En? Is dit redelijk groot, klein, chill, vervelend? Ken deze locatie niet.
Hoe weet je dit eigenlijk?wrote:Dit feest is helaas in de kleine zaal en boven.
Hoe weet je dit eigenlijk?wrote:Dit feest is helaas in de kleine zaal en boven.
Muzikaal gezien doel je op zaal 1, dus waarom zou je jezelf druk maken om zaal 2? Dat logic..wrote:Wat een aanfluiting. Is er iemand die deze zaal indeling kan bevestigen? Als zaal 2 net zo ruk is als de laatste keer dat ik daar was, ga ik toch wel twijfelen. Zonde, want dit beloofde muzikaal gezien misschien wel de meest epische nacht ooit te worden.
Hahaah vet, lekker schuume tussen de 40 plussers.wrote:7th Heaven is op dezelfde dag
Aantallen bezoekers zegt niks op fb en partyflock.wrote:Hahaah vet, lekker schuume tussen de 40 plussers.wrote:7th Heaven is op dezelfde dag
edit; heb het maar even nagevraagd. Kan niet geloven dat ze 7th in de hoofdzaal doen terwijl Bass Protocol 5x meer aanwezigen heeft (facebook en partyflock)
Dat klopt inderdaad.wrote:Maar 7th Heaven vindt dus plaats in de grote zaal? Kan ik uit dat bericht nog niet echt opmaken.
Ah oké, hopelijk zorgt de verbeterde akoestiek et cetera voor heerlijk geluid, ben benieuwd.wrote:Dat klopt inderdaad.wrote:Maar 7th Heaven vindt dus plaats in de grote zaal? Kan ik uit dat bericht nog niet echt opmaken.
Wij willen wel zorgen dat het evenement zijn kwaliteit behoudt en dus hebben we een beperkter aantal kaarten beschikbaar. Juist om dit te bewerkstelligen.
Ik had het zelf liever ook anders gehad, als liefhebber van de hardere stijlen.
Geluid, ruimte en sfeer. Al hebben ze op dat laatste geen invloed natuurlijk.wrote:Zolang het geluid maar goed is ben ik tevreden.