Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 22:10 
 

Onderweg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Ventrue en Spanning Tree :cool:

Te herkennen aan shirt met een hond erop :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 ticket te veel gekocht:

https://www.ticketswap.nl/listing/bass- ... 464e49ca66
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de file in Beesd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid verpest het feest... manneman
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 03:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid is t slechtste wat ik ooit gehoord heb. Ik wil mijn geld terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 04:05 
 
Hardtraxxer

Sfeer = 10, muziek = 10
Geluid = -1

Zonde, voelde de kicks van hs mafia niet eens. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 04:49 
 
Hardtraxxer

Een quote van Club Rodenburg op pagina 6 van dit topic over het geluid wat je kunt verwachten op dit feest;

Club Rodenburg schreef:
Ten opzichte van laatste editie is er een hoop veranderd. De hele zaal is aangepakt en de akoestiek is ontzettend verbeterd.
Wij zullen er garant voor staan dat het geluid in orde is (misschien wel beter dan goed)
Binnenkort zal ik een filmpje maken van het geluid en de zaal om de twijfels weg te halen. (Dit zal zonder het extra geluid zijn dat ingehuurd wordt om het evenement de klasse en kwaliteit te geven die het verdient.

Hier is dus niet echt veel van terecht gekomen? Als ik de eerste reacties zo hoor en lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 06:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een feest! Geluid was echt ruk vooral bij HSMafia. Bij Delete en Vazard was het al stuk beter. Eerder naar huis gegaan want kon echt niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 07:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid vond ik alleen tijdens Hardstyle Mafia teleurstellend slecht, verder was het de hele avond prima. Halverwege Mind Dimension naar huis gegaan, mooie tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 07:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid en drukte waren 2 minpunten, al was het natuurlijk wel uitverkocht, je kon je kont niet keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 07:43 
 
Hardtraxxer

Kaken op elkaar en terug in dn auto. Wat een gruwelijk vet feest. Charon held. Area 2, wauw! Wat een leuke sfeer.. En een geweldige artiesten. Geluid mocht ietsjes harder dan was het he le maal perfect. 8.5 / 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 08:08 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Geluid vond ik alleen tijdens Hardstyle Mafia teleurstellend slecht, verder was het de hele avond prima. Halverwege Mind Dimension naar huis gegaan, mooie tijd.

Dit.

Wat een ziek feest mensen, hele avond lang vierkant rammen. Delete en mc helden van de avond :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 08:09 
 

Was een sub uitgevallen tijdens hsm :/ wel een ongelooflijk bazenfeest! Delete die opende met Formula 2012, heel de zaal die mee deed tot aan t eind van de track :worship: daarna D, malfunction, eden, advanced technology, proximity to extinction, syndrome en nog een hoop oude tracks :worship: mixwerk was top
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 08:25 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Was een sub uitgevallen tijdens hsm :/ wel een ongelooflijk bazenfeest! Delete die opende met Formula 2012, heel de zaal die mee deed tot aan t eind van de track :worship: daarna D, malfunction, eden, advanced technology, proximity to extinction, syndrome en nog een hoop oude tracks :worship: mixwerk was top

Formula was momentje van de avond, wat ging de zaal los toen tering. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 08:30 
 

alexxie schreef:
bloemkool schreef:
Was een sub uitgevallen tijdens hsm :/ wel een ongelooflijk bazenfeest! Delete die opende met Formula 2012, heel de zaal die mee deed tot aan t eind van de track :worship: daarna D, malfunction, eden, advanced technology, proximity to extinction, syndrome en nog een hoop oude tracks :worship: mixwerk was top

Formula was momentje van de avond, wat ging de zaal los toen tering. :bomb:

Ja was echt super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet feest! Geluid dat tijdens HSM minder werd opeens was wel een minpunt, evenals dat ik niet genoeg ruimte had om lekker los te gaan. Buiten dat echt ongelofelijk genoten en zo heerlijk slapen. Erg veel bekenden hier trouwens, niet normaal meer. Ook nog vrij veel hardtraxxers gesproken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 08:57 
 
Hardtraxxer

Shout out naar dat piepkleine kereltje die gruwelijk hard aan het drummen was, baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was zo gruwelijk ziek.
Wel jammer van Sasha F en Genox (voor zover ik die heb gezien), standaard raw hoeft van mij echt niet op een spoontech feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genox was een tegenvallende binnenkomer idd. Geluid schommelde veel met het dieptepunt Hardstyle Mafia.. Een plek om ff te zitten/chillen had ook niet verkeerd geweest. Verder muzikaal pure porno met Delete duidelijke set van de avond :worship: :worship: . Wat een sfeer en hij had het tempo er goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een ongelofelijk dik feest was dit zeg, 10\10, geluid was af en toe wisselend, maar vanaf delete was het perfect. Ik vond genox juist enorm vet, veel beter dan sasha f iig. Sasha f was wel leuk rammen enzo maar op een gegeven ben je diezelfde kick\screetch wel zat. hardstyle mafia vind ik sws niet heel boeiend, zelfde geval als bij sasha f, op een gegeven ben ik die kick zat en steeds zelfde synth bij al hun nummers, overrated naar mijn idee. maar als nog veel beter dan je standaard raw :D:D ik heb me iig prima vermaakt en zo'n sfeer heb ik eigenlijk nooit meegemaakt. Iedereen ging goed los tot aan het eind, dit was uniek en ik ben zooo blij dat ik er was. :love: :love: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest! Geluid was idd wel een minpunt t'm Hardstyle Mafia, daarna was het gewoon prima in mijn ogen. Tot einde gebleven en geen spijt van gehad!

Bovendien ook erg vet dat op t einde alle artiesten (excl. Sasha F) op het podium kwamen. Mochten er met alle lampen aan nog 1 plaatje opgooien, dat was dus Delete - Punishment, gekkenhuis!

Muzikaal denk ik het beste feest wat ik heb meegemaakt, ook vet dat Delete riep dat er een nieuw Spoontech feest zou komen.

Andere minpunten waren wel de drukte en hoop volk wat er totaal niet thuis hoorde, had het idee dat er wat volk van 7th Heaven in de verkeerde zaal was beland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 11:25 
 

Vazard zei dat de setjes waarschijnlijk zijn opgenomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete was echt baas. Proximity to Extinction > Syndrome > Time Travel leek wel 1 grote mashup. Hoogtepunt was hoe iedereen los ging op Formula:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle mafia, delete, vazard, vazard en delete, main concern waren gaaf

Geluid was best kut, sowieso tijdens hardstyle mafia, maar stond daarvoor / erna ook niet echt lekker
+ het was veels te druk kon niet fatsoenlijk losgaan,
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten