Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 17:20 

Hardtraxxer

Mensen die zeggen dat in België geen goede feesten zijn.... Zijn jullie welleens op Tomorrowland geweest dan?! Beter dan menig NL feest..

Ontopic: Vette line-up! Wildstylez erbij altijd goed :innocent: Frontliner en Ran-D ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 17:23 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Mensen die zeggen dat in België geen goede feesten zijn.... Zijn jullie welleens op Tomorrowland geweest dan?! Beter dan menig NL feest

Dit is een zeldzame uitzondering denk ik :P Ik ben dit jaar naar 6 "grotere" Belgische feestjes geweest, en afgelopen zaterdag voor het eerst een NL feest (Loudness) zal er geen seconde over twijfelen welke beter zijn hoor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:24 

Hardtraxx Addict

btw . een Belgisch feest zonder DBSTF.
Mirakel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:08 

Hardtraxxer

The Prophet zo vroeg?
Zou hij dan een portie early draaien? :D

Brennan Heart LIVE is de enige in de line up waar ik absoluut niet naar uitkijk.

AVIO LIVE!!!! :bomb:

Ook Frontliner en Ran-D gaat hopelijk knallen worden, evenals de Italian Madness. Daarnaast lekker losgaan op hardcore. :D Ofterwijl, ben erbij!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:09 

Donateur

Fenix - Jumpengggg, nee niks voor mij.
Coone - :sleep:
The Prophet - :sleep: (misschien hele kleine kans op early maar ga er niet van uit)
Brennan Heart (live) - :sleep: :sick:
Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez) - Was super op Qlimax, eerste leuke act van de avond dus!
Scantraxx goes Hard - Frontliner is één van m'n helden en Ran-D zet meestal ook leuke dingen neer, lijkt me prima.
Noisecontrollers (live) - Leuk, maar waarom in godsnaam alweer?
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox) - Dat kan waanzinnig tof worden, doe maar!
Black Overdose - mwah
Avio (live) - Heb ik weinig mee maar kan wel hard gaan
Hardcore Heroes - Is dit een fucking wedstrijd van eens kijken hoeveel mafkezen we achter één draaitafel kunnen pleuren? Man wat overbodig joh, hitjesparade in zicht.
Angerfist (live) - Die zijn gewoon altijd vet, brengen sfeer en gaan ontiegelijk hard (op het einde meestal keiharde terror haha)

Op een paar dingen weinig aan helaas, denk dat ik hem oversla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez) - Was super op Qlimax, eerste leuke act van de avond dus!

Is HHZ + WS. NC zaten nooit bij Scantraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:20 

Hardtraxxer

Wát een line-up zeg! :love:
Hier dus ook maar aanwezig!

Gelukkig ook geen DV8 :)

dawasiknie schreef:
Hardcore Heroes - Is dit een fucking wedstrijd van eens kijken hoeveel mafkezen we achter één draaitafel kunnen pleuren? Man wat overbodig joh, hitjesparade in zicht.

Was dit jaar precies hetzelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:36 

Hardtraxx Veteran

Tatanka, Zatox, Noisecontrollers, Frontliner, Ran-D, Tunbeboy, Wildstylez, AVIO, Nosferatu, Kasparov en Ophidian! Hmm, is toch wel heel dik!

Maar dit wordt ook aangevuld door acts die me helemaal niet boeien, denk maar na nieuwjaar even kaartje halen.. Hopen dat er mensen mee gaan natuurlijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Tatanka, Zatox, Noisecontrollers, Frontliner, Ran-D, Tunbeboy, Wildstylez, AVIO, Nosferatu, Kasparov en Ophidian! Hmm, is toch wel heel dik!

Maar dit wordt ook aangevuld door acts die me helemaal niet boeien, denk maar na nieuwjaar even kaartje halen.. Hopen dat er mensen mee gaan natuurlijk :bomb:

Gaan sowieso flink wat Hardtraxxers waar je je wel mee kan vermaken gok ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

Ja Tim, nog eens flink snoeien daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:56 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Ja Tim, nog eens flink snoeien daar!

ik heet stijn hé :D timmermans is mijn achternaam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 19:58 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
ik heet stijn hé :D timmermans is mijn achternaam ;)

Ging ook niet voor je naam? :P Ik korte Timmer gewoon even af, kwam misschien verkeerd over ja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:51 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:
Dan vind ik persoonlijk Bassleader beter (zeker dit jaar)

Grapjas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:04 

Hardtraxx Addict

Berunda schreef:
bourzwain schreef:

Grapjas.

Nee echt waar, dat meen ik. Vond de sfeer veel beter op Bassleader (hardstyle zaal dan toch).
Op Black vond ik het eerder gespannen en grimmig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:10 

Hardtraxxer

Nee ik respecteer je mening ;) Als dat zo was, dan denk ik dat de extra 'lading' Nederlanders hier dit jaar wel voor een goeie/betere sfeer gaan zorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:13 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Berunda schreef:
bourzwain schreef:

Grapjas.

Nee echt waar, dat meen ik. Vond de sfeer veel beter op Bassleader (hardstyle zaal dan toch).
Op Black vond ik het eerder gespannen en grimmig :(

Ben niet bij beide geweest, maar Bassleader was wel erg vet moet ik zeggen. Ga er dit jaar bijna zeker weer heen, ook als de HS tegenvalt, aangezien er een classics zaaltje is als t goed is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:17 

Hardtraxx Addict

Berunda schreef:
Nee ik respecteer je mening ;) Als dat zo was, dan denk ik dat de extra 'lading' Nederlanders hier dit jaar wel voor een goeie/betere sfeer gaan zorgen!

Ja ben ik wel zeker van. Kan natuurlijk ook net gelegen hebben aan de plek waar we toen stonden maarja.
Ik ga dit jaar toch ook wel weer, dus zo erg zal het nooit geweest kunnen zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:41 

Hardtraxx Addict

Berunda schreef:

Dan ga ik mij daar tussen zetten -.- Geen last van ruzie dan .. Nederlanders zijn op feesten altijd vriendelijk (voor zover ik me kan herinneren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:16 

Hardtraxx Elite

HardStyler schreef:
Dan ga ik mij daar tussen zetten -.- Geen last van ruzie dan .. Nederlanders zijn op feesten altijd vriendelijk (voor zover ik me kan herinneren)

Misschien een stomme redenering maar volgens mij heeft dat echt met het drugsgebruik te maken in België tegenover Nederland. waar je in Nederland overaanbod hebt aan xtc is het in België allemaal troep en word er veel meer ghb en speed/coke gebruikt. Waardoor er nogal sneller uiteraard ook een minder relaxte sfeer hangt. Nu dit is geen drugsgebruik topic maar aangezien we het over een vergelijk van sfeer hebben, wel volgens mij komt dit serieus hierdoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:40 

Donateur

Chukkels schreef:
Citaat:

Is HHZ + WS. NC zaten nooit bij Scantraxx ;)

Ow nog minder dan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 01:10 

Hardtraxxer

Vanaf 'Scantraxx goes Hard' volle gas :D
Wat daarvoor komt hoeft van mij niet per se, maarja, je kan niet alles hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 10:12 

Hardtraxxer

Volgend jaar dus XQ Brennan Heart? ;)
Hij staat tegenwoordig toch overal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 13:20 

Hardtraxx Elite

Ik ga toch eventjes wachten om te zien zowiezo waar b2s mee afkomt. Verleden jaar heeft b2s ook de hele programmatie tot mei vrijgegeven in midden december. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik ga toch eventjes wachten om te zien zowiezo waar b2s mee afkomt. Verleden jaar heeft b2s ook de hele programmatie tot mei vrijgegeven in midden december. :thumbup:

Same here, vooral nu de BLACK lineup wat tegenvalt. Lekker wachten op wat b2s doet en mocht t niet bevallen kan er altijd later een kaartje gekocht worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:58 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik ook ga wachten tot er wat meer bekend is van B2S of Q-dance.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten