Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:

Hoef hier verder niks over uit te leggen denk ik :worship: :worship:


Ja, winner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Aanwezig!


Jaaaaah :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou eigenlijk wel eens wat HT'ers willen ontmoeten. Altijd tof om mensen met dezelfde passie te leren kennen toch? Zijn hier meer mensen voor in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zullen er genoeg aanwezig zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zou eigenlijk wel eens wat HT'ers willen ontmoeten. Altijd tof om mensen met dezelfde passie te leren kennen toch? Zijn hier meer mensen voor in?

Heb zo het vermoeden dat ik jou daar wel tegenkom. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zou eigenlijk wel eens wat HT'ers willen ontmoeten. Altijd tof om mensen met dezelfde passie te leren kennen toch? Zijn hier meer mensen voor in?

Ik altijd! Lijkt me leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hier goed veel zin in zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze groep ht'ers trekt sowieso al veel naar elkaar toe op feesten, dus dan heb je er gelijk al een hele groep te pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n Delete petje op :cool: Schroom niet. Ben altijd in voor een praatje en een biertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoek maar een Mexicaan, zullen er vast niet veel rondlopen.
Na het horen van smerige Spoontech kicks gisteren heb ik ook echt gruwelijk veel zin in dit feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ik doen! Zeg dat ja. Kijk hier echt al maanden naar uit.
Dit soort dingen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
corneelwr schreef:
Zou eigenlijk wel eens wat HT'ers willen ontmoeten. Altijd tof om mensen met dezelfde passie te leren kennen toch? Zijn hier meer mensen voor in?

Ik altijd! Lijkt me leuk :D


Ja in dit soort dingen heb ik dus helemaal geen zin he, ik ben niet zo'n mensjes mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet meer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ventrue schreef:
corneelwr schreef:
Zou eigenlijk wel eens wat HT'ers willen ontmoeten. Altijd tof om mensen met dezelfde passie te leren kennen toch? Zijn hier meer mensen voor in?

Ik altijd! Lijkt me leuk :D


Ja in dit soort dingen heb ik dus helemaal geen zin he, ik ben niet zo'n mensjes mens.

Dan ga je toch lekker niet met mij meerijden? uhuh ik ben Paul.
Geintje Paul :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is geen moeten Paul :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, want als Ventrue mensen gaat meeten sta ik alleen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Jawel, want als Ventrue mensen gaat meeten sta ik alleen :(

Ik denk dat we niet eens tijd hebben voor meeting met zo'n dikke line-up

Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt, met zoveel internationale namen, 700 kaartjes voor maar 13 euro per stuk, ken je overigens ook niet tobbe hoor jesus, maar ik ben dan echt oprecht benieuwd hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik blijf het toch bijzonder vinden hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt, met zoveel internationale namen, 700 kaartjes voor maar 13 euro per stuk, ken je overigens ook niet tobbe hoor jesus, maar ik ben dan echt oprecht benieuwd hoe de organisatie dit voor mekaar krijgt.


Bij deze editie is het al helemaal bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of spoontech heeft gewoon zin in een verjaardagsfeestje, en de artiesten krijgen niet de hoofdprijs betaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sowieso vallen de stage kosten ed ook weg, neem ik aan
En veel kosten worden terug verdiend op de consumpties neem ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zal aardig wat gezweet worden dus het aantal consumpties ligt hoger. :cool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten