Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 03:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

arnhemcity schreef:
Alle voor de hand liggende namen zijn er, niks meer en niks minder! Precies zoals ik wilde. Maar dit gaat dus 1 stage worden? Of komen er nog wat kleinere namen bij?? (mind dimension, mailce, rooler(??

nee dit is het wel, Delete staat ertussen want mede oprichter, de rest allemaal spoontech artiesten. Mind Dimension heeft een goede reden dat hij er niet tussen staat.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 09:14 
 
Hardtraxxer

Distinctive schreef:
arnhemcity schreef:
Alle voor de hand liggende namen zijn er, niks meer en niks minder! Precies zoals ik wilde. Maar dit gaat dus 1 stage worden? Of komen er nog wat kleinere namen bij?? (mind dimension, mailce, rooler(??

nee dit is het wel, Delete staat ertussen want mede oprichter, de rest allemaal spoontech artiesten. Mind Dimension heeft een goede reden dat hij er niet tussen staat.


Maar wat is er dan gebeurd met Digital Abuse, waarom is die van het label af?
Lijkt me niet dat die zomaar weg is gegaan, anders maak je dat wel bekend denk, zeker nu spoontech populariteit aan het winnen is.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo heeft Spoontech die verplichting dan? Dark Pact is ook 'zomaar' weggegaan. Daarbij zie ik zelden dat artiesten of het label een aankondiging doen dat een artiest bij het label vertrekt. Het lijkt me trouwens dat Digital Abuse volledig uit de scene is gestapt, en wellicht niet op goede voet met ST, hoe jammer dat ook is. Als ik Nuracore moet geloven had ie inmiddels +- 1 jaar (?) geleden aangegeven nieuwe tracks klaar te hebben liggen, maar hier heeft hij niks meer van laten horen, en nu reageert hij ook niet meer op berichten.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2015 11:04 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Hoezo heeft Spoontech die verplichting dan? Dark Pact is ook 'zomaar' weggegaan. Daarbij zie ik zelden dat artiesten of het label een aankondiging doen dat een artiest bij het label vertrekt. Het lijkt me trouwens dat Digital Abuse volledig uit de scene is gestapt, en wellicht niet op goede voet met ST, hoe jammer dat ook is. Als ik Nuracore moet geloven had ie inmiddels +- 1 jaar (?) geleden aangegeven nieuwe tracks klaar te hebben liggen, maar hier heeft hij niks meer van laten horen, en nu reageert hij ook niet meer op berichten.


Zeg toch ook niet dat spoontech dat verplicht is :P
Was meer een vraag aan Distinctive, hoopte dat hij er meer vanaf wist, omdat die op het label zit.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2015 04:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even line-up van Angerfist feest afwachten maar die moet wel heel goed zijn als ik daar voor kies ipv deze.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Even line-up van Angerfist feest afwachten maar die moet wel heel goed zijn als ik daar voor kies ipv deze.

Doe is ff normaal, Tom.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Even line-up van Angerfist feest afwachten maar die moet wel heel goed zijn als ik daar voor kies ipv deze.


Onmogelijk dat die beter wordt
Bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Even line-up van Angerfist feest afwachten maar die moet wel heel goed zijn als ik daar voor kies ipv deze.

Ik vraag me af welke enigszins reeƫle lineup je voor ogen hebt voor dat feest van Angerfist dat beter zou zijn dan dit :P
Bericht Geplaatst op 21 aug 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier sowieso aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 24 aug 2015 22:01 
 
Hardtraxxer

arnhemcity schreef:
Maar dit gaat dus 1 stage worden?


Zie ook wel gebeuren dat we sets van 1.5 en 2 uur gaan krijgen

EDIT: Wat ik alleen maar toejuich overigens :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 aug 2015 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
arnhemcity schreef:
Maar dit gaat dus 1 stage worden?


Zie ook wel gebeuren dat we sets van 1.5 en 2 uur gaan krijgen

EDIT: Wat ik alleen maar toejuich overigens :thumbsup:

Dan missen we wel veel, lijkt me niet.
Ben trouwens sowieso wel aanwezig denk ik.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
brammetjepsv schreef:
arnhemcity schreef:
Maar dit gaat dus 1 stage worden?


Zie ook wel gebeuren dat we sets van 1.5 en 2 uur gaan krijgen

EDIT: Wat ik alleen maar toejuich overigens :thumbsup:

Dan missen we wel veel, lijkt me niet.
Ben trouwens sowieso wel aanwezig denk ik.

Hier klopt iets niet...
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 03:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Fluxion schreef:
brammetjepsv schreef:

Zie ook wel gebeuren dat we sets van 1.5 en 2 uur gaan krijgen

EDIT: Wat ik alleen maar toejuich overigens :thumbsup:

Dan missen we wel veel, lijkt me niet.
Ben trouwens sowieso wel aanwezig denk ik.

Hier klopt iets niet...

Ik wist dat iemand er iets van ging zeggen. -.-
Maak er maar 95% van dan.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom net toevallig langs de Rodenburg, ziet er maar vervallen uit en de hoofdentree leek net een of andere achteringang xd . Hoe is dit van binnen qua grootte en uitstraling?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.clubrodenburg.nl/index.php?page=areas
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik kom net toevallig langs de Rodenburg, ziet er maar vervallen uit en de hoofdentree leek net een of andere achteringang xd . Hoe is dit van binnen qua grootte en uitstraling?


Binnen ziet het er wel shiny uit. Beetje een club uitstraling.
En een snackbar :cool:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Niet heel groot ofzo maar ze hebben een leuke bar en een redelijk open booth waardoor je dicht op de artiest ook zit. Beetje discotheek achtig. Heb me er prima vermaakt tijdens theracords celebrate.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:48 
 

Wat is de capaciteit?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Wat is de capaciteit?


2000 man ofzo, als alle zalen open zijn
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:
Wat is de capaciteit?


2000 man ofzo, als alle zalen open zijn

2000?! Neejoh.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 12:58 
 

Oh, das niet super groot. Snel kaartjes bestellen dan maar :)
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen, laat maar komen :D
Bericht Geplaatst op 25 aug 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

besloten om ook te gaan, vazard MOET heavolution 001, te zien met frijojo
Bericht Geplaatst op 27 aug 2015 16:44 
 

Kaartjes bin :D nen
Bericht Geplaatst op 28 aug 2015 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet verder niks meer als jullie wat betreft de Digital Abuse kwestie, maar dat Digital Abuse er niet staat betekent niet dat die tracks niet voorbij komen... :innocent:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten