mag hem eigenlijk ook geen ongelijk geven zit wel een kern van waarheid in.wrote:Als ik zo de line-up bekijk zit ik ook maar op 6 van de 13 acts te wachten![]()
Maarja, we gaan weer een keertje met de hele groep en dat is ook wat waard natuurlijk!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bij ons dus ook, dus zowizo amuseren!wrote:Als ik zo de line-up bekijk zit ik ook maar op 6 van de 13 acts te wachten![]()
Maarja, we gaan weer een keertje met de hele groep en dat is ook wat waard natuurlijk!
Ik heb toch niets beter te doen, dus ook even ontleden
Fenix
Leuk om er een beetje in te komen. Hoop dat hij hardjump gaat draaien ipv Tekstyle
Coone
Enorm benieuwd naar! Gok dat hij wel redelijk wat van zijn nieuwe album zal gaan draaien
The Prophet
Verwacht ik een hitjesparade van, wel aardige show erbij voor het anthem?
Brennan Heart (live)
Zelfde als the prophet
Scantraxx reloaded:
Headhunterz & Wildstylez
Wat plaatjes van project 1, wat nieuwe van wildstylez en de meest gedraaide door HHZ?
Scantraxx goes hard:
Frontliner & Ran-D
Frontliner is men favo artiest en Ran-D kan ik ook wel smaken
Noisecontrollers (live)
Lang geleden dat ik ze nog live gezien heb, ben ik wel benieuwd naar
Italian Madness:
TNT. aka Technoboy & Tuneboy
Weet niet wat ik hier van moet verwachten, kan wel leuk worden denk ik.
Tatanka & Zatox
Heel veel zin in gewoon
Weet nu al wel ongeveer wat ze gaan draaien, maar vind de nummertjes steeds wel lekker.
Black Overdose
afwachten... Hoop dat het mooi aansluit bij de opbouw van de setjes
Avio (live)
Dit wordt moddervet
Hardcore heroes
Neophyte record allstars super vet!
Angerfist (live)
Altijd een heerlijke afsluiter! Toch zeker op the Qontinent waar ze zelfs nog vroegen of we handje klap wilde of raggen
En raggen werd het 
Fenix
Leuk om er een beetje in te komen. Hoop dat hij hardjump gaat draaien ipv Tekstyle
Coone
Enorm benieuwd naar! Gok dat hij wel redelijk wat van zijn nieuwe album zal gaan draaien
The Prophet
Verwacht ik een hitjesparade van, wel aardige show erbij voor het anthem?
Brennan Heart (live)
Zelfde als the prophet
Scantraxx reloaded:
Headhunterz & Wildstylez
Wat plaatjes van project 1, wat nieuwe van wildstylez en de meest gedraaide door HHZ?
Scantraxx goes hard:
Frontliner & Ran-D
Frontliner is men favo artiest en Ran-D kan ik ook wel smaken
Noisecontrollers (live)
Lang geleden dat ik ze nog live gezien heb, ben ik wel benieuwd naar
Italian Madness:
TNT. aka Technoboy & Tuneboy
Weet niet wat ik hier van moet verwachten, kan wel leuk worden denk ik.
Tatanka & Zatox
Heel veel zin in gewoon
Black Overdose
afwachten... Hoop dat het mooi aansluit bij de opbouw van de setjes
Avio (live)
Dit wordt moddervet
Hardcore heroes
Angerfist (live)
Altijd een heerlijke afsluiter! Toch zeker op the Qontinent waar ze zelfs nog vroegen of we handje klap wilde of raggen
Was idd een enorm vet moment toen die gasten van Angerfist dat vroegen, en rammen deden ze uitstekend 
Ja.. duurt en duurt nog maandje.wrote:Wat is het weer lang wachten seg
Moet hier ff over nadenken, als het maar geen hee hoo party wordt 
Is het de afgelopen 2 jaar iig niet geweestwrote:Moet hier ff over nadenken, als het maar geen hee hoo party wordt
Liefhebbers + veel buitenlanderswrote:Moet hier ff over nadenken, als het maar geen hee hoo party wordt
We maken met zijn alle er een dikke party van geen ho ho hè voor ons.wrote:Moet hier ff over nadenken, als het maar geen hee hoo party wordt
-
THardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen Aug 2011
tis hier geen tirol, met al dat gejodel, idd niet teveel op black laatste jaar. al maar goed!wrote:We maken met zijn alle er een dikke party van geen ho ho hè voor ons.wrote:Moet hier ff over nadenken, als het maar geen hee hoo party wordt
black heroes!
Is het een probleem als je een zwarte trainingsbroek aan doet naar black? Een maat van me zei dat je dan niet binnengelaten wordt, maar ik heb voor de rest geen zwarte broeken. 
Vrienden van me zijn vorig jaar met trainingsbroek geweest dus normaal geen probleemwrote:Is het een probleem als je een zwarte trainingsbroek aan doet naar black? Een maat van me zei dat je dan niet binnengelaten wordt, maar ik heb voor de rest geen zwarte broeken.
Zwarte trainingsbroeken zijn uiteraard gewoon welkom.wrote:Is het een probleem als je een zwarte trainingsbroek aan doet naar black? Een maat van me zei dat je dan niet binnengelaten wordt, maar ik heb voor de rest geen zwarte broeken.
Die had ik 2 jaar geleden voor de zekerheid ook 1 meegenomen, omdat ik toen ook nog dacht dat ik met mijn blauwe spijkerbroek er niet in kwam
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik ben altijd al in een trainingbroek geweest, no worries! 
Ik dit jaar ook denk, lekker gemakkelijk om los te gaanwrote:Ik ben altijd al in een trainingbroek geweest, no worries!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Ja, zit lekker ruim!wrote:Ik dit jaar ook denk, lekker gemakkelijk om los te gaan
en lekker warmwrote:Ja, zit lekker ruim!wrote:Ik dit jaar ook denk, lekker gemakkelijk om los te gaan
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Mwoah, valt wel mee hoor!wrote: en lekker warm
Ik zweet in jeans evenhard hoor
Plakt je broek gwn aan men benen 
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Conclusie: Geen broek aan?wrote:Ik zweet in jeans evenhard hoorPlakt je broek gwn aan men benen
Zou nogal een zicht zijnwrote:Conclusie: Geen broek aan?wrote:Ik zweet in jeans evenhard hoorPlakt je broek gwn aan men benen
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
wrote:Nog 2 weken