Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 21:31 

RobertV schreef:
daniel1993nl schreef:
heb ik liever iets in de trant van Crypsis/B-Front.

:thumbsup:

Of AVIO :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:40 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:
daniel1993nl schreef:
lekker toch, die hardcore erbij. :thumbup:

tis net wat je lekker vindt :thumbdown: Niet dat ik van plan was te gaan maar ik vind het altijd zo'n onzin dat er in een hardstyle area afgesloten moet worden met hardcore... heb ik liever iets in de trant van Crypsis/B-Front.

Dat zeker, ik vind hardcore afsluiter vaak wel lekker nog even laatste energie er hard uit stampen :thumbup:
B-Front/Crypsis afsluiten hoor je me ook niet klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 23:55 

Hardtraxxer

nuja veel hangt bij mij af van de line up van loudness.. voorlopig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 02:36 

Hardtraxxer

Ik vind het juist relaxt dat er wordt afgesloten met hardcore! Heb eigenlijk het liefst de hele avond hardcore maar daar denken een paar vrienden van mij anders over.
Bij Black kunnen we dus weer eens met de hele vriendengroep gaan :)
Raw hardstyle vind ik ook erg vet, maar de 'normale' hardstyle heb ik toch echt wel gehad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 11:23 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:
Ik vind het juist relaxt dat er wordt afgesloten met hardcore! Heb eigenlijk het liefst de hele avond hardcore maar daar denken een paar vrienden van mij anders over.
Bij Black kunnen we dus weer eens met de hele vriendengroep gaan :)
Raw hardstyle vind ik ook erg vet, maar de 'normale' hardstyle heb ik toch echt wel gehad...

Als je graag op een feest de hele avond hardcore hoort vraag ik mij meer af of je iets te zoeken hebt op een (vooral) hardstyle gerelateerd forum. En je zegt dat je raw hardstyle vet vindt, maarja wat is raw hardstyle? waar trek je de grens? Is frontliner raw? Is zatox raw? iedereen heeft er een andere mening over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:08 

RobertV schreef:
DarkNoize schreef:

je zegt dat je raw hardstyle vet vindt, maarja wat is raw hardstyle? waar trek je de grens? Is frontliner raw? Is zatox raw? iedereen heeft er een andere mening over.

Precies, en de tracks hij als "raw" opvat, daar stelt hij een grens ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Ik sluit persoonlijk liever ook af met Hardstyle, bevalt me altijd beter (IQ 2009/Defqon 2010 waren het ultieme voorbeeld ervan). 1 half uurtje red ik nog net, maar vanaf 5 uur al Hardcore? Dat is niet voor mij weggelegd.

Ik kan er me ei niet op kwijt, het is me te veel break en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:06 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Ik sluit persoonlijk liever ook af met Hardstyle, bevalt me altijd beter (IQ 2009/Defqon 2010 waren het ultieme voorbeeld ervan). 1 half uurtje red ik nog net, maar vanaf 5 uur al Hardcore? Dat is niet voor mij weggelegd.

Idem eigenlijk, heb ook veel liever gewoon hele tijd hardstyle!
Maar om nu daarvoor niet naar dit feest te gaan, is me een brug te ver!
Kan me der nog wel op amuseren dan, alleen ga ik wel niet zo los als op de hardstyle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ach, ik ben dan toch een krater in Duitsland aan het bestuderen en anders had ik denk ik wel voor Loudness gekozen (al is de opbouw daar ver te zoeken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:08 

Donateur

bourzwain schreef:
Khadber schreef:

Kan me der nog wel op amuseren dan, alleen ga ik wel niet zo los als op de hardstyle :thumbsup:

Je betaald veel, en als dan meer dan 40 % niet jou muziek is. Lijkt mij dat een goed excuus om niet te gaan ;)

Want dit is ook niet het goedkoopste feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:12 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
Als je graag op een feest de hele avond hardcore hoort vraag ik mij meer af of je iets te zoeken hebt op een (vooral) hardstyle gerelateerd forum. En je zegt dat je raw hardstyle vet vindt, maarja wat is raw hardstyle? waar trek je de grens? Is frontliner raw? Is zatox raw? iedereen heeft er een andere mening over.

Ik ben hier lid geworden toen ik nog vooral hardstyle vet vond. Dit is in de loop van het jaar flink veranderd.
Ik hoop ook dat Hardtraxx in de toekomst ook meer aan hardcore gaat doen :cool: Maar ik hang hier nu nog gewoon rond voor sommige feesten en het drugstopic.
Tjah, wat is raw hardstyle... Avio live vind ik sowieso de vetste hardstyle act, maar dat is niet echt raw nee.

Khadber schreef:

Zo denk ik dus over 'melodieuze hardstyle' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:12 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
bourzwain schreef:
Khadber schreef:

Je betaald veel, en als dan meer dan 40 % niet jou muziek is. Lijkt mij dat een goed excuus om niet te gaan ;)

Want dit is ook niet het goedkoopste feestje

Ok dat is idd een geldig excuus, zeker gezien het voor veel Nederlanders toch een serieuse reis zal zijn :)
En idd, Loudness is zeker een goed alternatief op dezelfde datum.
Zou daar eigenlijk liever zelf weer heengaan :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Khadber schreef:

Zo denk ik dus over 'melodieuze hardstyle' ;)

Tja, dat zijn jouw woorden. Melodieuze hardstyle is veel energieker en voller dan zo'n lege overstuurde hardcore kick. Daar komt bij dat ik ook veel meer van de (Hard)trance en Techno ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:18 

Hardtraxxer

Zo heeft iedereen zijn mening natuurlijk :)
Ik vind zelf dat er in hardstyle meer breaks zitten. Oké, in een hardcore afsluiter op een hardstyle feest zullen wel wat breaks zitten (anders is het helemaal niet te doen voor de hardstyle liefhebbers?), maar op echte hardcore feesten is het meestal toch aan 1 stuk doorraggen. De enige rust die je dan krijgt is tijdens een dj wissel.
Dit is natuurlijk ook zo tijdens een harde hardstyle afsluiter, maar dan is het dus weer te plaatsen bij 'raw', vind ik.
Maargoed, ik zal me hier tijdens de hardstyle ook wel vermaken hoor, vooral vanaf Scantraxx Raw gaat het goed los denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:22 

Donateur

DarkNoize schreef:
Zo heeft iedereen zijn mening natuurlijk :)
Ik vind zelf dat er in hardstyle meer breaks zitten. Oké, in een hardcore afsluiter op een hardstyle feest zullen wel wat breaks zitten (anders is het helemaal niet te doen voor de hardstyle liefhebbers?), maar op echte hardcore feesten is het meestal toch aan 1 stuk doorraggen. De enige rust die je dan krijgt is tijdens een dj wissel.
Dit is natuurlijk ook zo tijdens een harde hardstyle afsluiter, maar dan is het dus weer te plaatsen bij 'raw', vind ik.
Maargoed, ik zal me hier tijdens de hardstyle ook wel vermaken hoor, vooral vanaf Scantraxx Raw gaat het goed los denk ik :)

nou... ik vindt dat de Hardcore van tegenwoordig wel veel breaks hebben. Als je kijkt naar de mainstream.

early hardcore vind ik dan beter, daar heb je veel minder breaks. ieder geval bij bountyhunter op qountdown, dat was aan 1 stuk door raggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Nou ik vind Tha Playah, Karsparov, Nosferatu en Ophidian toch aardig lekkere hardcore namen. Ik ben niet een kei harde hardcore lover, maar ik volg het zo af en toe een beetje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:10 

Donateur

Maar als je ze allemaal bij elkaar gooit krijg je alleen hun 3 grootste hits die je al tig keer hebt gehoord, daarom dat ik daar niet zo naar uit kijk.

Ophidian bijv. wat doet die daar joh? Alleen zodat ze dan Forgotten Moments of So Many Sacrifices gaan draaien ofzo? Laat zo iemand lekker alleen een half uur liveset weggeven, dan maak je nog eens wat mee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar als je ze allemaal bij elkaar gooit krijg je alleen hun 3 grootste hits die je al tig keer hebt gehoord, daarom dat ik daar niet zo naar uit kijk.

Ophidian bijv. wat doet die daar joh? Alleen zodat ze dan Forgotten Moments of So Many Sacrifices gaan draaien ofzo? Laat zo iemand lekker alleen een half uur liveset weggeven, dan maak je nog eens wat mee :drool:

Ophidian LIVE, Echt een woord: Einbaas! Tering op intents ging dat zo hard en wazig, heerlijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Butterfly jeweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 18:07 

aanwezig.....
met Venray!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 19:16 

Hardtraxxer

aanwezig! vorig jaar was het vet met deze line-up moet dat wel opnieuw lukken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:18 

Hardtraxx Elite

Was stukje gezakt tot pagina 3 ;).
Iemand hem al gemist?
Bijna 20 dagen trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:22 

Hardtraxxer

100% Zeker dat ik hier bij ben :)
3e jaar op rij, heb er nu al zin in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:38 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:
100% Zeker dat ik hier bij ben :)
3e jaar op rij, heb er nu al zin in ;)

Veel zin in ja, Februari/maart ergens maar kaarten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:30 

Hardtraxxer

mikeee schreef:
Iemand hem al gemist?
Bijna 20 dagen trouwens

Ik begrijp hier niets van
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten