Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Chroman schreef:
bloemkool schreef:
een afhakende "vriend"

Vriend tussen aanhalingstekens, meteen ontvrienden zulke gasten xd

Ja is al de 2e keer, ben het gedonder nu wel zat.

Herkenbaar in iets mindere mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Te herkennen aan dat ik als een malloot sta te raggen. Wordt lastig dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een geo driehoek in m'n hand. Ga even meten of het vierkant rammen van de bezoekers wel écht een hoek van 90 graden heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelofelijk veel zin om al het oude spul van Delete en Vazard te aanschouwen!
Te herkennen aan twee gigantische (kneiter)stoere witte pistolen in de vorm van een kruis op m'n rug.

Mocht u me zien of aanspreken = keihard bieren

laters
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Pipa schreef:
Moet wel vanaf begin aanwezig zijn. Wil niet tracks missen als Recovery, Enlighting Contrast, Rise Up together, Rise Up together, Disappeared :loving:

2x rise up together? :$

Zo erg zou ik dat niet vinden hahaha

Te herkennen aan wit lang shirt met vieze opscheer erboven op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal trouwens een spoontech shirt dragen :thumbup: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk houdt mijn poes het dit keer wel droog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spreek iedereen met een grijze Spoontech pet aan en je hebt kans dat ik er een van ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:46 
 

Zwart jack en jones shirt en theracords pet met wat handtekeningen, aanspreken mag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom hebben we eigenlijk helemaal geen meeting moment gemaakt xd Dit feest had daar zo ideaal voor kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Schandalig veel zin in allejesus, te herkennen aan een wit shirt met groene vierkantjes patronen erop want vierkant rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:01 
 

Paultheone schreef:
Waarom hebben we eigenlijk helemaal geen meeting moment gemaakt xd Dit feest had daar zo ideaal voor kunnen zijn

Ik ga hem niet organiseren, op rebirth kwam ik zelf niet opdagen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Waarom hebben we eigenlijk helemaal geen meeting moment gemaakt xd Dit feest had daar zo ideaal voor kunnen zijn

In zo'n klein zaaltje is het in ieder geval niet moeilijk.

Wij gaan zo eens richting de bus. 2uur 40 minuten reizen voor de boeg >.<
Maar het bier is koud :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zullen we allemaal naar delete gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, ook ik draag (hoe verrassend) dus een zwart Spoontech shirt. Geen TC merch voor de verandering (behalve bandje) dus daar ga ik niet aan herkend worden. Heb ook een spijkerbroek met een gat op de rechterknie aan (is mode dus stfu) en rood/witte Air Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksvoor rechtsvoor achterin, overal zul je ht'ers vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Te herkennen aan bier in mijn hand... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Te herkennen aan bier in mijn hand... :thumbup:

En aan een natte poes op je shirt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
cb92 schreef:
Te herkennen aan bier in mijn hand... :thumbup:

En aan een natte poes op je shirt. ^^

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je hier koffie krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen die op de eerste trein van 8u wachten morgen vroeg. Naar Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee zonder gekheid, ik draag een Delete petje, bril, spoontech 5 years shirt. Altijd in voor een praatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kut zooi. Onze trein gaat opeens niet verder dan Deventer. Kunnen er niet vanaf begin zijn :thumbdown: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness shirt, grijze broek, zwarte airmax. :D

Over een tiental minuutjes vertrekken. Enorm veel zin in :yay:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten