Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

BLACK 2011

Venue
Ethias Arena, Hasselt · Belgium
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
RobertV wrote:
daniel1993nl wrote:heb ik liever iets in de trant van Crypsis/B-Front.
:thumbsup:

Of AVIO :woot:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
RobertV wrote:
daniel1993nl wrote:lekker toch, die hardcore erbij. :thumbup:
tis net wat je lekker vindt :thumbdown: Niet dat ik van plan was te gaan maar ik vind het altijd zo'n onzin dat er in een hardstyle area afgesloten moet worden met hardcore... heb ik liever iets in de trant van Crypsis/B-Front.
Dat zeker, ik vind hardcore afsluiter vaak wel lekker nog even laatste energie er hard uit stampen :thumbup:
B-Front/Crypsis afsluiten hoor je me ook niet klagen.
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Mar 2012
nuja veel hangt bij mij af van de line up van loudness.. voorlopig :)
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Ik vind het juist relaxt dat er wordt afgesloten met hardcore! Heb eigenlijk het liefst de hele avond hardcore maar daar denken een paar vrienden van mij anders over.
Bij Black kunnen we dus weer eens met de hele vriendengroep gaan :)
Raw hardstyle vind ik ook erg vet, maar de 'normale' hardstyle heb ik toch echt wel gehad...
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
DarkNoize wrote:Ik vind het juist relaxt dat er wordt afgesloten met hardcore! Heb eigenlijk het liefst de hele avond hardcore maar daar denken een paar vrienden van mij anders over.
Bij Black kunnen we dus weer eens met de hele vriendengroep gaan :)
Raw hardstyle vind ik ook erg vet, maar de 'normale' hardstyle heb ik toch echt wel gehad...
Als je graag op een feest de hele avond hardcore hoort vraag ik mij meer af of je iets te zoeken hebt op een (vooral) hardstyle gerelateerd forum. En je zegt dat je raw hardstyle vet vindt, maarja wat is raw hardstyle? waar trek je de grens? Is frontliner raw? Is zatox raw? iedereen heeft er een andere mening over.
S
RobertV wrote:
DarkNoize wrote:Raw hardstyle vind ik ook erg vet, maar de 'normale' hardstyle heb ik toch echt wel gehad...
je zegt dat je raw hardstyle vet vindt, maarja wat is raw hardstyle? waar trek je de grens? Is frontliner raw? Is zatox raw? iedereen heeft er een andere mening over.
Precies, en de tracks hij als "raw" opvat, daar stelt hij een grens ;).
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik sluit persoonlijk liever ook af met Hardstyle, bevalt me altijd beter (IQ 2009/Defqon 2010 waren het ultieme voorbeeld ervan). 1 half uurtje red ik nog net, maar vanaf 5 uur al Hardcore? Dat is niet voor mij weggelegd.

Ik kan er me ei niet op kwijt, het is me te veel break en dergelijke.
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Khadber wrote:Ik sluit persoonlijk liever ook af met Hardstyle, bevalt me altijd beter (IQ 2009/Defqon 2010 waren het ultieme voorbeeld ervan). 1 half uurtje red ik nog net, maar vanaf 5 uur al Hardcore? Dat is niet voor mij weggelegd.

Idem eigenlijk, heb ook veel liever gewoon hele tijd hardstyle!
Maar om nu daarvoor niet naar dit feest te gaan, is me een brug te ver!
Kan me der nog wel op amuseren dan, alleen ga ik wel niet zo los als op de hardstyle :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ach, ik ben dan toch een krater in Duitsland aan het bestuderen en anders had ik denk ik wel voor Loudness gekozen (al is de opbouw daar ver te zoeken).
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
bourzwain wrote:
Khadber wrote:Ik sluit persoonlijk liever ook af met Hardstyle, bevalt me altijd beter (IQ 2009/Defqon 2010 waren het ultieme voorbeeld ervan). 1 half uurtje red ik nog net, maar vanaf 5 uur al Hardcore? Dat is niet voor mij weggelegd.

Kan me der nog wel op amuseren dan, alleen ga ik wel niet zo los als op de hardstyle :thumbsup:
Je betaald veel, en als dan meer dan 40 % niet jou muziek is. Lijkt mij dat een goed excuus om niet te gaan ;)

Want dit is ook niet het goedkoopste feestje
Hardtraxxer
last seen Sep 2011
RobertV wrote:Als je graag op een feest de hele avond hardcore hoort vraag ik mij meer af of je iets te zoeken hebt op een (vooral) hardstyle gerelateerd forum. En je zegt dat je raw hardstyle vet vindt, maarja wat is raw hardstyle? waar trek je de grens? Is frontliner raw? Is zatox raw? iedereen heeft er een andere mening over.
Ik ben hier lid geworden toen ik nog vooral hardstyle vet vond. Dit is in de loop van het jaar flink veranderd.
Ik hoop ook dat Hardtraxx in de toekomst ook meer aan hardcore gaat doen :cool: Maar ik hang hier nu nog gewoon rond voor sommige feesten en het drugstopic.
Tjah, wat is raw hardstyle... Avio live vind ik sowieso de vetste hardstyle act, maar dat is niet echt raw nee.
Khadber wrote:Ik kan er me ei niet op kwijt, het is me te veel break en dergelijke.

Zo denk ik dus over 'melodieuze hardstyle' ;)
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
roberttt wrote:
bourzwain wrote:

Je betaald veel, en als dan meer dan 40 % niet jou muziek is. Lijkt mij dat een goed excuus om niet te gaan ;)

Want dit is ook niet het goedkoopste feestje
Ok dat is idd een geldig excuus, zeker gezien het voor veel Nederlanders toch een serieuse reis zal zijn :)
En idd, Loudness is zeker een goed alternatief op dezelfde datum.
Zou daar eigenlijk liever zelf weer heengaan :S
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
DarkNoize wrote:
Khadber wrote:Ik kan er me ei niet op kwijt, het is me te veel break en dergelijke.

Zo denk ik dus over 'melodieuze hardstyle' ;)
Tja, dat zijn jouw woorden. Melodieuze hardstyle is veel energieker en voller dan zo'n lege overstuurde hardcore kick. Daar komt bij dat ik ook veel meer van de (Hard)trance en Techno ben.
Hardtraxxer
last seen Sep 2011
Zo heeft iedereen zijn mening natuurlijk :)
Ik vind zelf dat er in hardstyle meer breaks zitten. Oké, in een hardcore afsluiter op een hardstyle feest zullen wel wat breaks zitten (anders is het helemaal niet te doen voor de hardstyle liefhebbers?), maar op echte hardcore feesten is het meestal toch aan 1 stuk doorraggen. De enige rust die je dan krijgt is tijdens een dj wissel.
Dit is natuurlijk ook zo tijdens een harde hardstyle afsluiter, maar dan is het dus weer te plaatsen bij 'raw', vind ik.
Maargoed, ik zal me hier tijdens de hardstyle ook wel vermaken hoor, vooral vanaf Scantraxx Raw gaat het goed los denk ik :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
DarkNoize wrote:Zo heeft iedereen zijn mening natuurlijk :)
Ik vind zelf dat er in hardstyle meer breaks zitten. Oké, in een hardcore afsluiter op een hardstyle feest zullen wel wat breaks zitten (anders is het helemaal niet te doen voor de hardstyle liefhebbers?), maar op echte hardcore feesten is het meestal toch aan 1 stuk doorraggen. De enige rust die je dan krijgt is tijdens een dj wissel.
Dit is natuurlijk ook zo tijdens een harde hardstyle afsluiter, maar dan is het dus weer te plaatsen bij 'raw', vind ik.
Maargoed, ik zal me hier tijdens de hardstyle ook wel vermaken hoor, vooral vanaf Scantraxx Raw gaat het goed los denk ik :)
nou... ik vindt dat de Hardcore van tegenwoordig wel veel breaks hebben. Als je kijkt naar de mainstream.

early hardcore vind ik dan beter, daar heb je veel minder breaks. ieder geval bij bountyhunter op qountdown, dat was aan 1 stuk door raggen
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Nou ik vind Tha Playah, Karsparov, Nosferatu en Ophidian toch aardig lekkere hardcore namen. Ik ben niet een kei harde hardcore lover, maar ik volg het zo af en toe een beetje ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Maar als je ze allemaal bij elkaar gooit krijg je alleen hun 3 grootste hits die je al tig keer hebt gehoord, daarom dat ik daar niet zo naar uit kijk.

Ophidian bijv. wat doet die daar joh? Alleen zodat ze dan Forgotten Moments of So Many Sacrifices gaan draaien ofzo? Laat zo iemand lekker alleen een half uur liveset weggeven, dan maak je nog eens wat mee :drool:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:Maar als je ze allemaal bij elkaar gooit krijg je alleen hun 3 grootste hits die je al tig keer hebt gehoord, daarom dat ik daar niet zo naar uit kijk.

Ophidian bijv. wat doet die daar joh? Alleen zodat ze dan Forgotten Moments of So Many Sacrifices gaan draaien ofzo? Laat zo iemand lekker alleen een half uur liveset weggeven, dan maak je nog eens wat mee :drool:
Ophidian LIVE, Echt een woord: Einbaas! Tering op intents ging dat zo hard en wazig, heerlijk :bomb:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
dawasiknie wrote:Maar als je ze allemaal bij elkaar gooit krijg je alleen hun 3 grootste hits die je al tig keer hebt gehoord, daarom dat ik daar niet zo naar uit kijk.

Butterfly jeweet
E
aanwezig.....
met Venray!
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
aanwezig! vorig jaar was het vet met deze line-up moet dat wel opnieuw lukken! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Was stukje gezakt tot pagina 3 ;).
Iemand hem al gemist?
Bijna 20 dagen trouwens
Hardtraxxer
last seen Sep 2011
100% Zeker dat ik hier bij ben :)
3e jaar op rij, heb er nu al zin in ;)
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
DarkNoize wrote:100% Zeker dat ik hier bij ben :)
3e jaar op rij, heb er nu al zin in ;)
Veel zin in ja, Februari/maart ergens maar kaarten kopen.
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
mikeee wrote: Iemand hem al gemist?
Bijna 20 dagen trouwens
Ik begrijp hier niets van