Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 18:04 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Beetje laat, maar wat heb ik een geweldig feestje gehad zeg.

Dit ja. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Beetje laat, maar wat heb ik een geweldig feestje gehad zeg.


Jij mijn vriend, bent echt een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
stefan_helmond schreef:
Beetje laat, maar wat heb ik een geweldig feestje gehad zeg.

Dit ja. ^^


Muzikaal en qua sfeer echt een hoogtepunt. Ik ben zo ontzettend blij dat ik toch ben gegaan, dit had ik voor geen goud willen missen.

Hopelijk komt er inderdaad nog een Spoontech feest, 100% aanwezig. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
stefan_helmond schreef:
Beetje laat, maar wat heb ik een geweldig feestje gehad zeg.


Jij mijn vriend, bent echt een baas.

Hahaha watdan? Heb ik je gesproken dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 08:52 
 
Hardtraxxer

Stefan, ken je Nicky Holzken? Die schijnt ook in Helmond te wonen en ik vroeg me af of jij hem kent. Volgens mij heeft Helmond wel een hoog ons kent ons gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Paultheone schreef:
stefan_helmond schreef:
Beetje laat, maar wat heb ik een geweldig feestje gehad zeg.


Jij mijn vriend, bent echt een baas.

Hahaha watdan? Heb ik je gesproken dan? :P


Nee, je ging wel helemaal uit je plaat voor me neus haha, zag er gewoon dik uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Stefan, ken je Nicky Holzken? Die schijnt ook in Helmond te wonen en ik vroeg me af of jij hem kent. Volgens mij heeft Helmond wel een hoog ons kent ons gehalte.

Niet persoonlijk, wel veel van zn schoonfamilie haha.

@Paul, heb je me nog niet op en hardcore feest gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Shout out naar dat piepkleine kereltje die gruwelijk hard aan het drummen was, baas!

Valt 1,51m onder piepklein? Zoja dan ben ik dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

onze tracklist stond hier nog niet dus bij deze, dit hebben wij gedraaid:

01. Vazard - Epilogue
02. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. Vazard - Sound Exposure
04. D-Verze - The Storyteller
05. Max Enforcer - Catchin' Up
06. Infirium - Reaching The Shores
07. Enigmato - Insane MTFKs
08. D-Verze - Darkening Contrasts
09. Digital Abuse - Drum Machine
10. Infirium & D-Verze - Disappeared
11. Infirium - Then Before Once More
12. D-Verze - Rise Up Together
13. Geck-e - Parallel Worlds
14. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
15. Digital Abuse - WTF (Infirium Cut)
16. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
17. Geck-o - Smasher (D-Verze DelEdit)
18. Infirium & Septyme - Recovery
19. Infirium - Arcs On Gliese 581 c
20. Density - Specymen (D-Verze Remix)
21. Zany - Animated Audio (Infirium Rekick Edit)
22. D-Verze - Enlightening Contrasts
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat we zo laat binnen waren, grotendeels gemist,
Leuke lijst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik die set gemist heb zeg :drool: . En epilogue draaien, wat baas. Hoopte zo dat Vazard hem zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/46867501985466 ... 1/?theater

Aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe je iedereen mee hoort schreeuwen bij Who I Really Am. :loving:
Was een mooi feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hoe je iedereen mee hoort schreeuwen bij Who I Really Am. :loving:
Was een mooi feestje.


ze hadden beter formula kunnen pakken, dat was zoveel vetter :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hoe je iedereen mee hoort schreeuwen bij Who I Really Am. :loving:


Dat is dan ook het enige positieve aan de aftermovie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja, qua hoe het eruit ziet vind ik dat ze te veel te veel hebben gedaan met filters (al vond ik het wel vrij donker daar). Maar ja je kan in een aftermovie van een feest waar nauwelijks aankleding en showelementen aanwezig zijn niet zoveel boeiends gebruiken naast losgaande mensen dus ergens is het wel begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wat backstage opmerkingen ofzo van de artiesten zelf was wel leuk geweest
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten