Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En? Is dit redelijk groot, klein, chill, vervelend? Ken deze locatie niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus de 'hoofdzaal' bij dit feest is normaal die tweede area? En dat je boven nog een area hebt nooit geweten zelfs. xd

Cruelty schreef:
Dit feest is helaas in de kleine zaal en boven.


Hoe weet je dit eigenlijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

7th Heaven is op dezelfde dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh das wel zuur >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds de verbouwing niet meer geweest, maar daarvoor was de 2e zaal echt zo kut.. Dozer die wat oudere plaatjes draaien en je had een zware wall of bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 09:30 
 

Ben benieuwd hoe "groot" dit feest dan gaat worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 09:52 
 
Hardtraxxer

Wat een aanfluiting. Is er iemand die deze zaal indeling kan bevestigen? Als zaal 2 net zo ruk is als de laatste keer dat ik daar was, ga ik toch wel twijfelen. Zonde, want dit beloofde muzikaal gezien misschien wel de meest epische nacht ooit te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

duizendpoot schreef:
Wat een aanfluiting. Is er iemand die deze zaal indeling kan bevestigen? Als zaal 2 net zo ruk is als de laatste keer dat ik daar was, ga ik toch wel twijfelen. Zonde, want dit beloofde muzikaal gezien misschien wel de meest epische nacht ooit te worden.


Muzikaal gezien doel je op zaal 1, dus waarom zou je jezelf druk maken om zaal 2? Dat logic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 10:45 
 
Hardtraxxer

lees ff wat hier boven staat maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
7th Heaven is op dezelfde dag xd

Hahaah vet, lekker schuume tussen de 40 plussers.

edit; heb het maar even nagevraagd. Kan niet geloven dat ze 7th in de hoofdzaal doen terwijl Bass Protocol 5x meer aanwezigen heeft (facebook en partyflock)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[18:39] Charon_NL: is alleen jammer dat het niet in de grote zaal gehouden word, aangezien daar een ander feest is

maar


[18:45] Charon_NL: kleine zaal schijnt ook wel verbeterd te zijn, waar spoontech is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boycot of petitie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kut dan zeg. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:39 
 
Organisator

Het klopt inderdaad dat 7th Heaven op dezelfde datum plaatsvind. Wij hebben zo goed mogelijk rekening proberen te houden met de grote hoeveelheid concurrerende evenementen (we zitten in het midden van het land dus hebben van veel locaties concurrentie).
Daarbij komt dat wijzelf een ontzettend drukke planning hebben.
Het enige moment waarop bezoekers van 7th Heaven en bass protocol elkaar tegenkomen zal bij de entree zijn.

Ten opzichte van laatste editie is er een hoop veranderd. De hele zaal is aangepakt en de akoestiek is ontzettend verbeterd.
Wij zullen er garant voor staan dat het geluid in orde is (misschien wel beter dan goed)
Binnenkort zal ik een filmpje maken van het geluid en de zaal om de twijfels weg te halen. (Dit zal zonder het extra geluid zijn dat ingehuurd wordt om het evenement de klasse en kwaliteit te geven die het verdient.

Laat ik wel stellen dat het niet de ideale oplossing is, maar helaas laten de verschillende omstandigheden niks anders toe.

Bij vragen ben ik te bereiken op [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er ook de mogelijkheid om beide feesten te bezoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar 7th Heaven vindt dus plaats in de grote zaal? Kan ik uit dat bericht nog niet echt opmaken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:53 
 
Organisator

Raven schreef:
cb92 schreef:
7th Heaven is op dezelfde dag xd

Hahaah vet, lekker schuume tussen de 40 plussers.

edit; heb het maar even nagevraagd. Kan niet geloven dat ze 7th in de hoofdzaal doen terwijl Bass Protocol 5x meer aanwezigen heeft (facebook en partyflock)

Aantallen bezoekers zegt niks op fb en partyflock.
7th Heaven heeft elke maand minimaal 1000 bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:55 
 
Organisator

chas1n schreef:
Maar 7th Heaven vindt dus plaats in de grote zaal? Kan ik uit dat bericht nog niet echt opmaken. :P


Dat klopt inderdaad.
Wij willen wel zorgen dat het evenement zijn kwaliteit behoudt en dus hebben we een beperkter aantal kaarten beschikbaar. Juist om dit te bewerkstelligen.
Ik had het zelf liever ook anders gehad, als liefhebber van de hardere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:59 
 

Jammer :( Aan de sfeer zal het in ieder geval niet aan liggen :) hoop alleen op goed geluid en dat het geen opgepropte boel gaat worden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er nog nooit geweest. Hopelijk is 't geluid in orde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
chas1n schreef:
Maar 7th Heaven vindt dus plaats in de grote zaal? Kan ik uit dat bericht nog niet echt opmaken. :P


Dat klopt inderdaad.
Wij willen wel zorgen dat het evenement zijn kwaliteit behoudt en dus hebben we een beperkter aantal kaarten beschikbaar. Juist om dit te bewerkstelligen.
Ik had het zelf liever ook anders gehad, als liefhebber van de hardere stijlen.


Ah oké, hopelijk zorgt de verbeterde akoestiek et cetera voor heerlijk geluid, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb slechts 1x een feest in de rodenburg mee mogen maken, en toen was alleen de hoofdzaal open. Toen stond het geluid in ieder geval zo hard dat ik zelfs met oordoppen in nog last kreeg.. Hopelijk is de tweede zaal een stuk beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zolang het geluid maar goed is ben ik tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Zolang het geluid maar goed is ben ik tevreden.

Geluid, ruimte en sfeer. Al hebben ze op dat laatste geen invloed natuurlijk.
Aankleding boeit mij hier bijvoorbeeld echt 0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met die sfeer zal het wel goed zitten, gezien het volk dat spoontech gemiddeld trekt
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten