Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze weten dat er een aantal dorstige heren uit het oosten van het land naar dit evenement komen, daardoor kon de entreeprijs met een tientje omlaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ze weten dat er een aantal dorstige heren uit het oosten van het land naar dit evenement komen, daardoor kon de entreeprijs met een tientje omlaag.

Keerl
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knapp'n!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probleem'n? Poar neem'n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foi foi nou nou
tis nie aans, mut ma weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :D Aanwezig met een mannetje of 5, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo onmenselijk veel zin in. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat echt een muzikaal hoogtepuntje worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 03:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Paultheone schreef:
Jawel, want als Ventrue mensen gaat meeten sta ik alleen :(

Ik denk dat we niet eens tijd hebben voor meeting met zo'n dikke line-up

Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt, met zoveel internationale namen, 700 kaartjes voor maar 13 euro per stuk, ken je overigens ook niet tobbe hoor jesus, maar ik ben dan echt oprecht benieuwd hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt.

die 'dikke' line up staat vol met artiesten die nou niet bepaald doorgebroken martin garrix artiesten zijn :P
en het feit dat er een stel van die boeren uut 't oost'n kump, dekt de lading ook weh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 04:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Ventrue schreef:
Paultheone schreef:
Jawel, want als Ventrue mensen gaat meeten sta ik alleen :(

Ik denk dat we niet eens tijd hebben voor meeting met zo'n dikke line-up

Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt, met zoveel internationale namen, 700 kaartjes voor maar 13 euro per stuk, ken je overigens ook niet tobbe hoor jesus, maar ik ben dan echt oprecht benieuwd hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt.

die 'dikke' line up staat vol met artiesten die nou niet bepaald doorgebroken martin garrix artiesten zijn :P
en het feit dat er een stel van die boeren uut 't oost'n kump, dekt de lading ook weh :P

Ja die gasten zuipen wel door, maar die artiesten moeten wel allemaal een vliegticket en verblijf krijgen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 05:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar is dit niet gewoon ook een initiatief van Spoontech zelf? Zij zijn er ook gebaat bij als dit feest doorgaat, ik denk dat Club Rodenburg meer een soort host is voor deze avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt, met zoveel internationale namen, 700 kaartjes voor maar 13 euro per stuk, ken je overigens ook niet tobbe hoor jesus, maar ik ben dan echt oprecht benieuwd hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt.

Als het uitverkoopt kunnen ze net de vliegticket van Vazard betalen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog meer mensen die die banner van het feest niet bovenaan hun e-ticket hebben staan? Bij de tickets van andere mensen waar ik foto's van gezien heb staat die er wel op maar bij mij is het gewoon leeg. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, bij mij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 02:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook niks erop, niks geks lijkt me toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 17:52 
 
Organisator

chas1n schreef:
Klopt, bij mij ook.
Joey schreef:
Zijn er nog meer mensen die die banner van het feest niet bovenaan hun e-ticket hebben staan? Bij de tickets van andere mensen waar ik foto's van gezien heb staat die er wel op maar bij mij is het gewoon leeg. :')
Ventrue schreef:
Ik heb ook niks erop, niks geks lijkt me toch?


Dat is volgens mij geen probleem.
Kunnen jullie me even een PB sturen met de emailadressen vanaf waar de tickets aangeschaft zijn? Dan kan ik checken of alles goed gegaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 140 tickets in de verkoop, dacht dat het wel sneller zou gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt niet uit, meer plaats. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 20:43 
 

Ongelooflijk veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Maakt niet uit, meer plaats. :yay:

Hoop eigenlijk ook dat het niet helemaal uitverkocht raakt ^^ .

Maar met nog 140 kaarten zal het sowieso wel vol raken, als er nog deurverkoop komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een kaartje of 50 verkopen en we hebben genoeg de ruimte hele avond met gezellige drukte. Jezus wat een zin in deze avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ongelooflijk veel zin in.

Dit, ik kijk hier echt al maanden naar uit. Kan niet anders dan ontzettend vet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
bloemkool schreef:
Ongelooflijk veel zin in.

Dit, ik kijk hier echt al maanden naar uit. Kan niet anders dan ontzettend vet worden.

Jij zegt het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 21:12 
 
Hardtraxx Newbie

Kan niet wachten. Avondje helemaal de klote in rammen. Na Mind Dimension afgelopen zaterdag op Loudness helemaal klaar voor Bass Protocol:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJSoundwaverNL schreef:
Kan niet wachten. Avondje helemaal de klote in rammen. Na Mind Dimension afgelopen zaterdag op Loudness helemaal klaar voor Bass Protocol:D

Ik dacht precies hetzelfde!
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten