Vette line up, maar te laat voor mij helaas.
Heb al vervoer geregeldwrote:Ai, ik kom uit Delft sorry maat.
Heb al vervoer geregeldwrote:Ai, ik kom uit Delft sorry maat.
Dat je t nog probeerd...wrote:Echt een leuke lijst, sommige tracks hoor ik alleen maar via me linkerbox. (geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt haha)
Probeer de mix intro's nog niet gelijk hoorbaar te maken maar laat ze lopen terwijl het ene nummer nog aan het draaien is, want die hoor ik er duidelijk doorheen. Schakel pas over bij de laatste secondes van de intro en bij samples(zoals bij WUFU).
Probeer de beats ook een beetje gelijk te krijgen, want die zitten er vaak naast. Kijk voordat je gaat mixen even waar de kicks precies zitten, dan kun je daar een cue op plaatsen. Dan moet je ze wel gelijk krijgen.
Man man...wrote:Dat je t nog probeerd...wrote:Echt een leuke lijst, sommige tracks hoor ik alleen maar via me linkerbox. (geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt haha)
Probeer de mix intro's nog niet gelijk hoorbaar te maken maar laat ze lopen terwijl het ene nummer nog aan het draaien is, want die hoor ik er duidelijk doorheen. Schakel pas over bij de laatste secondes van de intro en bij samples(zoals bij WUFU).
Probeer de beats ook een beetje gelijk te krijgen, want die zitten er vaak naast. Kijk voordat je gaat mixen even waar de kicks precies zitten, dan kun je daar een cue op plaatsen. Dan moet je ze wel gelijk krijgen.
Hoop doet leven, hahawrote: Dat je t nog probeerd...
Jij hebt ook nooit iets positiefs te melden? Alleen maar zeiken op een ander.wrote:Man man...wrote:Dat je t nog probeerd...wrote:Echt een leuke lijst, sommige tracks hoor ik alleen maar via me linkerbox. (geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt haha)
Vandaar ook (AF)KRAAK.. Piep.. in zijn rank.wrote:ij hebt ook nooit iets positiefs te melden? Alleen maar zeiken op een ander.
wrote:Jij hebt ook nooit iets positiefs te melden? Alleen maar zeiken op een ander.wrote:Man man...wrote: Dat je t nog probeerd...
Op partyflock staat 6:30wrote:Weet iemand hoe laat dit feest af is? Kan dat zo snel nergens vinden.
wrote:246. 2 kaartjes gekocht![]()
Bron: Ikzelf