Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 18:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Info
Name: Bass Protocol - 5 Years of Spoontech
Organisation: Bass Protocol & Club Rodenburg
Date: 28th of November 2015
Time: TBA
Location: Club Rodenburg, Beesd
Age: 16+
Ticket price: €13,00 (incl. fee)
Get tickets at: Club Rodenburg
Website: Bass Protocol & Club Rodenburg
Source: Facebookevent

Lineup
AREA 1
22:30-23:45 D-Verze vs Infirium
23:45-00:30 Sasha F
00:30-01:15 Genox
01:15-02:15 Hardstyle Mafia
02:15-03-15 Radiance
03:15-03:45 Delete
03:45-04:15 Vazard & Delete
04:15-04:45 Vazard
04:45-05:30 Thunder from Italy (Surprise)!
05:30-06:30 Main Concern

AREA 2
00:00-01:00 Charon
01:00-02:00 Xiphias
02:00-03:00 Silvio Aquila
03:00-04:00 D'Cepticon
04:00-05:30 MickeyG vs BlackBass & Eddicted
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 18:21 
 

Zekerheidje dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zekerheidje dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zekerheidje dit


Oh yes oh yes oh yes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Heel benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(oude) Spoontech, 13 euro, chille locatie en prima met OV bereikbaar. Aanwezig dus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Had liever andere locatie gehad. Maar wil hier wel bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Had liever andere locatie gehad. Maar wil hier wel bij zijn


andere locatie? hoezo dat??? ziek geluid hiero
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

week na qlimax, moet ff kijken of ik vrij ben/kan krijgen, anders wil ik hier graag bij aanwezig zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax is leuk, maar dit is beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
Pipa schreef:
Had liever andere locatie gehad. Maar wil hier wel bij zijn


andere locatie? hoezo dat??? ziek geluid hiero


Sorry Frank maar de laatste keer dat ik hier was, vond ik het geluid echt kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Frijolrojo schreef:
Pipa schreef:
Had liever andere locatie gehad. Maar wil hier wel bij zijn


andere locatie? hoezo dat??? ziek geluid hiero


Sorry Frank maar de laatste keer dat ik hier was, vond ik het geluid echt kut


eerste keer was idd niet zo goed, maar tweede keer toen ze het geluid hebben verbeterd, holy shit, was zo verbaasd, maar goed je moet hier heen gaan:D spoontech gvd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik een paar maten mee krijg, aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kans zit er dik in dat ik je daar ga zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HT meeting? :P Zoveel die gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 09:53 
 
Hardtraxxer

Benieuwd of ze een digital abuse en genox hier ook naar toe halen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
digital abuse


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me echt heel vet, ben benieuwd! Toch wel een zekerheidje dit eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als Digital Abuse komt, kom ik gewoon klaar. Werd eigenlijk hoogtijd dat Spoontech eens een feest opegdragen krijgen aan hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
HT meeting? :P Zoveel die gaan


HT exclusive special
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat Digital Abuse en Enigmato hier alsjeblieft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Heel vet, werd tijd dat er een keer een spoontech feest kwam. :love:
Zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wss aanwezig :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten