Dit feest heeft toch niet echt aan mijn verwachtingen kunnen voldoen helaas. Naast het geluid en de drukte beneden vielen de setjes die ik bijgewoond heb veelal tegen. Begonnen bij Sasha F, waar ik een paar jaar geleden wel fan van was dus ik was wel benieuwd, maar ik vond het een vrij saai setje met standaard raw.
Daarna naar boven gegaan en eigenlijk de hele avond gebleven, ook omdat het in zaal 1 verschrikkelijk druk was. Ik wou eigenlijk Vazard wel graag meepakken, maar ik was al 5 minuten bezig om (vanaf de garderobe) de WC's te bereiken, dus heb die ook maar laten schieten.
Lekker een avondje early'en dus.. Not. Ik moet wel zeggen dat ik het eerste half uur van Charon gemist heb, maar buiten dat heb ik alles meegemaakt, en ik denk dat het aantal early tracks dat ik verspreid over de avond gehoord heb rond de 15 ligt. Dat aantal hoopte ik eigenlijk al na 1 set te hebben bereikt.. Charon draaide nauwelijks early (maar again, ik heb het eerste half uur gemist, alhoewel ik eigenlijk wel een uur lang early had verwacht van hem), en Silvio Aquila begon met 2 early tracks maar stapte daarna eigenlijk al weer over naar 2005+ spul. Nou moet ik zeggen dat ze best leuk draaiden, hitjes afgewisseld met vergeten parels en ondergewaardeerde tracks, maar het was toch totaal niet wat ik ervan verwachtte.
Xiphias durf ik niet meer te bekritiseren na zijn rage op Facebook
Vanaf D'Cepticon wist ik dat de focus meer zou verschuiven naar 2004-2010, en dat vond ik ook wel een prima setje, opnieuw veel hitjes gemengd met onbekendere tracks. Het laatste setje was echter alleen maar hitjes, van Wake up tot Pattern 2 en van Stampuh tot Shiverz. Zit ik eerlijk gezegd niet echt op te wachten op zo'n stage, maar ik moet toegeven dat ze het publiek wel aardig meekregen met die overbekende tracks.
Al met al was het muzikaal gezien best een redelijke avond, maar door de instelling waarmee ik hier naar toe ging (die o.a. gebaseerd was op de promomixes, die achteraf een hele slechte indicatie waren voor wat er daadwerkelijk gedraaid werd) ben ik toch enigszins teleurgesteld in de gedraaide setjes.