Inderdaad! Minstens 3 dagen geledenwrote:Ik heb je alweer veel te lang niet meer gezienwrote:Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest!hebben echt veel dansjes in te halen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
wrote:inb4 geluid kapot
''Er zal extra geluid geplaatst worden dus oordoppen zijn niet overbodig.'' (Bron: Timetable & Final Info op FB)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Speciaal voor dit feest een compleet nieuw setje noizzes aangeschaft (waren toch al aan vervanging toe.)
Onwijs veel zin in dit feest.
Onwijs veel zin in dit feest.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
wrote:Is het al zaterdag? Pfff heb hier te veel zin in.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Nee dat is Devil Worshipping Motherfuckers van The Hard Way.wrote:and i wanna fakja maddaaaaaaaaaaaaaaaawrote: I Am The Devil
Deze is die met die meeeega dikke kicks die ik je laatst liet horen bij mij.
wrote:Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest!
wrote:Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest!
Ohja, als we Vazard mogen geloven (afgelopen zaterdag gesproken) is Thunder from Italy enkel Mind Dimension.
Zojuist ook op de fb pagina van bass protocol bevestigdwrote:Ohja, als we Vazard mogen geloven (afgelopen zaterdag gesproken) is Thunder from Italy enkel Mind Dimension.
Wel gek dat ze zijn solo-optreden dan zo'n naam geven, tenzij t n nieuw live concept ofzo is maar dat betwijfel ik... Buiten dat, erg veel zin in dit feestje
. Kan er nu al naar uitkijken als Misbegotten gedraaid wordt
.
Vazard vertelde zaterdag omdat het eigenlijk niet gepland stond dat ook mind dimension op zou gaan treden. Hij is echt last minute nog aan de line up toegevoegd, vandaar de verrassingwrote:Wel gek dat ze zijn solo-optreden dan zo'n naam geven, tenzij t n nieuw live concept ofzo is maar dat betwijfel ik... Buiten dat, erg veel zin in dit feestje. Kan er nu al naar uitkijken als Misbegotten gedraaid wordt
.
Ah ok, duidelijk. Is ook zeker een leuke toevoeging
Er word zo te zien niets met spoontech mashed gedaan, of dat moet mind dimension dan zijn?
Of vazard en delete samen?
Daar wordt niks meer mee gedaan, Mind Dimension is daarvoor in de plaats gekomen. Zag dit ergens op FB voorbijkomen, kan het zo 1 2 3 niet terugvinden.wrote:Er word zo te zien niets met spoontech mashed gedaan, of dat moet mind dimension dan zijn?
Die is idd komen te vervallen door de komst van mind dimension
opzich wel jammer, misschien toch maar een half uur langer doorgaan dan?
(of eerder beginnen?)
(of eerder beginnen?)
B
Doe maar 1 uur Vazard & Deletewrote:opzich wel jammer, misschien toch maar een half uur langer doorgaan dan?
(of eerder beginnen?)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Nog meer mensen die hopen dat warface langs komt om een paar tracks uit zijn spoontech tijd te draaien ( geen huidige tracks).
Gezien zijn boekingstijd bij andere evenementen zou het wel mogelijk kunnen zijn.
Benieuwd naar de meningen hier.
Gezien zijn boekingstijd bij andere evenementen zou het wel mogelijk kunnen zijn.
Meh, Cosmic Sin is wel leuk, maar die kan iemand anders ook wel draaien.wrote:Nog meer mensen die hopen dat warface langs komt om een paar tracks uit zijn spoontech tijd te draaien ( geen huidige tracks).
Zou het ook wel leuk vinden om Bring it to them raw, Bloodshed of Illusions weer eens een keer live te horen.
laat hem maar lekker thuis, die aantal tracks hoef ik niet perse van hemzelf te horen,
B
Cosmic Sin 
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.
C
Event Organizer
180 posts member since 2013
last seen Aug 2018
https://www.facebook.com/events/191218831218112/wrote:Gaat een evenement rond op FB, dat tijdens Zimmersion iedereen zijn armen over elkaar heen doet en geniet in dit avondje beuken. Zou echt gaaf zijn als iedereen dat zou doen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.