Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle mafia, Vazard vs Delete, Radiance, Infirium vs D-Verze, Main Concern, Sasha F, Mind Dimension. Freakshow live. Dan ben ik helemaal blij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Wss aanwezig :D

Gezellig samen als een stijve hark dansen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaan we doen Lommen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 20:38 
 

kunnen jullie niet als een soepele hark dansen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er was toch ook nog ergens een poephark op dit forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up release duurt lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Plz niet bumpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

☻ Vazard (AUS)☻Delete(AUS) ☻ Main Concern (SWE) ☻ Hardstyle Mafia/ Freakshow (FIN) ☻ Radiance (EST) ☻ Sasha F (FIN) ☻ Genox (PL) ☻ D-Verze (NL) ☻ Infirium ☻Spoontech Mashed (SURPRISE!) ☻
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 17:53 
 

WOW :woot: :woot: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele Spoontech bende bij elkaar. :love: :love: :love:
Mis alleen Digital Abuse. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 17:54 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 18:10 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
De hele Spoontech bende bij elkaar. :love: :love: :love:
Mis alleen Digital Abuse. :(


Jammer idd, had toch wel een kleine hoop dat die ertussen zou staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heb je die line-up vandaan, haha :P ? Maar sowieso aanwezig met die namen, fucking dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/46867501985466 ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde van de verre afstand, maar hier toch proberen bij te zijn met deze line-up :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan gewoon niet anders dan een mooie avond worden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Dark Pact eigenlijk weg bij Spoontech?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jup, al een tijdje. Wel vreemd dat Mind Dimension hier niet tussen staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up :) Aanwezig als ik niet alleen hoef te reizen, want vorige keer was dat echt mega kut...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Is Dark Pact eigenlijk weg bij Spoontech?

Ja, zit bij Next nu volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, ik had al redelijk hoge verwachtingen, maar die verwachtingen zijn volkomen waargemaakt en zelfs overtroffen :worship: Ik kan nu al niet meer wachten, wat een heerlijke lineup! Verder heel benieuwd naar wat Spoontech Mashed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alle voor de hand liggende namen zijn er, niks meer en niks minder! Precies zoals ik wilde. Maar dit gaat dus 1 stage worden? Of komen er nog wat kleinere namen bij?? (mind dimension, mailce, rooler(??
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Holy shit. :drool:
Wil hier heel graag heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Jup, al een tijdje. Wel vreemd dat Mind Dimension hier niet tussen staat...

Hoorde op decibel van een maat van hem dat die dan al een booking had staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff kijken of k iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan. wil hier wel graag bij zijn zeg
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten