Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 12:18 
 

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:
Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest! :drool:


Ik heb je alweer veel te lang niet meer gezien :cry: hebben echt veel dansjes in te halen

Inderdaad! Minstens 3 dagen geleden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
inb4 geluid kapot

:lol: Is over nagedacht zo te zien.
''Er zal extra geluid geplaatst worden dus oordoppen zijn niet overbodig.'' (Bron: Timetable & Final Info op FB)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al zaterdag? Pfff heb hier te veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Speciaal voor dit feest een compleet nieuw setje noizzes aangeschaft (waren toch al aan vervanging toe.)
Onwijs veel zin in dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 16:03 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Is het al zaterdag? Pfff heb hier te veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
ramon038 schreef:
I Am The Devil

and i wanna fakja maddaaaaaaaaaaaaaaaa

Nee dat is Devil Worshipping Motherfuckers van The Hard Way.
Deze is die met die meeeega dikke kicks die ik je laatst liet horen bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, als we Vazard mogen geloven (afgelopen zaterdag gesproken) is Thunder from Italy enkel Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ohja, als we Vazard mogen geloven (afgelopen zaterdag gesproken) is Thunder from Italy enkel Mind Dimension.


Zojuist ook op de fb pagina van bass protocol bevestigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel gek dat ze zijn solo-optreden dan zo'n naam geven, tenzij t n nieuw live concept ofzo is maar dat betwijfel ik... Buiten dat, erg veel zin in dit feestje :thumbsup: . Kan er nu al naar uitkijken als Misbegotten gedraaid wordt :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Wel gek dat ze zijn solo-optreden dan zo'n naam geven, tenzij t n nieuw live concept ofzo is maar dat betwijfel ik... Buiten dat, erg veel zin in dit feestje :thumbsup: . Kan er nu al naar uitkijken als Misbegotten gedraaid wordt :woot: .

Vazard vertelde zaterdag omdat het eigenlijk niet gepland stond dat ook mind dimension op zou gaan treden. Hij is echt last minute nog aan de line up toegevoegd, vandaar de verrassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah ok, duidelijk. Is ook zeker een leuke toevoeging
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er word zo te zien niets met spoontech mashed gedaan, of dat moet mind dimension dan zijn?
Of vazard en delete samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Er word zo te zien niets met spoontech mashed gedaan, of dat moet mind dimension dan zijn?
Of vazard en delete samen?

Daar wordt niks meer mee gedaan, Mind Dimension is daarvoor in de plaats gekomen. Zag dit ergens op FB voorbijkomen, kan het zo 1 2 3 niet terugvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is idd komen te vervallen door de komst van mind dimension
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opzich wel jammer, misschien toch maar een half uur langer doorgaan dan?
(of eerder beginnen?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:26 
 

provehito schreef:
opzich wel jammer, misschien toch maar een half uur langer doorgaan dan?
(of eerder beginnen?)

Doe maar 1 uur Vazard & Delete :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 08:44 
 
Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen die hopen dat warface langs komt om een paar tracks uit zijn spoontech tijd te draaien ( geen huidige tracks).
Gezien zijn boekingstijd bij andere evenementen zou het wel mogelijk kunnen zijn.
Benieuwd naar de meningen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nog meer mensen die hopen dat warface langs komt om een paar tracks uit zijn spoontech tijd te draaien ( geen huidige tracks).
Gezien zijn boekingstijd bij andere evenementen zou het wel mogelijk kunnen zijn.
Benieuwd naar de meningen hier.

Meh, Cosmic Sin is wel leuk, maar die kan iemand anders ook wel draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het ook wel leuk vinden om Bring it to them raw, Bloodshed of Illusions weer eens een keer live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat hem maar lekker thuis, die aantal tracks hoef ik niet perse van hemzelf te horen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 13:17 
 

Cosmic Sin :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:22 
 
Organisator

Pipa schreef:
Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.


https://www.facebook.com/events/191218831218112/
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten