Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:37 
 

Dat zal knus worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie barkrukken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:32 
 
Organisator

Joey schreef:
700 mensen en dan bijna 700 aanwezigen op facebook met nog zo'n 2 maanden te gaan? Ik weet uiteraard niet hoe de verkoop zich verhoudt tot het aantal mensen dat aangeeft er te zijn, maar met een 5 Years of Spoontech editie verwacht ik dat de meeste aanwezigen (ondanks de BIT zaal) in dat zaaltje gaan staan. Weinig ruimte dan ben ik bang.

(uiteraard pure speculatie maar hier ben ik wel bang voor)


Mede hierom verkopen we maar 700 kaarten, hebben capaciteit voor 800 aan die kant, met de early zaal erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-Er-Gy schreef:
Ik zie barkrukken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
En-Er-Gy schreef:
Ik zie barkrukken :woot:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat slecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Haha goeie Joddi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Club Rodenburg schreef:
Raven schreef:
Wat is de capaciteit van die zaal?


700


Prima aantal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jammer dat dit op de zelfde datum van Convoi moet zijn, die line-up heeft wel echt doorslag gegeven om dit te skippen terwijl ik Vazard nog steeds live wil zien. En oude platen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje zelfde als Dennis, alleen is het voor mij nog niet helemaal zeker, want dit is wel echt lekker dichtbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grunn is voor mij weer lekker dichtbij haha, dat is vaker het probleem met feesten op de zelfde data.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

enige nadeel aan zaal 2 vond ik de vloer, erg glad altijd, is het nog steeds zo? ik meen te hebben gelezen dat ze dat hebben aangepast maar weet niet of het in zaal 1 of 2 was??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist op Facebook gezien dat 40% van de kaarten (280 stuks) pas verkocht is. Lijkt mij dus dat er uiteindelijk genoeg ruimte zal zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt er zo'n 80% verkocht, moet wel gezellig druk zijn natuurlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alhoewel ik het alle artiesten wel heel erg gun dat het stijf uitverkocht raakt, is 80% idd een veel fijner aantal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zojuist op Facebook gezien dat 40% van de kaarten (280 stuks) pas verkocht is. Lijkt mij dus dat er uiteindelijk genoeg ruimte zal zijn. :)

En eerder was er een bericht, dat het storm liep en er een 2e area was ?
Mij maakt het niet uit verder, ik vermaak me wel, al is het bevorderlijk voor de sfeer dat er 80%+ komt.
Echter is het nog lang geen eind november.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:01 
 
Organisator

RTM93 schreef:
Joey schreef:
Zojuist op Facebook gezien dat 40% van de kaarten (280 stuks) pas verkocht is. Lijkt mij dus dat er uiteindelijk genoeg ruimte zal zijn. :)

En eerder was er een bericht, dat het storm liep en er een 2e area was ?
Mij maakt het niet uit verder, ik vermaak me wel, al is het bevorderlijk voor de sfeer dat er 80%+ komt.
Echter is het nog lang geen eind november.


Dat is ook zo, normaal worden in de laatste week 50/60% van de kaarten verkocht. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zojuist op Facebook gezien dat 40% van de kaarten (280 stuks) pas verkocht is. Lijkt mij dus dat er uiteindelijk genoeg ruimte zal zijn. :)

Tel daar maar 3 bij, ik heb nog geen kaarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een soort van opwarmertje voor de 'Back in Time' area;

#BITcast 021 - Silvio Aquila (28.09.15):


Tracklist:
01. Ultraform - Snap my fingers
02. TATACT - W U W H (original mix)
03. Da Hustler - Bang me a Ho
04. Bruno Power meets Dark Oscillators - Research Future
05. DJ Norman & D'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy on the Dancefloor
06. Ivan Carsten - Unexpected (original mix)
07. Ran-D meets MC Rems - Bomb this place (original mix)
08. Alpha Twins - Nowhere to hide
09. B-Front - Resimulated
10. Luna & Dutch Master - The Scene
11. Zatox & Activator - Can't Stop
12. Mind Hunterz & Alpha2 - No Mercy (Alpha2 mix)
13. Max Enforcer - Loudness (original mix)
14. DJ Duro - My style is Dutch
15. Midi J - Drop the bass 2008
16. Phaseshifter vs B-Front - We are Outlaws
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelgevalletje geworden, ik ga nu week ervoor naar Qlimax :P Tegen die tijd kijken of ik er tijd, geld en zin voor heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 20:46 
 

Jep, ga er ook heen! Nice comback na 2 jaar niet hebben gefeest :P
Heb alleen geen vervoer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed bezig! waar kom je vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 21:54 
 

Den Bosch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ai, ik kom uit Delft sorry maat.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten