Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Paultheone schreef:
Jawel, want als Ventrue mensen gaat meeten sta ik alleen :(

Ik denk dat we niet eens tijd hebben voor meeting met zo'n dikke line-up

Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt, met zoveel internationale namen, 700 kaartjes voor maar 13 euro per stuk, ken je overigens ook niet tobbe hoor jesus, maar ik ben dan echt oprecht benieuwd hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt.


En dan hebben we het nog niet eens over de reparatiekosten van het gebouw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:loving: :loving:
2:38 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas waarschijnlijk niet meer aanwezig. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 22:44 
 
Hardtraxxer

Is het al morgenavond of?

Hoop alleen dat het niet te druk wordt, zaal is niet heel groot.. verder echt mega benieuwd, hele avond lang spoontech man man man wat moet dat episch worden. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 01:34 
 
Hardtraxx Elite

Begin er nu toch wel veel zin in te krijgen! Vanaf 22:30 aanwezig met Cruelty, Fothertacomucker en andere kornuiten uit Boxtel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoveel mensen die vanaf het begin aanwezig zijn :oh: enorm veel zin in! we gaan ons iig niet inhouden als opener ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 08:52 
 

Distinctive schreef:
zoveel mensen die vanaf het begin aanwezig zijn :oh: enorm veel zin in! we gaan ons iig niet inhouden als opener ;)

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 09:30 
 
Hardtraxxer

Hoop toch wel een paar digital abuse en enigmato tracks te horen vanavond, dat zou zo dik zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uitverkocht

veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook vanaf het begin aanwezig, heb trouwens nog een kaartje te koop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Moet wel vanaf begin aanwezig zijn. Wil niet tracks missen als Recovery, Enlighting Contrast, Rise Up together, Rise Up together, Disappeared :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Moet wel vanaf begin aanwezig zijn. Wil niet tracks missen als Recovery, Enlighting Contrast, Rise Up together, Rise Up together, Disappeared :loving:

2x rise up together? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook met me meis aanwezig vanaf het begin.
Zin an :yay:
te herkennen aan (festival)bandjes die niet op de plek zitten waar ze oorspronkelijk kwamen te zitten. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vanavond niet te herkennen omdat ik kleding draag die de helft daar draagt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan het overmatig aanwezig zijn in de chill ruimte
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Te herkennen aan het overmatig aanwezig zijn in de chill ruimte

Lekker chillen met de milfjes van 7th heaven :lol: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 14:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Mochten mensen hem nog gemist hebben, de 13e editie van SPoontech & Friends staat online, wellicht ook een leuke warm-up! :)

Zie jullie vanavond verder, wat gaat dit een topnacht worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 14:52 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 14:53 
 

Te herkennen aan m'n heggenschaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Te herkennen aan m'n heggenschaar

Vergeet je drumstokken niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 15:36 
 

verkocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 16:16 
 
Hardtraxxer

Onwijs veel zin in.

Te herkennen aan dat ik als een malloot sta te raggen. Wordt lastig dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 17:21 
 
Hardtraxx Newbie

Makreel schreef:
Hoop toch wel een paar digital abuse en enigmato tracks te horen vanavond, dat zou zo dik zijn! :thumbsup:


Definition of a brain killer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
een afhakende "vriend"

Vriend tussen aanhalingstekens, meteen ontvrienden zulke gasten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 17:54 
 

Chroman schreef:
bloemkool schreef:
een afhakende "vriend"

Vriend tussen aanhalingstekens, meteen ontvrienden zulke gasten xd

Ja is al de 2e keer, ben het gedonder nu wel zat.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten