Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Club Rodenburg schreef:
Pipa schreef:
Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.


https://www.facebook.com/events/191218831218112/


Ja die, ik ben al aangemeld. Het is een vet idee als iedereen dit ziet en mee kan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik doe ook mee, zelfde geld voor zimmersion 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
ik doe ook mee, zelfde geld voor zimmersion 2.0

Ja probably draait hij alleen 2.0. Heb gevraagd of hij orginele wil draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben benieuwd, hoor graag de originele
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.

Echt gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:12 
 

Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Club Rodenburg schreef:
Pipa schreef:
Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.


https://www.facebook.com/events/191218831218112/


Ja die, ik ben al aangemeld. Het is een vet idee als iedereen dit ziet en mee kan doen!


wat triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom je ook Peter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:55 
 

Pipa schreef:
Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.


Omg wat triest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Kom je ook Peter?

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een mooi momentje. En dan als de break voorbij is gaan we vierkant rammen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik vind het wel een mooi momentje. En dan als de break voorbij is gaan we vierkant rammen. :cool:

Only hardtraxxers know xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat triest zeg xd . Sta liever vierkant te rammen dan sentimenteel te doen op zo´n grandioos nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Zimmersion Allahu Ahkbar schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Tijdens Zimmersion Allahu Ahkbar schreeuwen.


Pardon? Wat voor humor heb jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Raven schreef:
Tijdens Zimmersion Allahu Ahkbar schreeuwen.


Pardon? Wat voor humor heb jij?


Ik vond het best grappig :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 21:38 
 
Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Tijdens Zimmersion Allahu Ahkbar schreeuwen.

Hahahahahahaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Raven schreef:
Tijdens Zimmersion Allahu Ahkbar schreeuwen.


Pardon? Wat voor humor heb jij?

Pikzwarte humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha ik vond het best een grappig idee. Maar zijn er niet zoveel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

tijdens loudness 2014 heb ik tijdens de break anders ook machtig fijn zitten te genieten, welliswaar niet met me armen over elkaar, maar genieten sowieso.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 23:10 
 

Hahahahaha melvin :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
tijdens loudness 2014 heb ik tijdens de break anders ook machtig fijn zitten te genieten, welliswaar niet met me armen over elkaar, maar genieten sowieso.

:loving:

Ja, maar dat gaat deze editie ook gebeuren dat genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Raven schreef:
Tijdens Zimmersion Allahu Ahkbar schreeuwen.


Pardon? Wat voor humor heb jij?


Allahu Ahkbar betekent gewoon Allah is groot hoor? Sinds wanneer is dat een vreemd iets? De gemiddelde moslim roept dit elke dag. Als de moslims, incl Rik, graag dit willen roepen omdat ze door Zimmersion tot god komen is er niks mis mee toch? gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De gemiddelde moslim roept dit elke dag.

Ik zie het helemaal voor me, dat een Marokkaanse collega van me even gaat bidden, dat je beneden in het restaurant ineens vanuit de kleedkamer ALLAHU AKHBAR hoort :lol:

(het is meer een soort fluisteren, eigenlijk, wat ze doen xd )
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten