Geweldige avond gehad. In de rij al Joey & Raven ontmoet. De rij buiten duurde vrij lang 25 minuten zowat ingestaan. Binnenkomen bij D-verze & Infirium was heerlijk. Kwamen binnen bij Disappeared. Infirium nam een beetje de voorgrond in de set. Lekkere tracklist voor een begin set. Tracks verder gehoord als Rise Up Together, Recovery, Spaceyman, Orange Three Deep Blue

en ze sloten af met Enlighting Contrast, Maar net voor de climax besloot Sasha F hem uit te zetten en aan zijn set te beginnen. Dit kon D-Verze niet waarderen en hij werd goed boos. Later nog aan de bar gesproken en hij vond dit geen chille move van Sasha F
Sasha F, ik denk dat een overstap naar Gearbox op zn plaats is. Geen interessante set en weinig platen gehoord die ik kon waarderen. Enige was Number 23. Rooler & Adventum kwamen ook op. Energie van Rooler was wel vet
Genox was lekker. Het was vooral wachten op platen als Inhuman en vooral Black Is.. Dat waren ook de hoogtepunten van de set. Vond het een zeer geslaagde set en vet om hem zo te zien genieten. Verder platen, Brain Confusion, Blood Written, Rawsome, Dark Magic, YSFC, Just A Memory
Hardstyle mafia was dik en iedereen deed mee. Alleen was het geluid op dit moment echt ruk. De kicks kwamen niet over en dat was echt een smetje. Aantal tracks die nog kan herinneren. Far Away From Home, Follow Me, Something Inside Me, Out OF Control, Angel Spells, Edge Of The Night, Can't Get You Back, Sound Of Victory, When Winter Comes. Enkele tracks die ik heb gemist waren Death Wish & Scream
Tijdens Radiance gaan eten. Vet lang wachten in de rij voor eten, eten was wel lekker en goedkoop. Maar helemaal kut dat je nergens kon zitten. Dit vond ik slecht geregeld.
Delete, Delete & Vazard, Vazard was wauw gewoon wauw. Het geluid stond stuk beter afgesteld nu en het kwam goed door. Wat geweldig die opening. Iedereen deed mee met Formula 2012 edit. En toen wist ik al dat het een zieke set zou worden. Vervolgens bijna al zn spoontech spul voorbij horen komen. D, Malfunction, Pulse, Eden, Syndrome jammer zonder intro, Proximity To Extinction.
Vazard & Delete was ook geweldig. Alle collabs zijn langsgekomen.
Vazard vervolgens openen met orginele Zimmersion

heerlijk moment. Vervolgens tracks gedraaid als Fall, Feel Immortal, Misbegotten, Who I Really Am, The Debt.
Mind Dimension kwartier gezien, maar toen was ik echt op. Het was op het einde 20 seconde los gaan en dan minuut bijkomen.
Heeerlijk feestje gehad. Ook nog dankje tegen de jongens met wie we stonden achterin bij Vazard & Delete. Hard staan snoeien met hun.