Ik had dit ook al in de carpoolservice thread geplaatst, maar wellicht dat ik hier meer mensen bereik...
Is er iemand met wie ik en een maat van me (2 personen dus) heen en terug kunnen naar dit feest? Het liefst vanuit hier in het oosten (in de buurt van Oldenzaal/Almelo; we wonen zelf in Ootmarsum), maar vanuit Wageningen mag ook (hier zit mijn maat op kamers). Zou erg fijn zijn als we met iemand mee kunnen gezien de omslachtige OV-verbinding. Dit natuurlijk tegen een nader te overleggen vergoeding (geld, consumpties of beide

), waarnaast de reis wellicht wat interessanter wordt met twee extra spoontech liefhebbers in de auto

.