Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb echt genoten zaterdagavond, al werd de beleving her en der gedrukt door een aantal (kleine) dingen die al meermalen benoemd zijn hier (cafetaria, airco's, drukte, geluid etc). D-verze & Infirium draaiden een lekkere set, daarna vond ik het echter wat minder bij Sasha F, van wie ik gehoopt had dat hij wat oudere platen ging draaien. Helaas wist hij geen onderscheidend setje neer te zetten, waarnaast ik het bijzonder slap vond dat hij de laatste plaat van D-verze (Enlightening Contrasts meen ik) voortijdig afkapte... Verder was Genox niet geweldig, al draaide hij wel een aantal leuke platen, en behaalde het geluid zijn dieptepunt bij Hardstyle Mafia. Dit was verder wel een prima set, al duurden de breaks mij her en der wat te lang. Radiance vervolgens niet veel van meegekregen; destijds ff naar area 2 en een klein half uur (!!!) moeten wachten voordat we wat te eten konden bemachtigen. Daarna gelukkig net op tijd terug voor Delete, en pfoe, dat ging erbij. Ook vol genoten van de b2b set en natuurlijk de soloset van Vazard. Na de opening van Mind Dimension weer ff naar area 2 voor wat hitjes uit de 2009-2010 tijd, om vervolgens af te sluiten met de beukplaten van Main Concern. Toen om iets na 6en voldaan naar huis gegaan, conclusie: ik had deze avond voor geen goud willen missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:06 
 
Organisator

De volgende editie van Bass Protocol gaat weer plaatsvinden in de andere area.­ Buiten dit om zijn er daadwerkelijk extra subs bij gezet en zijn de toppen ook afgesteld op de hardere stijlen.­ Op sommige momenten is het zo geweest dat artiesten in het rood draaiden (hierdoor was de geluidstech genoodzaakt het geluid terug te draaien).­
Als er in het rood gedraaid wordt, betekent het vaak dat er verstoringen in het geluid komen waardoor er minder prettige tonen kunnen ontstaan.­

Wij hebben daadwerkelijk ons best gedaan om het geluid voor deze ruimte te optimaliseren.­

Maar ook een kritische noot vanuit de organisatie;­ Waar kun je voor dit geld, deze artiesten zien (die letterlijk van over de hele wereld komen) met zo'n show?

Verder willen wij graag iedereen bedanken, want een sfeer als deze is nauwelijks te overtreffen!­
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had graag meer betaald voor een deze line-up, met beter geluid en een wat grotere zaal,
Muzikaal gezien niets op aan te merken,
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:

Maar ook een kritische noot vanuit de organisatie;­ Waar kun je voor dit geld, deze artiesten zien (die letterlijk van over de hele wereld komen) met zo'n show?

Dit is in dit topic ook door meerdere mensen benadrukt dat we voor deze prijs absoluut niet mogen klagen. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is. De meeste mensen zeggen ook dat het een top avond was. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Op sommige momenten is het zo geweest dat artiesten in het rood draaiden.
­

Vraag me af wie dat waren... :lol: Wat klonk dat beroerd zeg :/ Het geluid daarna was dikke prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
ik had graag meer betaald voor een deze line-up, met beter geluid en een wat grotere zaal


Ik denk dat de meesten het niet erg hadden gevonden 5 of 10 euro meer te betalen voor deze line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Club Rodenburg schreef:
De volgende editie van Bass Protocol gaat weer plaatsvinden in de andere area.­ Buiten dit om zijn er daadwerkelijk extra subs bij gezet en zijn de toppen ook afgesteld op de hardere stijlen.­ Op sommige momenten is het zo geweest dat artiesten in het rood draaiden (hierdoor was de geluidstech genoodzaakt het geluid terug te draaien).­
Als er in het rood gedraaid wordt, betekent het vaak dat er verstoringen in het geluid komen waardoor er minder prettige tonen kunnen ontstaan.­

Wij hebben daadwerkelijk ons best gedaan om het geluid voor deze ruimte te optimaliseren.­

Maar ook een kritische noot vanuit de organisatie;­ Waar kun je voor dit geld, deze artiesten zien (die letterlijk van over de hele wereld komen) met zo'n show?

Verder willen wij graag iedereen bedanken, want een sfeer als deze is nauwelijks te overtreffen!­


Fijn dat jullie alles er aan hebben gedaan en heb ook een top avond gehad!! Enige jammere was indd soms het geluid waardoor set van HS mafia niet helemaal goed doorkwam en dat je geen rustplek had. Verder voor deze prijs zeker niks te klagen! Top avond, top sfeer en voor dit bedrag is het allemaal goed georganiseerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Sfeer: +veel
Muziek: +oneindig
Drukte: kleine -

Dit was zeker een nieuw hoogtepunt wat ik heb meegemaakt tijdens feestjes.

:drool: :loving:


Dit, echt de beste sfeer en muziek die ik ooit op een feest heb meegemaakt.
En dat filmpje, manman wat had ik een kippenvel toen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
De volgende editie van Bass Protocol gaat weer plaatsvinden in de andere area.­ Buiten dit om zijn er daadwerkelijk extra subs bij gezet en zijn de toppen ook afgesteld op de hardere stijlen.­ Op sommige momenten is het zo geweest dat artiesten in het rood draaiden (hierdoor was de geluidstech genoodzaakt het geluid terug te draaien).­
Als er in het rood gedraaid wordt, betekent het vaak dat er verstoringen in het geluid komen waardoor er minder prettige tonen kunnen ontstaan.­

Wij hebben daadwerkelijk ons best gedaan om het geluid voor deze ruimte te optimaliseren.­

Maar ook een kritische noot vanuit de organisatie;­ Waar kun je voor dit geld, deze artiesten zien (die letterlijk van over de hele wereld komen) met zo'n show?

Verder willen wij graag iedereen bedanken, want een sfeer als deze is nauwelijks te overtreffen!­

Ik merkte volgens mij inderdaad een hele harde resonante toon aan het begin van de set van HS Mafia, daarna werd het volgens mij gelijk zachter gezet, dat zal de oorzaak zijn?

Ben het overigens zeer eens dat je een feest als dit voor deze prijs niet vaak gaat meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest, wat een sfeer :clap:
Idd in de rij al vrij veel bekenden tegengekomen, had er niet zóveel verwacht!
Heerlijke setjes, Zimmersion (welke versie was dit nou? :$ ) was goud! Leuk ook dat er tijd was om even met dj's te babbelen/los te gaan etc. Topavond gehad! (De volgende keer alleen liever zonder druppels aan het plafond/op m'n hoofd, thanks xd )
Snel weer aub :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zimmersion 2.0 is toch drie delen? originele + 2014 + 2015. Zimmersion 2.0 was 100% diegene die deze avond gedraaid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over Zimmersion ben ik heel zeker, het was de 2014 versie die hij op Loudness ook gedraaid heeft. Wat een feest, jongens toch. Ik heb echt elke plaat gehoord die ik wou horen. De Hardstyle Matters remix was weer even een WTF moment. Wat vet da hij voorbij kwam. Verder ook nog de originele Pineapple gehoord, wat heel vet was. Ik begin nu pas te beseffen wat voor een vet feest ik gehad heb. Meer Spoontech feesten aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
zimmersion 2.0 is toch drie delen? originele + 2014 + 2015. Zimmersion 2.0 was 100% diegene die deze avond gedraaid is.


200% van niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien vazard zelf maar vragen anders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Op sommige momenten is het zo geweest dat artiesten in het rood draaiden (hierdoor was de geluidstech genoodzaakt het geluid terug te draaien).­­

Haha ik weet genoeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Lekker een avondje early'en dus.. Not. Ik moet wel zeggen dat ik het eerste half uur van Charon gemist heb, maar buiten dat heb ik alles meegemaakt, en ik denk dat het aantal early tracks dat ik verspreid over de avond gehoord heb rond de 15 ligt. Dat aantal hoopte ik eigenlijk al na 1 set te hebben bereikt.. Charon draaide nauwelijks early (maar again, ik heb het eerste half uur gemist, alhoewel ik eigenlijk wel een uur lang early had verwacht van hem)


Dit was mijn tracklist, heb je wel een beetje early gemist helaas :(

01. Speedwave - The Hardstyle Factory (Hardwave Mix)
02. Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Mix)
03. Shithead - Shithead 3002 (Club Mix)
04. DJ Tom-X - Cocaine (Club Mix)
05. Razzle Dazzle Trax - Rattlebain (DJ Zany Remix)
06. Pacific Link - Rings Of Jupiter
07. Sampleboxxx - Blow The Sushi
08. Davide Sonar - Techno Boheme (Davide Sonar Mix)
09. Zanza Labs - Control The Mind
10. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Technoboy Dub)
11. A-Lusion - Scratch Warrior (D-Vided Vocal Mix)
12. Speedwave - Little Italy (Hardstyle Masterz Remix)
13. Donkey Rollers - Followers
14. DJ Act vs. Mani - We Are The Bass 2006
15. Jones and Tommy V. - Mastermind
16. Tatarola ft. DaRook MC - Insane (Gesko Version)

Maar dat terzijde. Ik snap je punt, ik heb alleen niet de inspiratie deze week kunnen vinden om een tof avontuurlijk uurtje qua 100% early hardstyle te doen. Ik ben niet iemand die lukraak wat wilt draaien, maar ik hou van om ervoor te zitten, en er echt iets leuks van te maken. Deze week lukte dat wat minder. Voor mijn gevoel heb ik toch wel iets leuks neer kunnen zetten, het grootste gros ging los, maar ik kan niet iedereen tevreden stellen helaas, hoe graag ik dat ook wil. Ik hoop dat je dit begrijpt, maar nogmaals, snap ik je ook. mijn excuses daarvoor.

Wat betreft Xiphias, ik snap hem enorm. Hij is ook iemand die ervoor zit om een toffe set voor te bereiden, en maakt veelvoudig gebruik van de ABC cue punten. Deze waren defect op 1 van de cd spelers. Heel vervelend, zeker als het niet van te voren gecheckt is door de technici die de spullen leveren. Nog vervelender is, was dat de link kabel verwijderd werd door de 'technici' bij het snelle vervangen van de defecte voor een goede cd speler, waardoor de cd speler niet meer de info ontving van de andere cd speler, kortom: het viel stil in de zaal ... Hij is net als ik, als we kut draaien, is het ons eigen schuld, dan baal je ook, maar ligt het probleem bij jezelf, maar nu lag het niet in zijn macht, en dat is extra zuur.

Voor de rest staat #BIT voor 2000-2010, en dat verschilt ook per DJ in ons clubje. De één is 'gespecialiseerd' in het één, en de ander in iets anders, het hangt ook echt een beetje van de samenstelling af.

Wij zullen het iig meenemen, en zien dit ook als een les voor de volgende keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:

Dit was mijn tracklist, heb je wel een beetje early gemist helaas :(


Hmm ja, dat was wel enigszins te verwachten, maar ik wou Sasha F graag een keer zien. Pakte achteraf niet zo heel goed uit voor mij, maar goed. Kwam boven bij Techno Boheme / Control the Mind, dus dat gaf misschien ook een vertekend beeld :P

Charon_NL schreef:
Ik snap je punt, ik heb alleen niet de inspiratie deze week kunnen vinden om een tof avontuurlijk uurtje qua 100% early hardstyle te doen. Ik ben niet iemand die lukraak wat wilt draaien, maar ik hou van om ervoor te zitten, en er echt iets leuks van te maken. Deze week lukte dat wat minder. Voor mijn gevoel heb ik toch wel iets leuks neer kunnen zetten, het grootste gros ging los, maar ik kan niet iedereen tevreden stellen helaas, hoe graag ik dat ook wil. Ik hoop dat je dit begrijpt, maar nogmaals, snap ik je ook. mijn excuses daarvoor.


Ik weet dat mijn smaak niet helemaal hetzelfde is als de smaak van de meeste luisteraars/bezoekers. Daarom was ik ook blij om artiesten als jou en Silvio Aquila in de line-up te zien, aangezien ik weet dat jullie je niet beperken tot de bekendste nummers en ook wel een beetje outside-the-box denken. Die verwachting werd nog verder versterkt door de promomixes die door jullie zijn gemaakt. Je wilt met zulke setjes toch een beetje een idee geven van wat mensen op het feest bij jou kunnen verwachten lijkt me, maar ik vind de trackkeuzes in die mixen toch behoorlijk verschillen van de tracks die zaterdag gedraaid werden. En dan niet de tracks zelf (daarin juich ik variatie alleen maar toe), maar gewoon grotendeels een hele andere stijl. Ik zie in jouw setje bijvoorbeeld geen jump terugkomen, en bij Silvio Aquila lag de verhouding early:nieuwer spul vele malen lager dan in zijn warmup. Ik heb genoeg setjes van jullie beiden geluisterd om te weten dat de stijl zoals in de warmups jullie 'gewone' stijl is, dus viel het mij tegen dat er tijdens het feest ineens behoorlijk anders gedraaid werd.

En ik snap wel dat je als amateur DJ (met alle respect) inspeelt op wat het publiek wil horen, maar ik denk dat dit toch bij uitstek een feest was om je 'eigen' stijl te promoten. Dat je op feesten als Hardclassics en de Tijdmachine de bekendere nummers zou draaien begrijp ik wel, maar hier was denk ik maar een select groepje liefhebbers die graag wat 'anders' had gehoord dan normaal, en dat was toch wel een beetje wat ik met deze lineup ook verwachtte.

Charon_NL schreef:
Voor de rest staat #BIT voor 2000-2010, en dat verschilt ook per DJ in ons clubje. De één is 'gespecialiseerd' in het één, en de ander in iets anders, het hangt ook echt een beetje van de samenstelling af.


Weet ik, ik volg jullie al sinds het begin trouw. Ik wist bijvoorbeeld dat vanaf D'Cepticon de focus zou verschuiven naar 2005+. Daar hoor je mij verder ook niet over klagen, ik ben ook een groot fan van de muziek uit die periode. Het setje van Silvio Aquila vond ik bijvoorbeeld an sich prima, leuke tracks, maar het was simpelweg niet wat ik ervan verwachtte, en daardoor was het toch wat teleurstellend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch nog even een speciale vermelding voor Number 23, wat is dat live een fijn nummer zeg! En die Infirium remix van The Orange Three is echt ongekend. Ik had echt meters kippenvel, echt super vet nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe/wat draaide Sasha F eigenlijk allemaal? Heb ik veel van z'n oude kneiters gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 02:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, geen enkele plaat van zijn Tillt periode, jammer genoeg. F.R.E.A.K. was dan wel vet. Voor de rest kick/screech en wat Riih0 platen, aan de kicks te horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 04:47 
 
Hardtraxx Newbie

chas1n schreef:
Hoe/wat draaide Sasha F eigenlijk allemaal? Heb ik veel van z'n oude kneiters gemist?


Wat ik me kan herinneren :
Sasha f - devil
Sasha f - f.r.e.a.k
Rooler ft sasha f - number 23
Rooler ft sasha f - cruelty and blood
Rooler - tormento
Sasha f - did you hear
Adventum ft malice - new level
Sasha f - lord of hatred
riho - execute

Veel rooler, hun zijn volgensmij wel buddies na hun zo te hebben gezien op stage en na hun collabs.
Andere tracks kan ik niet meer herinneren of herkende ze niet.
Had zelf nog gehoopt op hardstyle matters , the bad guy , destroy maar kwamen niet langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Ik heb genoeg setjes van jullie beiden geluisterd om te weten dat de stijl zoals in de warmups jullie 'gewone' stijl is, dus viel het mij tegen dat er tijdens het feest ineens behoorlijk anders gedraaid werd.

En ik snap wel dat je als amateur DJ (met alle respect) inspeelt op wat het publiek wil horen, maar ik denk dat dit toch bij uitstek een feest was om je 'eigen' stijl te promoten. Dat je op feesten als Hardclassics en de Tijdmachine de bekendere nummers zou draaien begrijp ik wel, maar hier was denk ik maar een select groepje liefhebbers die graag wat 'anders' had gehoord dan normaal, en dat was toch wel een beetje wat ik met deze lineup ook verwachtte.


Najah, om eerlijk te zijn, ik heb geen gewone stijl. Het is misschien lastig te begrijpen, maar ik ben ontzettend wisselvallig en wispelturig in hetgeen wat ik wil draaien. Het is moeilijk uit te leggen, maar het hangt bij mij van enorm veel facetten af. Mijn hele set gooi ik al om, als ik het bij wijze van niet eens met mezelf eens ben met de openingsplaat.

Geef me 2 tracks, om uit te kiezen om te openen, en je krijgt 2 compleet verschillende mixen. Ik heb gewoon het enorme probleem dat ik ALLES, maar werkelijk ook echt alles en teveel leuk vind, waardoor de keuze voor mezelf bijna onmogelijk is. Dus nee, ik heb geen gewone stijl, het is echt wat de dag en inspiratie mij brengt (en soms niks).

Wel, wil ik je nogmaals bedanken met de kritiek, daar ben ik/zijn wij oprecht blij mee, en daar gaan we echt wat mee doen :thumbup:

In ieder geval hebben wij nu al onderling besloten, dat we 9 Januari tijdens 'True Survivorz', onze sets ook veelal 2000-2005 zal worden. :) Dat is een belofte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook eindelijk weer helemaal bekomen van deze geniale avond, en ergens wat tijd gevonden voor een klein verslagje :P

D-Verze & Infirium, Sasha F, Genox
Na wekenlang uit te hebben gekeken naar dit feest wilde ik er beslist vanaf het eerste moment zijn, zeker omdat ik de heren van D-Verze en ook Infirium graag wilde zien. Op het moment dat we aankwamen stond er al een enorme rij, wat ik eigenlijk ook wel had verwacht, dus binnenkomen duurde even. Rond 11 uur waren we dan eindelijk binnen, nog net op tijd voor Disappeared en Rise Up Together, een goede binnenkomer dus! Vanaf het eerste moment dat ik de zaal in kwam lopen leek de sfeer er al helemaal goed te zitten, en de ene na de andere vette plaat werd erop gelegd. De openingsset van deze 3 heren was een perfect voorproefje op de rest van de avond. O.a draaiden ze: Recovery, Specymen Remix, The Orange Tree Remix, Enlightening Contrast, Parallel Worlds, Deep Blue en WTF. Vooral die laatste 2 waren echt puur genieten, maar eigenlijk bestond de hele set uit geweldige platen. Ik vond het alleen erg zonde dat Sasha F besloot Enlightening Contrast voor de climax af te zetten omdat hij aan zijn eigen set wilde beginnen.
Sasha F zijn set stond in groot contrast met de rest van de sets deze avond. Het viel toch wel op dat veel platen de standaard raw formule volgden. Jammer ook dat hij Afraid of the Dark niet draaide, blijkbaar dus ook door Sasha F zelf een ondergewaardeerde plaat, gemiste kans! Tijdens deze set klom Rooler regelmatig het podium op om daar flink los te gaan. Uiteraard werden dan ook zowel Number 23 als Cruelty & Blood gedraaid. Overigens is Rooler echt een sympathieke gast, nog even mee staan praten :). Wat ik me verder nog kan herinneren is Lord Of Hatred, Did You Hear, F.R.E.A.K. en Devil.
Hierna was het de beurt aan Genox, die dan eindelijk voor het eerst mocht draaien in Nederland. Uiteraard draaide hij veel eigen platen, o.a: Diabolical Experiments, Dark Magic, YSFC, Inhuman en Black Is. Het was ook een aangename verrassing toen hij ineens Just A Memory draaide, wat een sfeer gaf dat! Verder draaide hij ook Brain Confusion, wat volledig out of place was, en dat had hij gelukkig zelf ook snel door :P

Hardstyle Mafia, Radiance
Tijdens Hardstyle Mafia ging het geluid ineens zwaar achteruit en dat was echt doodzonde. Desondanks was het een geniale set. Het gehele publiek deed de melodieën mee, en de sfeer was simpelweg fenomenaal. Vooral tijdens Sound Of Victory was dit echt prachtig. Infirium kwam er ook nog even bijstaan om Angel Spells te draaien. Verder draaiden ze nog o.a: Raw Resistance, Follow Me, Disco Inferno, Out Of Control, Far Away From Home, Can't Get You Back, Edge Of The Night, When Winter Comes en Something Inside Me.
Het was wel te merken dat iedereen inmiddels binnen was, want het was stampvol in de zaal tijdens Hardstyle Mafia. Gelukkig werd het bij Radiance alweer wat rustiger. Tijdens deze set zijn we nog even wezen kijken in de tweede zaal, maar deze bleek nu juist weer overvol te zijn, dus na gingen we vrijwel meteen weer terug naar de hoofdzaal. Hier heb ik vooral wat geouwehoerd, rondgelopen en een beetje bij staan komen van Hardstyle Mafia, dus heb er niet al te veel van meegekregen. Wel vond ik het erg vet dat Radiance Everything Changes draaide. Hij sloot uiteindelijk zijn set af met Innocence en Total Disorder (wat ook wel de platen waren waar ik het meest op zat te wachten).

Delete, Vazard & Delete, Vazard
Hierna volgden voor mij de beste 3 sets van het feest. Vooral Vazard & Delete keek ik ontzettend naar uit, maar beide solo sets deden hier totaal niet voor onder. Tegen het eind van de set van Radiance stond de zaal ook weer helemaal vol, maar we hadden toch een goede plek gevonden waar nog redelijk wat ruimte was om los te gaan. De sfeer tijdens de set van Delete was al net zo fenomenaal als bij Hardstyle Mafia, echt onbeschrijfelijk. Op het moment dat hij zijn set met Formula 2012 opende schreeuwde de gehele zaal van voor tot achter dan ook mee, en ging volledig los. Vervolgens draaide Delete o.a: Pulse, D, Malfunction, Hardstyle Matters Remix, Syndrome, Proximity To Extinction, Eden en Time Travel. Wat heb ik hiervan genoten zeg, geweldig om al deze platen allemaal achter elkaar live te horen!
Hierna kwam Vazard op om samen met Delete te draaien, en het was al even geniaal als Delete solo. Tijdens hun set draaiden ze al hun collabs en de G.I.R. Remix. Ook hier heb ik echt ontzettend van genoten, wat een belachelijk vette set was dit om mee te maken.
Na deze topset kon er geen moment rust worden gepakt, want het was meteen tijd voor de soloset van Vazard. Hij draaide vrijwel alle tracks die ik graag wilde horen, o.a kwamen langs: Zimmersion, Musicbox, Tear Apart, Fall, Flow, The Debt, Jiggy, Who I Really Am, Feel Immortal en Misbegotten. De 3e geniale set op rij, puur genieten. :worship:

Mind Dimension, Main Concern
Gek genoeg was ik nog helemaal niet gesloopt na de afgelopen 1.5 uur, dus ook na Vazard solo heb ik geen moment rust gepakt. Inmiddels was het de beurt aan Mind Dimension, die opende met Double Damage. Rooler was ook nu weer op het podium te vinden. Uiteraard kwam er veel eigen werk langs: Liberator, Dark Angel, D.M.M., Fear Me, Demons, Nothing en de Gravity Remix. Verder draaide hij nog o.a: Destructive Acts, New Level en Liberation (Vazard Remix). Vooral van die laatste werd ik ontzettend blij, want ik had nog gehoopt dat Vazard deze zou draaien. Het was inmiddels behoorlijk rustig geworden in de zaal en dat zou tot het einde zo blijven, wat eigenlijk wel prettig was.
Nadat Mind Dimension zijn set eindigde met de Gravity Remix was het aan Main Concern om de avond in stijl af te sluiten. Ze draaiden veel eigen werk in het eerste halfuur, o.a: Voyager 2, Thug Cookies, Where's Your Head At Bootleg, Machinery 2014, Time Has Come, Pineapple, Survive, Last Resort en Ultimate Reality. Een leuke verrassing was de Phuture Noize Remix van Outrageous. Toen de heren van Main Concern nog ongeveer 20-25 minuten over hadden begonnen ze Industrial te draaien. Van wat ik me herinner kwamen Crispy Bassdrum, Sam's Gospel, Psychological Warfare en Confessions langs, en uiteindelijk sloten ze hun set af met Alien Resistance (Sei2ure Remix). Heel erg vet om die laatste 2 eens live te horen!

Na de set van Main Concern verscheen de gehele Spoontech bende achter de DJ booth en bedankten Delete en Vazard het publiek. Alle lichten waren inmiddels aan, maar iedereen die er nog stond begon te roepen om een toegift, mooi moment. Delete - Punishment werd dus nog even in zijn geheel gedraaid, en dat was dan echt het eind van deze ontzettend vette avond en dit ontzettend lange verslag. Voor mij echt een muzikaal hoogtepunt, ben bang dat dit niet overtroffen gaat worden.

Plus & Minpunten
+++++ Muzikaal gezien vetste feest waar ik ben geweest
+++++ Sfeer de hele avond
+++++ Delete solo en Vazard & Delete, sets van de avond
+++ D-Verze & Infirium, Hardstyle Mafia, Vazard en Main Concern
++ Andere sets ook gewoon erg vet, zelfs Sasha F was nog acceptabel
+ Bar en normale muntprijs
- Langzame binnenkomst
-- Drukte bij bepaalde sets. Alleen bij HSM écht storend, maar had toch liever een grotere zaal gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:

Wel, wil ik je nogmaals bedanken met de kritiek, daar ben ik/zijn wij oprecht blij mee, en daar gaan we echt wat mee doen :thumbup:

In ieder geval hebben wij nu al onderling besloten, dat we 9 Januari tijdens 'True Survivorz', onze sets ook veelal 2000-2005 zal worden. :) Dat is een belofte!


Hier sluit ik mij volledig bij aan!
Ik snap je punt totaal Bouke :) je hebt gewoon gelijk....

Zoals Jasper (Charon) al zegt, op True Survivorz zullen wij beide voor de 2000-2005 periode gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 03:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje laat, maar wat heb ik een geweldig feestje gehad zeg.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten