Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 04:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Ik weet verder niks meer als jullie wat betreft de Digital Abuse kwestie, maar dat Digital Abuse er niet staat betekent niet dat die tracks niet voorbij komen... :innocent:

WTF :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 08:10 
 
Hardtraxxer

Distinctive schreef:
Ik weet verder niks meer als jullie wat betreft de Digital Abuse kwestie, maar dat Digital Abuse er niet staat betekent niet dat die tracks niet voorbij komen... :innocent:


Draai er ook een paar op loudfest dan aub :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Distinctive schreef:
Ik weet verder niks meer als jullie wat betreft de Digital Abuse kwestie, maar dat Digital Abuse er niet staat betekent niet dat die tracks niet voorbij komen... :innocent:


Draai er ook een paar op loudfest dan aub :innocent:


Hij heeft nooit gezegd dat zij die tracks gaan draaien :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Distinctive schreef:
Ik weet verder niks meer als jullie wat betreft de Digital Abuse kwestie, maar dat Digital Abuse er niet staat betekent niet dat die tracks niet voorbij komen... :innocent:

WTF :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 17:06 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Kaartjes binnen. Aanwezig met tijntjuh. :yay:

Heel veel zin in. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Kaartjes binnen. Aanwezig met tijntjuh. :yay:


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit in de groep gegooid er waren er verrassend genoeg geïnteresseerden, wss aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :thumbsup: 50 minuutjes met de auto, eitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Surprise!

De kaartverkoop gaat als een trein en daarom is besloten een 2e area te openen. Hierdoor krijg je nog meer voor weinig geld!
De area is genaamd "Back In Time" en zal dus de grootste hits van de periode 2000-2010 laten horen!
‪#‎BIT‬ is bekend van hun wekelijkse show op Real Hardstyle Radio!

Lineup bestaat uit

Charon NL.
Xiphias
D'Cepticon
Silvio Aquila
MickeyG

___________________________________________

Apart, wel leuk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit geeft voor mij de doorslag om, ondanks dat het kut met OV bereikbaar is, aanwezig te zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, maar ik ben niet van plan de hoofdzaal te verlaten eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welke namen draaien er echt early?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon en Silvio Aquila die kunnen wel flinkse early schijven erin jagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Leuk, maar ik ben niet van plan de hoofdzaal te verlaten eigenlijk :P


Haha dit, 5 jaar Spoontech heeft m'n muzikale voorkeur, zeker aangezien er nog genoeg ander aanbod is qua feesten voor de 2005-2010 periode. :P

Edit: Ik lees nu 2000-2010. Als ik echt vroeg binnen ben, misschien een early setje meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 02:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Charon en Silvio Aquila die kunnen wel flinkse early schijven erin jagen.


Moeten nog ff kijken hoe of wat, maar ik gok dat vooral Silvio en Ik het wat echtere early gaan oppakken. Mickey G in ieder geval niet.

chas1n schreef:
pim0412 schreef:
Leuk, maar ik ben niet van plan de hoofdzaal te verlaten eigenlijk :P


Haha dit, 5 jaar Spoontech heeft m'n muzikale voorkeur, zeker aangezien er nog genoeg ander aanbod is qua feesten voor de 2005-2010 periode. :P

Edit: Ik lees nu 2000-2010. Als ik echt vroeg binnen ben, misschien een early setje meepakken.


Ik heb zo'n vermoeden dat de 'Back In Time' zaal later open zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een heel erg fijne toevoeging zeg! Silvio en Charon die echt oude early (hardtrance mss :loving: ) gaan draaien... dit is van een kleine optie naar een heel dikke optie gegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
besloten om ook te gaan, vazard MOET heavolution 001, te zien met frijojo


The Skribbler schreef:
dit is van een kleine optie naar een heel dikke optie gegaan :)

Ja wat is het nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MickeyG draait btw samen met BlackBass & Eddicted op BP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dit is wel een heel erg fijne toevoeging zeg! Silvio en Charon die echt oude early (hardtrance mss :loving: ) gaan draaien... dit is van een kleine optie naar een heel dikke optie gegaan :)


Ik sluit me aan bij deze man. Figuurlijk in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
The Skribbler schreef:
besloten om ook te gaan, vazard MOET heavolution 001, te zien met frijojo


The Skribbler schreef:
dit is van een kleine optie naar een heel dikke optie gegaan :)

Ja wat is het nou


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wanneer heb ik dat 1e bericht geschreven. Spelfouten... kan het me niet herinneren...

Frank, dat was de avond van CRAFT. Heb jij op mijn account gezeten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat was tijdens avondje chillen met jos, je stond 1m van mij vandaan te draaien :cool: en ik was dronken maar nu dat het officieel op hardtraxx is gepost, je gaat gwn 100% mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dit is wel een heel erg fijne toevoeging zeg! Silvio en Charon die echt oude early (hardtrance mss :loving: ) gaan draaien... dit is van een kleine optie naar een heel dikke optie gegaan :)

Het kan overigens best zijn dat ik het over een totaal andere boeg ga gooien, en dat ik wat naar de harde jump oa toega waar ik de laatste tijd veel onderzoek naar doe :), denk hierbij aan oud werk van zoals Lobotomy Inc, Dark System en Dinamik etc ... Dat werk pas ook wel op zo'n avond in mijn ogen.

Zal uiteraard geen 100% jump set worden natuurlijk ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kende niet nog helemaal niet :$
Klinkt erg vet, zal wel even komen jumpen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten