Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op loudness zelf helaas niet meegemaakt, maar nu ik die set van mind dimension terug luister, begin ik er idd ook meer en meer zin in te krijgen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had dit ook al in de carpoolservice thread geplaatst, maar wellicht dat ik hier meer mensen bereik...

Is er iemand met wie ik en een maat van me (2 personen dus) heen en terug kunnen naar dit feest? Het liefst vanuit hier in het oosten (in de buurt van Oldenzaal/Almelo; we wonen zelf in Ootmarsum), maar vanuit Wageningen mag ook (hier zit mijn maat op kamers). Zou erg fijn zijn als we met iemand mee kunnen gezien de omslachtige OV-verbinding. Dit natuurlijk tegen een nader te overleggen vergoeding (geld, consumpties of beide :) ), waarnaast de reis wellicht wat interessanter wordt met twee extra spoontech liefhebbers in de auto :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

☻ AREA 1
22:30-23:45 D-Verze vs Infirium
23:45-00:30 Sasha F
00:30-01:15 Genox
01:15-02:15 Hardstyle Mafia
02:15-03-15 Radiance
03:15-03:45 Delete
03:45-04:15 Vazard & Delete
04:15-04:45 Vazard
04:45-05:30 Thunder from Italy (Surprise)!
05:30-06:30 Main Concern
☻ AREA 2
00:00-01:00 Charon
01:00-02:00 Xiphias
02:00-03:00 Silvio Aquila
03:00-04:00 D'Cepticon
04:00-05:30 MickeyG vs BlackBass & Eddicted
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie tijdtafel! 22:30 aanwezig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mooie tijdtafel! 22:30 aanwezig. :thumbsup:

Juistem! Infirium eindelijk eens zien draaien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thunder From Italy zal wel Mind Dimension zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:14 aankomst trein, 10 minuutjes lopen, perfect :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Thunder From Italy zal wel Mind Dimension zijn dan?

Zou best leuk zijn, ik was eerlijk gezegd eerst niet heel erg weg van MD maar ben zijn tracks toch wel gaan waarderen en ze zullen live wel gruwelijk hard gaan lijkt me.

Overigens wil ik ook om 22:30 aanwezig zijn, wil beide namen al een tijdje zien namelijk. :P
(Er zou ook wat Digital Abuse gedraaid worden toch? :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Thunder From Italy een speciale spoontech set van Warface & Dark Pact is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwaar Italy dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat verkeerde been enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima Timetable! Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal tevreden met deze timetable! Infirium vs D-Verze, Vazard vs Delete en hoogstwaarschijnlijk Mind Dimension :yay: Hopelijk rond half 11 binnen.

Fothermucker schreef:
Spoontech Mashed (SURPRISE!)

Ben wel benieuwd wat ze hier eigenlijk mee voor ogen hadden gehad, al zie ik liever een extra (Spoontech) artiest op de lineup, dus prima zo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeie Timetable :) . Met een beetje geluk wordt Thunder from Italy Mind Dimension vs. Malice of zoiets, beide acts komen immers uit Italië en de stijl van Malice past wel goed bij Spoontech. Als het alleen MD zou zijn zou ik in ieder geval het nut van die naam niet inzien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien dat k last minute hierheen ga :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thunder from Italy is een Mind Dimension solo setje dunkt mij :D
Mooi om 22:30 gelijk aanwezig, D-Verze en Infirium kan ik niet missen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Goeie Timetable :) . Met een beetje geluk wordt Thunder from Italy Mind Dimension vs. Malice of zoiets, beide acts komen immers uit Italië en de stijl van Malice past wel goed bij Spoontech. Als het alleen MD zou zijn zou ik in ieder geval het nut van die naam niet inzien...


Zat ik dus ook al aan te denken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Malice zou kaasje zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Raven schreef:
Malice zou kaasje zijn.


Mee eens maar het is wss mind dimension.
Zullen we het moet en doen met 2-3 malice tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom zou het een surprise zijn als het alleen Mind Dimension is, die zit gewoon bij Spoontech. Dat vind ik niet echt een verrassing. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou leuk zijn als het malice is die gelijk aankondigt naar spoon over te stappen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 18:46 
 
Hardtraxx Newbie

[quote="Fluxion"]Waarom zou het een surprise zijn als het alleen Mind Dimension is, die zit gewoon bij Spoontech. Dat vind ik niet echt een verrassing.

Mee eens . Ik dacht eerst dat rooler ook nog een kandidaat was omdat hij van uit italie naar bass protocol komt. Had gevraagd of hij of malice die special act waren ,hij vertelde me van niet. Maar ja hoe betrouwbaar is het.
Ik ga er iig niet meer van uit dat malice een optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rooler dacht ik ook aan maar die zit bij GBD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 19:12 
 
Hardtraxx Newbie

Joey schreef:
Rooler dacht ik ook aan maar die zit bij GBD


Klopt dan moet het wel Mind dimension zijn, enige spoontech over die uit italie komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Zou leuk zijn als het malice is die gelijk aankondigt naar spoon over te stappen :D

Dit ik vind ik nog niet eens zo gek, zou erg leuk zijn! :D
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten