Herkenbaar in iets mindere mate.wrote:Ja is al de 2e keer, ben het gedonder nu wel zat.wrote:Vriend tussen aanhalingstekens, meteen ontvrienden zulke gastenwrote:een afhakende "vriend"
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Te herkennen aan dat ik als een malloot sta te raggen. Wordt lastig dus
Te herkennen aan een geo driehoek in m'n hand. Ga even meten of het vierkant rammen van de bezoekers wel écht een hoek van 90 graden heeft.
Ongelofelijk veel zin om al het oude spul van Delete en Vazard te aanschouwen!
Te herkennen aan twee gigantische (kneiter)stoere witte pistolen in de vorm van een kruis op m'n rug.
Mocht u me zien of aanspreken = keihard bieren
laters
Te herkennen aan twee gigantische (kneiter)stoere witte pistolen in de vorm van een kruis op m'n rug.
Mocht u me zien of aanspreken = keihard bieren
laters
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 39 minutes ago
Zo erg zou ik dat niet vinden hahahawrote:2x rise up together?wrote:Moet wel vanaf begin aanwezig zijn. Wil niet tracks missen als Recovery, Enlighting Contrast, Rise Up together, Rise Up together, Disappeared
Te herkennen aan wit lang shirt met vieze opscheer erboven op.
Hopelijk houdt mijn poes het dit keer wel droog!
Spreek iedereen met een grijze Spoontech pet aan en je hebt kans dat ik er een van ben.
B
Zwart jack en jones shirt en theracords pet met wat handtekeningen, aanspreken mag 
Waarom hebben we eigenlijk helemaal geen meeting moment gemaakt
Dit feest had daar zo ideaal voor kunnen zijn
Schandalig veel zin in allejesus, te herkennen aan een wit shirt met groene vierkantjes patronen erop want vierkant rammen.
B
Ik ga hem niet organiseren, op rebirth kwam ik zelf niet opdagenwrote:Waarom hebben we eigenlijk helemaal geen meeting moment gemaaktDit feest had daar zo ideaal voor kunnen zijn
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
In zo'n klein zaaltje is het in ieder geval niet moeilijk.wrote:Waarom hebben we eigenlijk helemaal geen meeting moment gemaaktDit feest had daar zo ideaal voor kunnen zijn
Wij gaan zo eens richting de bus. 2uur 40 minuten reizen voor de boeg
Maar het bier is koud
zullen we allemaal naar delete gaan?
Ohja, ook ik draag (hoe verrassend) dus een zwart Spoontech shirt. Geen TC merch voor de verandering (behalve bandje) dus daar ga ik niet aan herkend worden. Heb ook een spijkerbroek met een gat op de rechterknie aan (is mode dus stfu) en rood/witte Air Max.
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Linksvoor rechtsvoor achterin, overal zul je ht'ers vinden 
Te herkennen aan bier in mijn hand... 
En aan een natte poes op je shirt.wrote:Te herkennen aan bier in mijn hand...
wrote:En aan een natte poes op je shirt.wrote:Te herkennen aan bier in mijn hand...
R
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Nog meer mensen die op de eerste trein van 8u wachten morgen vroeg. Naar Utrecht.
Nee zonder gekheid, ik draag een Delete petje, bril, spoontech 5 years shirt. Altijd in voor een praatje
R
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Kut zooi. Onze trein gaat opeens niet verder dan Deventer. Kunnen er niet vanaf begin zijn

Who was there
Nobody has said they're going yet.