Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Vanwaar Italy dan?


The Skribbler schreef:
Omdat verkeerde been enzo


Dirk snapt het :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ik ben voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog leuke setjes voor wat ik kan verwachten volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Heeft iemand nog leuke setjes voor wat ik kan verwachten volgende week.

hardstyle/chroman-spoontech-megamix-bass-protocol-warmup-t53249.html

Hier zitten veel van de nieuwste releases in + een paar oudere kneiters (ja ja, zelfpromotie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
stefan_helmond schreef:
Heeft iemand nog leuke setjes voor wat ik kan verwachten volgende week.

hardstyle/chroman-spoontech-megamix-bass-protocol-warmup-t53249.html

Hier zitten veel van de nieuwste releases in + een paar oudere kneiters (ja ja, zelfpromotie)

Haha dikke prima, zal 'm zo eens opzetten man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Echt zo ontiegelijk veel zin in dit feest he!
Lang geleden dat ik ZO naar een feest uitgekeken heb :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Warmupje van mijn kant!



Tracklist:
01. Activator - Activator
02. Carnifex - Shivers
03. Mind Hunterz - Weapons Of Mass Distortion
04. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radioactive Mix)
05. Enigmato - Brain Domination
06. Vazard - Zimmersion
07. Freakshow - When Winter Comes
08. Infirium & D-Verze ft. Yuna-X - Disappeared
09. Hardstyle Mafia - Be One With BPM
10. Digital Abuse - Drum Machine
11. Warface - Cosmic Sin
12. Vazard - G.I.R. (Delete Remix)
13. Hardstyle Mafia - Total Stranger
14. Radiance & Vazard - Innocence
15. Main Concern - Ultimate Reality
16. Sasha F & Rooler - Number 23
17. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
18. Density - Specymen (D-Verze Remix)
19. Vazard - Misbegotten
20. Sasha F - Artificial Reality
21. Mind Dimension - D.M.M.
22. Vazard - Fall
23. Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
24. Wavolizer - Debt Of Blood
25. Igneon System & [KRTM] - Jack No.7
26. Vazard - Obey
27. Dither - Pull 'Em
28. Hallucinator - I Am The Devil
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
I Am The Devil

and i wanna fakja maddaaaaaaaaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet veel zin in. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Vet veel zin in. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:43 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Vet veel zin in. :yay:


Pfff ja! Word warm van binnen telkens als ik eraan denk. Nog maar een paar dagen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 22:25 
 
Hardtraxxer

Wordt mijn eerste hardstyle feestje sinds defqon, ben heel benieuwd hoe dit gaat worden. Met zo'n lineup moet het wel fantastisch worden! Als het geluid maar in orde is en genoeg ruimte dan wordt het een hele mooie. 03:15 t/m 04:45 wordt het echt een gekkenhuis denk ik, verder erg benieuwd naar hs mafia en main concern :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
22:30 t/m 06:30 wordt het echt een gekkenhuis denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:19 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
alexxie schreef:
22:30 t/m 06:30 wordt het echt een gekkenhuis denk ik

Haha ja daar heb je zeker gelijk in, maar muzikaal gezien wordt dat denk ik het hoogtepunt. 1.5 uur lang delete & vazard ( (L) ), en dan met name de wat oudere klappers.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PFffffffffffffffffffffffffffff dit wordt zo vet denk ik hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier zo godvergeten veel zin in. Dit gaat m'n muzikale hoogtepuntje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin ik heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

inb4 geluid kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:55 
 
Hardtraxxer

Fothermucker schreef:
inb4 geluid kapot

Met 8 uur lang spoontech kicks zal me dat niets verbazen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het geluid goddomme maar goed is inderdaad. Het enige wat een smet op deze avond kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 01:38 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Als het geluid goddomme maar goed is inderdaad. Het enige wat een smet op deze avond kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik twijfel om te gaan voor zaal 2. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ik twijfel om te gaan voor zaal 2. :lol:

Ik ga ook voornamelijk voor zaal 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:12 
 

Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ongelooflijk veel zin in zeg, lang geleden dat ik zo uitkeek naar een feest! :drool:


Ik heb je alweer veel te lang niet meer gezien :cry: hebben echt veel dansjes in te halen
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten