Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 16:31 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Volgend jaar dus XQ Brennan Heart? ;)
Hij staat tegenwoordig toch overal. :P

Ik hoop het toch van niet :sick:
Zeker geen fan van die kerel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 16:55 

Hardtraxx Addict

Zwaar tegenvallende line-up, en teveel hardcore als je het mij vraagt. Wou miss hier heen omdat IQ niet door gaat dan en omdat Hardbase op dezelfde dag valt als een feest hier in de buurt. Maar dat gaat dus ook niet door denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Zwaar tegenvallende line-up, en teveel hardcore als je het mij vraagt. Wou miss hier heen omdat IQ niet door gaat dan en omdat Hardbase op dezelfde dag valt als een feest hier in de buurt. Maar dat gaat dus ook niet door denk ik.

Hardcore zal maar zo een 2-3 uur zijn, en het feest duurt tot 7.00.
Dus je hebt tot zeker 4.00 gewoon Hardstyle hoor, waar ik best mee akkoord ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 17:39 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Fenix - Jumpengggg, nee niks voor mij.
Coone - :sleep:
The Prophet - :sleep: (misschien hele kleine kans op early maar ga er niet van uit)
Brennan Heart (live) - :sleep: :sick:
Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez) - Was super op Qlimax, eerste leuke act van de avond dus!
Scantraxx goes Hard - Frontliner is één van m'n helden en Ran-D zet meestal ook leuke dingen neer, lijkt me prima.
Noisecontrollers (live) - Leuk, maar waarom in godsnaam alweer?
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox) - Dat kan waanzinnig tof worden, doe maar!
Black Overdose - mwah
Avio (live) - Heb ik weinig mee maar kan wel hard gaan
Hardcore Heroes - Is dit een fucking wedstrijd van eens kijken hoeveel mafkezen we achter één draaitafel kunnen pleuren? Man wat overbodig joh, hitjesparade in zicht.
Angerfist (live) - Die zijn gewoon altijd vet, brengen sfeer en gaan ontiegelijk hard (op het einde meestal keiharde terror haha)

Op een paar dingen weinig aan helaas, denk dat ik hem oversla.

Als je zoveel slecht spreekt over 2/3 van de DJ's kan je nergens meer heen gaan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 19:03 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Als je zoveel slecht spreekt over 2/3 van de DJ's kan je nergens meer heen gaan :thumbdown:

+1 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 19:16 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:

Veel hardcore DJ's, maar waarschijnlijk duurt dit maar 2 uurtjes.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 19:20 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
+1. Al denk ik dat ik rond die tijd naar Knock Out ga als dat weer eind April georganiseerd wordt. Dit is altijd nog wel een leuke optie mocht dat niet door gaan. :)

Knock Out is altijd eind maart niet eind april... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 00:12 

Hardtraxxer

Berunda schreef:
Nandohs schreef:
Hmm ben er niet bij.. In Qontrol is wss ook rond die tijd en dat is wél dichtbij!

Wisselt waarschijnlijk van weekend met dit, zal zo rond 19 maart plaatsvinden (wanneer normaal BLACK zou moeten plaatsvinden). Nogmaals, dit is nog niet officiëel bevestigd

in Qontrol is er toch niet meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 00:17 

Hardtraxxer

Jij quote nu een post van zoveel weken geleden, toen dat nieuws nog niet bekend was. Tja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 22:52 

Hardtraxx Addict

Wie de melodie van de anthem wil in midifile om te remixen :)

http://www54.zippyshare.com/v/38479062/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 23:35 

Donateur

nielstil schreef:
dawasiknie schreef:
Fenix - Jumpengggg, nee niks voor mij.
Coone - :sleep:
The Prophet - :sleep: (misschien hele kleine kans op early maar ga er niet van uit)
Brennan Heart (live) - :sleep: :sick:
Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez) - Was super op Qlimax, eerste leuke act van de avond dus!
Scantraxx goes Hard - Frontliner is één van m'n helden en Ran-D zet meestal ook leuke dingen neer, lijkt me prima.
Noisecontrollers (live) - Leuk, maar waarom in godsnaam alweer?
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox) - Dat kan waanzinnig tof worden, doe maar!
Black Overdose - mwah
Avio (live) - Heb ik weinig mee maar kan wel hard gaan
Hardcore Heroes - Is dit een fucking wedstrijd van eens kijken hoeveel mafkezen we achter één draaitafel kunnen pleuren? Man wat overbodig joh, hitjesparade in zicht.
Angerfist (live) - Die zijn gewoon altijd vet, brengen sfeer en gaan ontiegelijk hard (op het einde meestal keiharde terror haha)

Op een paar dingen weinig aan helaas, denk dat ik hem oversla.

Kan prima hoor, zijn genoeg feesten waar 2/3 van deze DJ's niet komen of waar ik keuze heb uit meerdere zalen, daar vermaak ik mij meer dan op dit feest en is het meer de moeite om mn geld uit te geven.

Ik heb geleerd van Qlimax, en ik ga niet meer naar feesten waar ik twijfel of ik mij ga vermaken op de muziek. Dus je krijgt alle ruimte van mij om je te vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:57 

Hardtraxxer

Leuk voor je, maar spuw dan je gal niet uit over een feest waar je toch niet naartoe gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 09:56 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Leuk voor je, maar spuw dan je gal niet uit over een feest waar je toch niet naartoe gaat

:sleep:

Boos dat die je helden beledigt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:47 

Hardtraxxer

Neuh, denk meer dat ie bedoeld dat je niet moet zeiken over feesten waar je toch niet heen gaat.. ben ik het wel mee eens, anders kan ik ook de honderden feesten waar ik niet heen ga afzeiken. Maarja dat doe ik niet, maar volgens mij is dat hier ook niet niet echt het geval, want geen dj wordt afgezeken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 13:32 

Donateur

Maar ik had er op zich wel graag heen gewild, daarom dat ik er even op reageer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 16:58 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Neuh, denk meer dat ie bedoeld dat je niet moet zeiken over feesten waar je toch niet heen gaat.. ben ik het wel mee eens, anders kan ik ook de honderden feesten waar ik niet heen ga afzeiken. Maarja dat doe ik niet, maar volgens mij is dat hier ook niet niet echt het geval, want geen dj wordt afgezeken..

Iemand die tenminste leest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 02:36 

Hardtraxx Elite

Oke, nu wil het eigenlijk wel eens weten :P .
Ik lees op partyflock dat 75% Black daar gaat skippen voor Loudness.

Wat is nou zo veel beter aan Loudness dan Black, en wat is het verschill tussen de locatie van deze en Loudness en die het laatste is geweest?
Denk zelf dat ik gewoon Black mee pak omdat Loudness toch 2 keer per jaar is heb ik begrepen of raden jullie aan om deze Loudness te pakken omdat deze stuken beter is dan de 2de van het jaar?
(Wel wacht ik nog met kaarten kopen voor line-up van Loudness ook bekent is toch nog even vergelijk ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 11:35 

Hardtraxx Addict

mikeee schreef:

Wat is nou zo veel beter aan Loudness dan Black, en wat is het verschill tussen de locatie van deze en Loudness en die het laatste is geweest?
Denk zelf dat ik gewoon Black mee pak omdat Loudness toch 2 keer per jaar is heb ik begrepen of raden jullie aan om deze Loudness te pakken omdat deze stuken beter is dan de 2de van het jaar?
(Wel wacht ik nog met kaarten kopen voor line-up van Loudness ook bekent is toch nog even vergelijk ;) )

Of deze Loudness beter is, weet je niet, want is nog geen tweede geweest met deze line-up of op deze locatie.
Wat wel speciaal is, is dat het veel kleiner is in de Maassilo en dat er alleen raw hardstyle is, tegenover de grotere locatie van de Grenslandhallen voor Black en alle soorten hardstyle en zelfs hardcore op Black;
Eerste Loudness was ik ook bij en was een bom van een feest, echt geniaal.
Maar omdat ik een Belg ben en het nu samen is met Black willen al men vrienden naar Black gaan ineens, wat ik echt superjammer vind. Als het aan mij lag ging ik sowieso weer naar Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 16:17 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:

Denk vooral omdat het soort lineup en de sfeer de meeste liefhebbers meer bevalt. Meeste liefhebbers gaan meer voor de raw hardstyle dan de mainstream, terwijl op BLACK (vrijwel) alleen mainstream en hardcore staat en op Loudness (vrijwel) alleen raw. Daarnaast is Loudness een gezellig klein liefhebbersfeestje waar de sfeer meer bevalt wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:38 

Hardtraxxer

Op Black is er hardcore, daarom ga ik naar Black :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:05 

Hardtraxxer

Je kunt de 2 moeilijk vergelijken... BLACK is een van de grotere events (grote locatie, veel volk en een 'grote' show), Loudness een van de kleinere (kleine locatie, veel minder volk, maar bijna zeker betere sfeer en in verhouding veel meer liefhebbers). Wat niet wil zeggen dat de 1 beter is dan de andere, is nogal subjectief denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 22:11 

Hardtraxxer

Sfeer zal bij Loudness ongetwijfeld beter zijn. Laatste 2 jaar weinig sfeer gezien op Black xd
Maar Black is redelijk in de buurt, line-up (met hardcore dus) bevalt me meer dan goed.
Had eigenlijk tegen mezelf gezegd dat ik dit jaar niet meer naar Black zou gaan, omdat ik toch steeds meer naar de nog hardere muziekstijlen neig.
Maar deze line-up mag ik niet missen, helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:37 

Hardtraxx Newbie

lekker toch, die hardcore erbij. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat hier nog veel mensen aanwezig zullen zijn ivm Loudness. Maarja, als de line-up van Loudness zuigt dan ga ik waarschijnlijk wel gewoon hier naar toe. Line-up is zeker niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 20:51 

Hardtraxx Elite

daniel1993nl schreef:
lekker toch, die hardcore erbij. :thumbup:

tis net wat je lekker vindt :thumbdown: Niet dat ik van plan was te gaan maar ik vind het altijd zo'n onzin dat er in een hardstyle area afgesloten moet worden met hardcore... heb ik liever iets in de trant van Crypsis/B-Front.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten