Onderweg 
Te herkennen aan shirt met een hond erop
Hier is dus niet echt veel van terecht gekomen? Als ik de eerste reacties zo hoor en lees.wrote:Ten opzichte van laatste editie is er een hoop veranderd. De hele zaal is aangepakt en de akoestiek is ontzettend verbeterd.
Wij zullen er garant voor staan dat het geluid in orde is (misschien wel beter dan goed)
Binnenkort zal ik een filmpje maken van het geluid en de zaal om de twijfels weg te halen. (Dit zal zonder het extra geluid zijn dat ingehuurd wordt om het evenement de klasse en kwaliteit te geven die het verdient.
Dit.wrote:Geluid vond ik alleen tijdens Hardstyle Mafia teleurstellend slecht, verder was het de hele avond prima. Halverwege Mind Dimension naar huis gegaan, mooie tijd.
Formula was momentje van de avond, wat ging de zaal los toen tering.wrote:Was een sub uitgevallen tijdens hsmwel een ongelooflijk bazenfeest! Delete die opende met Formula 2012, heel de zaal die mee deed tot aan t eind van de track
daarna D, malfunction, eden, advanced technology, proximity to extinction, syndrome en nog een hoop oude tracks
mixwerk was top
Ja was echt super vet!wrote:Formula was momentje van de avond, wat ging de zaal los toen tering.wrote:Was een sub uitgevallen tijdens hsmwel een ongelooflijk bazenfeest! Delete die opende met Formula 2012, heel de zaal die mee deed tot aan t eind van de track
daarna D, malfunction, eden, advanced technology, proximity to extinction, syndrome en nog een hoop oude tracks
mixwerk was top