Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:

Moeten nog ff kijken hoe of wat, maar ik gok dat vooral Silvio en Ik het wat echtere early gaan oppakken.


Ik hou niet zo van early......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Charon_NL schreef:

Moeten nog ff kijken hoe of wat, maar ik gok dat vooral Silvio en Ik het wat echtere early gaan oppakken.


Ik hou niet zo van early......

Dan weet ik ook meteen dat ik niet naar jouw set hoef te komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dan weet ik ook meteen dat ik niet naar jouw set hoef te komen..


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
SL8492 schreef:
Dan weet ik ook meteen dat ik niet naar jouw set hoef te komen..


:P

Jij en xiphias waren toch regelmatig te horen in de goeie ouwe fearfm tijd? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Charon_NL schreef:

Moeten nog ff kijken hoe of wat, maar ik gok dat vooral Silvio en Ik het wat echtere early gaan oppakken.


Ik hou niet zo van early......


HAHAHAHAHA ..... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Leuk, maar ik ben niet van plan de hoofdzaal te verlaten eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de geïntresseerden, vanavond komt mijn promo online voor de 'Back In Time' area.
Dus mochten er liefhebbers zijn, hou het livesets gedeelte maar even in de gaten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:54 
 

HAHAHAHAHAH
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Jij en xiphias waren toch regelmatig te horen in de goeie ouwe fearfm tijd? :$


Helemaal goed! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bass Protocol - 5 Years Of Spoontech - #BIT Promo Mix - Charon


Tracklist:
01. DJ Furax vs. Redshark - Big Orgus (DJ Furax Remix)
02. Binum - Nervous
03. Lobotomy Inc. - The True
04. Slider - Hard Sound
05. Dinamik - Streaming Day
06. Klap's - To Now Here
07. DJ Stone - Local Loop
08. Droid - No Tales (Antonio and Cristiano Mix)
09. Headliner - B.O.D.Y.P.U.M.P. (Showtek Remix)
10. Zero Vision - Right Here
11. Dana - Back In Time
12. Deepack - Down Low
13. Alpha Twins - The Future
14. Dark Oscillators - Hardstyle Hell (Infernal Mix)
15. Technoboy - Bomb Squad
16. The Hose - Loudness (Loud Version)
17. Donkey Rollers - Strike Again 2004
18. DJ Duro - Just Begun (Duro'z Remake)
19. Teknoid - Edge Of Darkness
20. Alpha Twins - Ready For That Slang
21. W.A.S.H. - We Are Still here (Zatox Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
RTM93 schreef:
Jij en xiphias waren toch regelmatig te horen in de goeie ouwe fearfm tijd? :$


Helemaal goed! ^^

Aan de radio gekluisterd toen ik nog niet naar feesten kon. Ik zal ongetwijfeld bij beide even komen checken. Want sinds het einde van FearFM heb ik nog maar weinig meer van jullie gehoord.

Voor de rest denk ik trouwens ook niet dat ik de hoofdzaal veel zal verlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Want sinds het einde van FearFM heb ik nog maar weinig meer van jullie gehoord.

Still alive and kicking! ;)


Nog een opwarmertje....



Tracklist:
01. Underworld - Born Slippy (NUXX)
02. 4 Strings - Turn it around (DJ 4 Strings vocal mix)
03. Organ Donors - Wave Guide System (original mix)
04. Brooklyn Bounce - Bring it back (Derb remix)
05. Soundgrabber - Acid Fighter (DJ Shredda remix)
06. DuMonde - Let me out
07. Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team mix)
08. Gouryella - Ligaya (Walt remix)
09. 4 Clubbers - Elements of Culture (club mix)
10. Pro_Tech - Cosmic Vision (DJ WAG club mix)
11. DJ Dean & Barbarez - Planet Earth (World mix)
12. JAB - Kill the bug
15. Starsplash - I need u're love
16. RKT - Morpheus (loop cut)
17. Stormcatchers - Chillin (DJ Headhunter vs D_Gor Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na afgelopen zaterdag weet ik dat ik er alles aan moet doen om naar dit feest te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:37 
 

Daveytl schreef:
Na afgelopen zaterdag weet ik dat ik er alles aan moet doen om naar dit feest te gaan.

Moet je nagaan, Spoontech die een bunker host :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Daveytl schreef:
Na afgelopen zaterdag weet ik dat ik er alles aan moet doen om naar dit feest te gaan.

Moet je nagaan, Spoontech die een bunker host :drool:


duuuuuuudeeee :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Daveytl schreef:
Na afgelopen zaterdag weet ik dat ik er alles aan moet doen om naar dit feest te gaan.

Moet je nagaan, Spoontech die een bunker host :drool:


Dan kan ik gelukkig sterven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart gekocht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kaart gekocht ^^

Is het een schoppen 10?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:11 
 
Hardtraxxer

Slechte ontwikkeling die 2e zaal :/ Rodenburg zal nu wel meer kaarten verkopen met als gevolg dat het niet meer te doen is in zaal 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Daveytl schreef:
Kaart gekocht ^^

Is het een schoppen 10?

Nee, deze:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:29 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
DjThera schreef:
Daveytl schreef:
Kaart gekocht ^^

Is het een schoppen 10?

Nee, deze:

Afbeelding


Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten