Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete :woot: Heerlijk hoe hij zelf ook los ging. Ook de Vaz & Del en de Vazard set waren goud. Jammer van de drukte. Gezellig om eens wat HT'ers te spreken. Halverwege Mind Dimension naar huis gegaan, toen vonden we het wel mooi geweest. Al met al een top avond. Wat een sfeer, had dit nog nooit meegemaakt :worship:

Ohja Hardstyle Mafia vond ik ondanks het geluid echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het beukgehalte heerlijk idd, vooral waar we stonden ging iedereen goed los en heb bijna heel de avond wel redelijk de ruimte gehad. Nog nooit zo fijn 13 euro besteed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heldenfeest :worship: Ik vond het geluid gewoon prima, alleen bij HM helaas niet en dat was echt zonde, want daar had ik het meeste naar uitgekeken. Nu was het eigenlijk niet veel aan. Vaz en Del samen wel de set van de avond en individueel de 2e en 3e beste set.

Wel best wat minpuntjes die uiteindelijk de pret niet hebben kunnen bederven gelukkig.
- Slechtste MC ooit. Alleen "Are You Ready" aan het gillen met z'n adamsappeltechniek. Gelukkig kwam hij niet vaak op het podium
- Hele slechte service bij het eten. Gewoon 3 keer word er wat vergeten qua bestelling en per persoon werd er maar besteld, dus dan was die vrouw 10 minuten later terug met 1 patatje :thumbdown: Daarna nam een gozer het over, dus misschien ging het toen beter
- Geen prijslijst bij het eten en muntjes halen
- Lekkende airco's of het was gewoon condens
- Net een tikkie te druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Shout out naar dat piepkleine kereltje die gruwelijk hard aan het drummen was, baas!

Dat moet stefan_helmond geweest zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt meer aan de belachelijk harde tracks die gedraaid werden want ook na HS mafia was tgeluid echt niet best.
Delete draaide echt bizar goed. Ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik vond die gated kicks prima doorkomen. Genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom terug op mijn statement, na HS Mafia werd het geluid stukken, stukken beter en werd het feest daardoor (in ieder geval voor mij) ook stukken leuker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ik kom terug op mijn statement, na HS Mafia werd het geluid stukken, stukken beter en werd het feest daardoor (in ieder geval voor mij) ook stukken leuker :D

was jij er ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Slechtste MC ooit. Alleen "Are You Ready" aan het gillen met z'n adamsappeltechniek. Gelukkig kwam hij niet vaak op het podium


Hahaha volgens mij waren de DJ'S hem compleet zat, hij werd een paar keer aangesproken en daarna is die niet meer het podium opgekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellige fissa! Minder gesnoeid dan normaal eigenlijk maar wel veel HTers gemeet dus dat compenseerde mooi. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei begin van de avond al dat ik vast wel een aantal keer mensen op hun kop zou raken met losgaan, zo weinig ruimte was er om te rammen..

Geluid was zeker niet top nee, maar op hsm na, niet echt storend slecht ook

Verder muzikaal gezien valt dit moeilijk te overtreffen :thumbsup: Al met al een topavond gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Was gezellige fissa! Minder gesnoeid dan normaal eigenlijk maar wel veel HTers gemeet dus dat compenseerde mooi. :D

Jep, Theon gemeet en Vazard-look-a-like Provehito xd . Oh en Pipa, jij kunt ook snoeien. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vazard-look-a-like Provehito xd


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Vazard-look-a-like Provehito xd


:lol:

Dit was zo mooi he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
_theon_ schreef:
Was gezellige fissa! Minder gesnoeid dan normaal eigenlijk maar wel veel HTers gemeet dus dat compenseerde mooi. :D

Jep, Theon gemeet en Vazard-look-a-like Provehito xd . Oh en Pipa, jij kunt ook snoeien. :worship:

Volgens mij heb ik die ook zien snoeien, einde vd avond achterin vlakbij de bar, op de verhoging. De tering :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
_theon_ schreef:
Was gezellige fissa! Minder gesnoeid dan normaal eigenlijk maar wel veel HTers gemeet dus dat compenseerde mooi. :D

Jep, Theon gemeet en Vazard-look-a-like Provehito xd . Oh en Pipa, jij kunt ook snoeien. :worship:

Haha ik heb jou toch niet ontmoet? Raven en Joey wel? Toevallig bij Vazard & Delete achterin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Chroman schreef:
_theon_ schreef:
Was gezellige fissa! Minder gesnoeid dan normaal eigenlijk maar wel veel HTers gemeet dus dat compenseerde mooi. :D

Jep, Theon gemeet en Vazard-look-a-like Provehito xd . Oh en Pipa, jij kunt ook snoeien. :worship:

Volgens mij heb ik die ook zien snoeien, einde vd avond achterin vlakbij de bar, op de verhoging. De tering :thumbsup:

Ja dat kan best haha. Ik was helemaal gesloopt halverwege Mind Dimension. Kon echt niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook weer tyfusveel ht'ers ontmoet, zou me god niet meer weten wie allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste sfeer die ik ooit heb gezien op een feest :worship:, geluid was alleen erg wisselend en de hele club was niet voorbereid op de drukte (munten, eten, bar..). Verder wel echt genoten van alle gouden klassiekers en natuurlijk zimmersion :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:15 
 

Norther66 schreef:
Ik heb ook weer tyfusveel ht'ers ontmoet, zou me god niet meer weten wie allemaal

Volgens mij hebben wij ook gemeet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:25 
 
Hardtraxx Elite

ZIEKSTE FEEST EVER.
Zo ongelofelijk veel goede muziek gehoord.
Bizar, echt bizar.
En wat een sfeer ook.
Sets van de avond waren D-Verze vs. Infirium, Delete solo, Vazard & Delete, Vazard solo en Main Concern.

Wauw :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete, Vazard & Main Concern :loving: :loving: :loving:
Wat fucking baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldige avond gehad. In de rij al Joey & Raven ontmoet. De rij buiten duurde vrij lang 25 minuten zowat ingestaan. Binnenkomen bij D-verze & Infirium was heerlijk. Kwamen binnen bij Disappeared. Infirium nam een beetje de voorgrond in de set. Lekkere tracklist voor een begin set. Tracks verder gehoord als Rise Up Together, Recovery, Spaceyman, Orange Three Deep Blue :love: en ze sloten af met Enlighting Contrast, Maar net voor de climax besloot Sasha F hem uit te zetten en aan zijn set te beginnen. Dit kon D-Verze niet waarderen en hij werd goed boos. Later nog aan de bar gesproken en hij vond dit geen chille move van Sasha F

Sasha F, ik denk dat een overstap naar Gearbox op zn plaats is. Geen interessante set en weinig platen gehoord die ik kon waarderen. Enige was Number 23. Rooler & Adventum kwamen ook op. Energie van Rooler was wel vet

Genox was lekker. Het was vooral wachten op platen als Inhuman en vooral Black Is.. Dat waren ook de hoogtepunten van de set. Vond het een zeer geslaagde set en vet om hem zo te zien genieten. Verder platen, Brain Confusion, Blood Written, Rawsome, Dark Magic, YSFC, Just A Memory :loving:

Hardstyle mafia was dik en iedereen deed mee. Alleen was het geluid op dit moment echt ruk. De kicks kwamen niet over en dat was echt een smetje. Aantal tracks die nog kan herinneren. Far Away From Home, Follow Me, Something Inside Me, Out OF Control, Angel Spells, Edge Of The Night, Can't Get You Back, Sound Of Victory, When Winter Comes. Enkele tracks die ik heb gemist waren Death Wish & Scream

Tijdens Radiance gaan eten. Vet lang wachten in de rij voor eten, eten was wel lekker en goedkoop. Maar helemaal kut dat je nergens kon zitten. Dit vond ik slecht geregeld.

Delete, Delete & Vazard, Vazard was wauw gewoon wauw. Het geluid stond stuk beter afgesteld nu en het kwam goed door. Wat geweldig die opening. Iedereen deed mee met Formula 2012 edit. En toen wist ik al dat het een zieke set zou worden. Vervolgens bijna al zn spoontech spul voorbij horen komen. D, Malfunction, Pulse, Eden, Syndrome jammer zonder intro, Proximity To Extinction.
Vazard & Delete was ook geweldig. Alle collabs zijn langsgekomen.
Vazard vervolgens openen met orginele Zimmersion :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: heerlijk moment. Vervolgens tracks gedraaid als Fall, Feel Immortal, Misbegotten, Who I Really Am, The Debt.

Mind Dimension kwartier gezien, maar toen was ik echt op. Het was op het einde 20 seconde los gaan en dan minuut bijkomen.

Heeerlijk feestje gehad. Ook nog dankje tegen de jongens met wie we stonden achterin bij Vazard & Delete. Hard staan snoeien met hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Norther66 schreef:
Ik heb ook weer tyfusveel ht'ers ontmoet, zou me god niet meer weten wie allemaal

Volgens mij hebben wij ook gemeet


Volgens mij kwam ik jou al in de rij tegen buiten, ik weet niet zeker meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, die hele rij was inderdaad al één grote stroom bekenden en Hardtraxxers. :lol:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten