Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

16 koninginnedagen lang thuisgezeten en geen zak gedaan. Maar daar komt verandering in, grote kans dat ik wel aanwezig ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Daveytl schreef:
Koninginnedag wordt gevierd in je eigen dorp, dus nee

Gelukkig is t koningsdag!

Flauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vond het wel aardig opgezet al met al de afgelopen editie, maar dat geluid was zwaar bagger. Vond het niet echt de reis en het geld waard, blijf dit jaar maar in het noorden hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mailtje gehad met code om alvast kaarten te bestellen :D


Citaat:
Je bent geselecteerd uit de kaartkopers van Beat the Bridge 2013 om kaarten te kopen voor Beat the Bridge 2014, nog voordat de officiële voorverkoop begint!

Aanstaande donderdag (16 januari) kun je jouw kaarten kopen. Je krijgt donderdag aan het einde van de middag een mail met de link naar de shop en jouw unieke code om tickets te bestellen.

Je kunt 2 kaarten voor Kingsnight en 2 kaarten voor Kingsday bestellen. Deze actie loopt t/m 25 januari, maar er is een maximaal aantal kaarten beschikbaar voor deze actie, dus wees er snel bij, want OP=OP.

Qua line-up gaan we weer maximaal in 2014. Vanaf vandaag worden de eerste namen voor Beat the Bridge 2014 bekend gemaakt. Daarnaast is vol en zuiver geluid de belofte van 2014. We hebben een nieuwe geluidsleverancier en er zijn geen geluidslimieten opgelegd door de gemeente.

Beat the Bridge 2014 is All About The Music, dus een hele dikke line-up en het allerbeste geluid!

Bekijk nu ook de geheel vernieuwde website: http://www.beatthebridge.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:44 
 
Hardtraxx Veteran

Naam 1: Radical Redemption. Hij was blijkbaar nummer 1 uit de poll die gehouden werd

Citaat:
Felicia Kelderman Headhunters !!!


Mag trouwens hopen dat zij een grapje maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Naam 1: Radical Redemption. Hij was blijkbaar nummer 1 uit de poll die gehouden werd


Verrassend
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Basshunterzz schreef:
Naam 1: Radical Redemption. Hij was blijkbaar nummer 1 uit de poll die gehouden werd


Verrassend

Ik heb niet gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dzen schreef:
Vond het wel aardig opgezet al met al de afgelopen editie, maar dat geluid was zwaar bagger. Vond het niet echt de reis en het geld waard, blijf dit jaar maar in het noorden hangen.

Geluid hebben ze sinds Hardshore al opgeschroefd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid op Hardshore was echt heel bazig ja, eigenaar van MBFH kwam ook nog aan ons vragen wat we er van vonden en dat ze beloofden op Beat The Bridge ook zo'n dik geluid neer te zetten en vroeg of we nog opmerkingen of tips hadden, zijn goed bezig daar :thumbsup:

En leuke eerste naam, afsluiter bij Radical vorig jaar was echt snoeihard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de mail die ik van de organisatie heb gekregen (geselecteerd uit ticketkopers van 2013 om eerder tickets te kunnen kopen) staat ook: "Daarnaast is vol en zuiver geluid de belofte van 2014. We hebben een nieuwe geluidsleverancier en er zijn geen geluidslimieten opgelegd door de gemeente.

Beat the Bridge 2014 is All About The Music, dus een hele dikke line-up en het allerbeste geluid!"

Vind dat een mooie instelling van ze, de focus leggen op de line-up en het geluid in plaats van het stage design.
Geen geluidslimiet is ook nice.

Helaas weet ik nu nog niet of ik dan stage heb of nog op school zit. (Ik wil alleen Kingsnight en dat is vrijdags.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:13 
 
Hardtraxx Elite

Misschien hier maar eens een bezoekje aan brengen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt voor mij of dit, of Hardfest wat nu een Raw tent krijgt. Denk dat Beat The Bridge toch wel mn voorkeur krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
(Ik wil alleen Kingsnight en dat is vrijdags.)

Zou ik misschien je code mogen voor Kingsday tickets als je zelf alleen night haalt? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Delt-A schreef:
(Ik wil alleen Kingsnight en dat is vrijdags.)

Zou ik misschien je code mogen voor Kingsday tickets als je zelf alleen night haalt? :$


Ik krijg zo te lezen in die mail maar één code, Dus helaas. Als wij met onze vriendengroep besluiten om helemaal niet te gaan krijg jij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, bedankt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt een leuke. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2e naam bekend gemaakt: Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was vorig jaar best prima feestje, alleen geluid was wat minder helaas.
En nu ze aangekondigd hebben dat ze daar werk van gaan maken, ben ik zeker aanwezig! :)
Vorig jaar was de kleine stage in ieder geval genieten, vette sets en leuke namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Het wordt voor mij of dit, of Hardfest wat nu een Raw tent krijgt. Denk dat Beat The Bridge toch wel mn voorkeur krijgt.


Heb nu inmiddels wel een kaartje voor Hardfest gekocht. Zit er aan te twijfelen of ik ook naar Kingsnight ga. Woon er letterlijk 100 meter vanaf. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat zeker dik worden. Ook zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3e naam: Thera live
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Gaat zeker dik worden. Ook zeker aanwezig :)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 10:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
patrickjeb schreef:
Gaat zeker dik worden. Ook zeker aanwezig :)

+1

+2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer aanwezig zoals afgelopen jaren!
Thera Live is voor mij al een reden! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten