Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Enkele tracks die ik heb gemist waren Death Wish & Scream

Ik hoorde gisteren van iemand dat Scream wel is gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Chroman schreef:
_theon_ schreef:
Was gezellige fissa! Minder gesnoeid dan normaal eigenlijk maar wel veel HTers gemeet dus dat compenseerde mooi. :D

Jep, Theon gemeet en Vazard-look-a-like Provehito xd . Oh en Pipa, jij kunt ook snoeien. :worship:

Haha ik heb jou toch niet ontmoet? Raven en Joey wel? Toevallig bij Vazard & Delete achterin?

Ja, tijdens Vazard en Delete stond ons groepje de hele tijd bij jullie achterin. Ik was die met die grijze pet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pipa schreef:
Enkele tracks die ik heb gemist waren Death Wish & Scream

Ik hoorde gisteren van iemand dat Scream wel is gedraaid.

Het was af en toe amper te volgen tijdens HM. Hoorde vooraan enkel kicks en amper een melodie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ik kom terug op mijn statement, na HS Mafia werd het geluid stukken, stukken beter en werd het feest daardoor (in ieder geval voor mij) ook stukken leuker :D

was jij er ook

Gouden stukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:21 
 
Hardtraxx Newbie

Pipa schreef:
Heeerlijk feestje gehad. Ook nog dankje tegen de jongens met wie we stonden achterin bij Vazard & Delete. Hard staan snoeien met hun.


Het was me een genoegen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Daveytl schreef:
Pipa schreef:
Enkele tracks die ik heb gemist waren Death Wish & Scream

Ik hoorde gisteren van iemand dat Scream wel is gedraaid.

Het was af en toe amper te volgen tijdens HM. Hoorde vooraan enkel kicks en amper een melodie :(

Wat een aanfluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht er ooit nog zo'n feest georganiseerd worden, maak de kaartjes dan lekker 30 euro, koop goeie boxen, een fatsoenlijke vloer en een niet zweetdruppelend plafond. (Luxor in Arnhem? ook ong. 700 capaciteit?) De echte liefhebbers hebben voor een Spoontech avond veel meer over dan 11 euro.

Ondanks dit een heerlijke avond gehad want muziek+sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoontech labelnight in Luxor Arnhem klinkt goed :oh:

Die TC Celebrates avond op die locatie was magisch :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gelukkig geen zweetregen, maar condens van die airco's. Alsnog moet dat niet kunnen natuurlijk. Delete , Delete & Vazard en Main Concern sowieso de absolute helden, te ziekelijk :loving: . Hardstyle Mafia had ook in dat rijtje gekund als het geluid deze set niet zo had verneukt. Volgend Spoontech feestje liever een andere locatie ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
- Lekkende airco's of het was gewoon condens

die ventilatiebuizen zijn kouder dan de rest van de ruimte, dus daar ontstaat condens op. Ik ben ook express niet onder die buizen gaan staan, zag steeds van die druppels naar beneden vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit feest heeft toch niet echt aan mijn verwachtingen kunnen voldoen helaas. Naast het geluid en de drukte beneden vielen de setjes die ik bijgewoond heb veelal tegen. Begonnen bij Sasha F, waar ik een paar jaar geleden wel fan van was dus ik was wel benieuwd, maar ik vond het een vrij saai setje met standaard raw.
Daarna naar boven gegaan en eigenlijk de hele avond gebleven, ook omdat het in zaal 1 verschrikkelijk druk was. Ik wou eigenlijk Vazard wel graag meepakken, maar ik was al 5 minuten bezig om (vanaf de garderobe) de WC's te bereiken, dus heb die ook maar laten schieten.

Lekker een avondje early'en dus.. Not. Ik moet wel zeggen dat ik het eerste half uur van Charon gemist heb, maar buiten dat heb ik alles meegemaakt, en ik denk dat het aantal early tracks dat ik verspreid over de avond gehoord heb rond de 15 ligt. Dat aantal hoopte ik eigenlijk al na 1 set te hebben bereikt.. Charon draaide nauwelijks early (maar again, ik heb het eerste half uur gemist, alhoewel ik eigenlijk wel een uur lang early had verwacht van hem), en Silvio Aquila begon met 2 early tracks maar stapte daarna eigenlijk al weer over naar 2005+ spul. Nou moet ik zeggen dat ze best leuk draaiden, hitjes afgewisseld met vergeten parels en ondergewaardeerde tracks, maar het was toch totaal niet wat ik ervan verwachtte.
Xiphias durf ik niet meer te bekritiseren na zijn rage op Facebook :$

Vanaf D'Cepticon wist ik dat de focus meer zou verschuiven naar 2004-2010, en dat vond ik ook wel een prima setje, opnieuw veel hitjes gemengd met onbekendere tracks. Het laatste setje was echter alleen maar hitjes, van Wake up tot Pattern 2 en van Stampuh tot Shiverz. Zit ik eerlijk gezegd niet echt op te wachten op zo'n stage, maar ik moet toegeven dat ze het publiek wel aardig meekregen met die overbekende tracks.

Al met al was het muzikaal gezien best een redelijke avond, maar door de instelling waarmee ik hier naar toe ging (die o.a. gebaseerd was op de promomixes, die achteraf een hele slechte indicatie waren voor wat er daadwerkelijk gedraaid werd) ben ik toch enigszins teleurgesteld in de gedraaide setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 21:52 
 


Magisch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Vazard-look-a-like Provehito xd


:lol:

Dit was zo mooi he :lol:


:lol:

(ik weet niet eens wie jij bent/was :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
(ik weet niet eens wie jij bent/was :/ )

Dacht ik al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:

Magisch :love:

Gvd die Jerom ramt de cueknop toch dwars door die tafel heen als 'ie 'm indrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb geen originele Zimmersion gehoord hoor :cry:
Of ligt dit nou aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, die kerel is echt onbenullig groot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde dat ik hier niet bij kon zijn, wat moest deze avond legendarisch geweest zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik heb geen originele Zimmersion gehoord hoor :cry:
Of ligt dit nou aan mij?


Nee was de 2.0 waarmee die opende toch? Zo zonde. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Blear schreef:
Ik heb geen originele Zimmersion gehoord hoor :cry:
Of ligt dit nou aan mij?


Nee was de 2.0 waarmee die opende toch? Zo zonde. :cry:


Nee had was de 2014 edit denk ik. 2.0 was het namelijk ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we deze avond even heel snel over doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Kunnen we deze avond even heel snel over doen?

Ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
chas1n schreef:
Blear schreef:
Ik heb geen originele Zimmersion gehoord hoor :cry:
Of ligt dit nou aan mij?


Nee was de 2.0 waarmee die opende toch? Zo zonde. :cry:


Nee had was de 2014 edit denk ik. 2.0 was het namelijk ook niet xd


Andere intro maar wel de kicks van het origineel volgens mij, ik snapte het ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Sfeer: +veel
Muziek: +oneindig
Drukte: kleine -

Dit was zeker een nieuw hoogtepunt wat ik heb meegemaakt tijdens feestjes.

:drool: :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Paultheone schreef:
chas1n schreef:

Nee was de 2.0 waarmee die opende toch? Zo zonde. :cry:


Nee had was de 2014 edit denk ik. 2.0 was het namelijk ook niet xd


Andere intro maar wel de kicks van het origineel volgens mij, ik snapte het ook niet xd


Het was in ieder geval een 10 minuten edit :loving:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten