Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:57 
 

Norther66 schreef:
Met die sfeer zal het wel goed zitten, gezien het volk dat spoontech gemiddeld trekt

Wij zijn er toch? wat wil je nog meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang het geluid maar goed is en het niet te druk is ben ik gauw tevreden. Slecht geluid trek ik echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zolang het geluid maar goed is en het niet te druk is ben ik gauw tevreden. Slecht geluid trek ik echt niet.


Inderdaad, ik wil erg graag gaan, maar aangezien het twee uur rijden is en de 'condities' van het feest dus niet optimaal lijken te zijn begin ik wel te twijfelen en weet ik niet of ik het erop moet gokken... Al kan een kleinere zaal ook natuurlijk ook sfeerverbeterend zijn in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als het maar niet die kleine zaal (met die bar die de helft van de ruimte in beslag neemt) tussen de hoofdzaal en het rookhok is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij dan vertellen welke zaal er werd gebruikt tijdens de TC celebrate. want ik vond dit een aardig zaaltje, maar niet echt groot ofzo. Geluid was wel lekker maar ze gaan me nou toch niet vertellen dat het een nog kleinder zaaltje wordt of heeft iemand foto's ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kan iemand mij dan vertellen welke zaal er werd gebruikt tijdens de TC celebrate.

Dat is de grote zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
maar aangezien het twee uur rijden is


Niet zo zwak doen. Vanuit Belgiƫ zijn feesten in NL gemiddeld 1.5 - 2 uur rijden.

inb4 moet je maar niet in Belgiƫ wonen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kan iemand mij dan vertellen welke zaal er werd gebruikt tijdens de TC celebrate. want ik vond dit een aardig zaaltje, maar niet echt groot ofzo. Geluid was wel lekker maar ze gaan me nou toch niet vertellen dat het een nog kleinder zaaltje wordt of heeft iemand foto's ?


http://www.clubrodenburg.nl/index.php?page=areas

Als je eerst naar binnen klikt, klik dan op snack corner en dan op de zaal onder die trap. In die zaal wordt het gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 08:57 
 

Gaat een fijn feestje worden met z'n 50en
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Als je eerst naar binnen klikt, klik dan op snack corner en dan op de zaal onder die trap. In die zaal wordt het gehouden.


Zelfs een mogelijkheid om te paaldansen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
chas1n schreef:
Als je eerst naar binnen klikt, klik dan op snack corner en dan op de zaal onder die trap. In die zaal wordt het gehouden.


Zelfs een mogelijkheid om te paaldansen. :corn:


Kan je eindelijk je kwaliteiten eens gebruiken op een feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 09:40 
 
Organisator

bloemkool schreef:
Gaat een fijn feestje worden met z'n 50en
MelvinFR schreef:
Zelfs een mogelijkheid om te paaldansen. :corn:
Norther66 schreef:
Kan je eindelijk je kwaliteiten eens gebruiken op een feest :thumbsup:
chas1n schreef:
RTM93 schreef:
Kan iemand mij dan vertellen welke zaal er werd gebruikt tijdens de TC celebrate. want ik vond dit een aardig zaaltje, maar niet echt groot ofzo. Geluid was wel lekker maar ze gaan me nou toch niet vertellen dat het een nog kleinder zaaltje wordt of heeft iemand foto's ?


http://www.clubrodenburg.nl/index.php?page=areas

Als je eerst naar binnen klikt, klik dan op snack corner en dan op de zaal onder die trap. In die zaal wordt het gehouden.


Ik moet jullie helaas uit die droom helpen.

De hele zaal is opgeknapt, er staan geen palen meer in en het heeft een uitstraling gekregen van een popzaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 09:57 
 

Wanneer krijgen we die te zien? (behalve op de dag zelf :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
er staan geen palen meer

Nu ga ik niet meer hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Ik moet jullie helaas uit die droom helpen.


Iemand een ticket kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ chas1n, thx, de zaal is dus wel veranderd maar nu heb ik iig een indicatie van de grootte.

@ Grim, qua line up is het die 2 uur ook zeker waard, t ging me meer om de omstandigheden, al lijken die wel redelijk in orde te zijn als ik de reacties/zaalgrootte zo zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:28 
 
Organisator

MelvinFR schreef:
Club Rodenburg schreef:
Ik moet jullie helaas uit die droom helpen.


Iemand een ticket kopen?

Je mag wel een handstand proberen in het rookhok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
@ chas1n, thx, de zaal is dus wel veranderd maar nu heb ik iig een indicatie van de grootte.

@ Grim, qua line up is het die 2 uur ook zeker waard, t ging me meer om de omstandigheden, al lijken die wel redelijk in orde te zijn als ik de reacties/zaalgrootte zo zie.


Ik zou me over de grootte van die 2de zaal niet druk maken. Als ik het me nog goed herinner, is die niet eens zoveel kleiner dan de 1ste zaal. En qua geluid zit dit ook wel snor. Zeker de de voorlaatste Bass Protocol, toen het zelfs beter was dan in de hoofdzaal. Daar stond het gewoon echt te luid.

Mss even naar de organisatie: Ik hoop echt dat het niet meer zo luid staat als op The Rawer The Better in de hoofdzaal. Dat was gewoon niet meer te harden. Zaal 2 was toen gewoon perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
MelvinFR schreef:
Club Rodenburg schreef:
Ik moet jullie helaas uit die droom helpen.


Iemand een ticket kopen?

Je mag wel een handstand proberen in het rookhok?

Zijn er ook ergens foto's te vinden van de nieuwe looks? Ik vraag me eigenlijk ook af hoeveel man er in de zaal kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel zin in dit feestje, de lekkerste Spoontech platen op 1 avond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 14:09 
 
Organisator

Citaat:
Zijn er ook ergens foto's te vinden van de nieuwe looks? Ik vraag me eigenlijk ook af hoeveel man er in de zaal kunnen?


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier zijn enkele foto's van de zaal.

Hier (in slechte kwaliteit een filmpje)
Je kunt zien dat in de zaal bepaalde schermen aan de muur hangen die de vertragingen en de echo eruithalen.
https://vid.me/PqV9
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de capaciteit van die zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:38 
 
Organisator

Raven schreef:
Wat is de capaciteit van die zaal?


700
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

700 mensen en dan bijna 700 aanwezigen op facebook met nog zo'n 2 maanden te gaan? Ik weet uiteraard niet hoe de verkoop zich verhoudt tot het aantal mensen dat aangeeft er te zijn, maar met een 5 Years of Spoontech editie verwacht ik dat de meeste aanwezigen (ondanks de BIT zaal) in dat zaaltje gaan staan. Weinig ruimte dan ben ik bang.

(uiteraard pure speculatie maar hier ben ik wel bang voor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:47 
 

Club Rodenburg schreef:
Raven schreef:
Wat is de capaciteit van die zaal?


700


Als ik zo naar de foto's kijk zullen er waarschijnlijk best 700 in kunnen, maar dan zit ie toch afgeladen vol?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten