Ik hoop het toch van nietwrote:Volgend jaar dus XQ Brennan Heart?
Hij staat tegenwoordig toch overal.
Zeker geen fan van die kerel
Ik hoop het toch van nietwrote:Volgend jaar dus XQ Brennan Heart?
Hij staat tegenwoordig toch overal.
Hardcore zal maar zo een 2-3 uur zijn, en het feest duurt tot 7.00.wrote:Zwaar tegenvallende line-up, en teveel hardcore als je het mij vraagt. Wou miss hier heen omdat IQ niet door gaat dan en omdat Hardbase op dezelfde dag valt als een feest hier in de buurt. Maar dat gaat dus ook niet door denk ik.
Als je zoveel slecht spreekt over 2/3 van de DJ's kan je nergens meer heen gaanwrote:Fenix - Jumpengggg, nee niks voor mij.
Coone -![]()
The Prophet -(misschien hele kleine kans op early maar ga er niet van uit)
Brennan Heart (live) -![]()
![]()
Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez) - Was super op Qlimax, eerste leuke act van de avond dus!
Scantraxx goes Hard - Frontliner is één van m'n helden en Ran-D zet meestal ook leuke dingen neer, lijkt me prima.
Noisecontrollers (live) - Leuk, maar waarom in godsnaam alweer?
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox) - Dat kan waanzinnig tof worden, doe maar!
Black Overdose - mwah
Avio (live) - Heb ik weinig mee maar kan wel hard gaan
Hardcore Heroes - Is dit een fucking wedstrijd van eens kijken hoeveel mafkezen we achter één draaitafel kunnen pleuren? Man wat overbodig joh, hitjesparade in zicht.
Angerfist (live) - Die zijn gewoon altijd vet, brengen sfeer en gaan ontiegelijk hard (op het einde meestal keiharde terror haha)
Op een paar dingen weinig aan helaas, denk dat ik hem oversla.
+1wrote: Als je zoveel slecht spreekt over 2/3 van de DJ's kan je nergens meer heen gaan
Veel hardcore DJ's, maar waarschijnlijk duurt dit maar 2 uurtjes..wrote:Zwaar tegenvallende line-up, en teveel hardcore als je het mij vraagt. Wou miss hier heen omdat IQ niet door gaat dan en omdat Hardbase op dezelfde dag valt als een feest hier in de buurt. Maar dat gaat dus ook niet door denk ik.
Knock Out is altijd eind maart niet eind april...wrote:+1. Al denk ik dat ik rond die tijd naar Knock Out ga als dat weer eind April georganiseerd wordt. Dit is altijd nog wel een leuke optie mocht dat niet door gaan.
in Qontrol is er toch niet meerwrote:Wisselt waarschijnlijk van weekend met dit, zal zo rond 19 maart plaatsvinden (wanneer normaal BLACK zou moeten plaatsvinden). Nogmaals, dit is nog niet officiëel bevestigdwrote:Hmm ben er niet bij.. In Qontrol is wss ook rond die tijd en dat is wél dichtbij!
Kan prima hoor, zijn genoeg feesten waar 2/3 van deze DJ's niet komen of waar ik keuze heb uit meerdere zalen, daar vermaak ik mij meer dan op dit feest en is het meer de moeite om mn geld uit te geven.wrote:Als je zoveel slecht spreekt over 2/3 van de DJ's kan je nergens meer heen gaanwrote:Fenix - Jumpengggg, nee niks voor mij.
Coone -![]()
The Prophet -(misschien hele kleine kans op early maar ga er niet van uit)
Brennan Heart (live) -![]()
![]()
Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez) - Was super op Qlimax, eerste leuke act van de avond dus!
Scantraxx goes Hard - Frontliner is één van m'n helden en Ran-D zet meestal ook leuke dingen neer, lijkt me prima.
Noisecontrollers (live) - Leuk, maar waarom in godsnaam alweer?
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox) - Dat kan waanzinnig tof worden, doe maar!
Black Overdose - mwah
Avio (live) - Heb ik weinig mee maar kan wel hard gaan
Hardcore Heroes - Is dit een fucking wedstrijd van eens kijken hoeveel mafkezen we achter één draaitafel kunnen pleuren? Man wat overbodig joh, hitjesparade in zicht.
Angerfist (live) - Die zijn gewoon altijd vet, brengen sfeer en gaan ontiegelijk hard (op het einde meestal keiharde terror haha)
Op een paar dingen weinig aan helaas, denk dat ik hem oversla.
wrote:Leuk voor je, maar spuw dan je gal niet uit over een feest waar je toch niet naartoe gaat
Iemand die tenminste leestwrote:Neuh, denk meer dat ie bedoeld dat je niet moet zeiken over feesten waar je toch niet heen gaat.. ben ik het wel mee eens, anders kan ik ook de honderden feesten waar ik niet heen ga afzeiken. Maarja dat doe ik niet, maar volgens mij is dat hier ook niet niet echt het geval, want geen dj wordt afgezeken..
Of deze Loudness beter is, weet je niet, want is nog geen tweede geweest met deze line-up of op deze locatie.wrote:Oke, nu wil het eigenlijk wel eens weten.
Ik lees op partyflock dat 75% Black daar gaat skippen voor Loudness.
Wat is nou zo veel beter aan Loudness dan Black, en wat is het verschill tussen de locatie van deze en Loudness en die het laatste is geweest?
Denk zelf dat ik gewoon Black mee pak omdat Loudness toch 2 keer per jaar is heb ik begrepen of raden jullie aan om deze Loudness te pakken omdat deze stuken beter is dan de 2de van het jaar?
(Wel wacht ik nog met kaarten kopen voor line-up van Loudness ook bekent is toch nog even vergelijk)
Denk vooral omdat het soort lineup en de sfeer de meeste liefhebbers meer bevalt. Meeste liefhebbers gaan meer voor de raw hardstyle dan de mainstream, terwijl op BLACK (vrijwel) alleen mainstream en hardcore staat en op Loudness (vrijwel) alleen raw. Daarnaast is Loudness een gezellig klein liefhebbersfeestje waar de sfeer meer bevalt wss.wrote:Oke, nu wil het eigenlijk wel eens weten.
Ik lees op partyflock dat 75% Black daar gaat skippen voor Loudness.
Wat is nou zo veel beter aan Loudness dan Black, en wat is het verschill tussen de locatie van deze en Loudness en die het laatste is geweest?
Denk zelf dat ik gewoon Black mee pak omdat Loudness toch 2 keer per jaar is heb ik begrepen of raden jullie aan om deze Loudness te pakken omdat deze stuken beter is dan de 2de van het jaar?
(Wel wacht ik nog met kaarten kopen voor line-up van Loudness ook bekent is toch nog even vergelijk)
tis net wat je lekker vindtwrote:lekker toch, die hardcore erbij.