Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 10:16 
 
Organisator

Arjan1977 schreef:
Ik mis Pitch Black, hosten zij nog de 2e zaal? :list:


Nee die wordt deze keer niet door pitchblack gehost. Wel staan er artiesten van pitchblack in de 2e zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vette locatie en degelijk geluid in de main-area. Misschien wel terug aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 22:27 
 
Organisator

Tickets voor €10,- zijn nog beschikbaar tot 31 december vanwege het 30jarig bestaan van Club Rodenburg.
Vanaf 1 Januari zullen de kaartjes 15,- in de voorverkoop gaan kosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien ik niet naar Loudness ga, pak ik dit Raw hardstyle feest maar mee denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Aangezien ik niet naar Loudness ga, pak ik dit Raw hardstyle feest maar mee denk ik :)

Nice! Samen met de trein? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
stefan_helmond schreef:
Aangezien ik niet naar Loudness ga, pak ik dit Raw hardstyle feest maar mee denk ik :)

Nice! Samen met de trein? :)

Ik ga met de trein inderdaad, met nog 2 vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 03:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

burn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen :thumbsup: Gaat een van m'n weinige hardstyle feestjes worden dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Aanwezig :yes:

Ik hopelijk ook, pap werkt niet echt mee, maar anders ga ik wel stiekem weg :corn:
Godverdomme zin in godverdomme :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Aanwezig, en dit keer echt.



SL8492 schreef:
Dylan-E schreef:
Aanwezig :yes:

Ik hopelijk ook, pap werkt niet echt mee, maar anders ga ik wel stiekem weg :corn:
Godverdomme zin in godverdomme :cool:


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:25 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Aanwezig, en dit keer echt.



SL8492 schreef:
Dylan-E schreef:
Aanwezig :yes:

Ik hopelijk ook, pap werkt niet echt mee, maar anders ga ik wel stiekem weg :corn:
Godverdomme zin in godverdomme :cool:


:P

Het zal toch niet he..... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, ouders >.< :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Sorry, ouders >.< :(


Zeg dan niet in elk topic dat je aanwezig bent. Je zet jezelf voor schut. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Sorry, ouders >.< :(


Zeg dan niet in elk topic dat je aanwezig bent. Je zet jezelf voor schut. ;)

Tja dat zei ik in september, en mn pa had al ja gezegd....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Sorry, ouders >.< :(


Zeg dan niet in elk topic dat je aanwezig bent. Je zet jezelf voor schut. ;)

Tja dat zei ik in september, en mn pa had al ja gezegd....

Het is niet alleen dit topic. Het gebeurd echt veel vaker, misschien wel onbewust, maar het valt toch op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 10:52 
 
Organisator

Solutio & The I's are mastering the Anthem for the next edition of Bass Protocol at the moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:32 
 
Organisator

Op zaterdag 8 februari smelten de stijlen samen en krijgen talentvolle jongens de kans om samen met de reeds gevestigde namen te beuken op een volgende editie van Bass Protocol. De earlybirds zijn nog niet eerder zo snel uitverkocht en ook de reguliere kaartverkoop loopt goed. Met een line-up waarin veel labels vertegenwoordigd zijn en ook een oude bekende van Club Rodenburg terugkeert naar zijn 'thuisbasis'.

De line-up en timetable voor 8 februari ziet er als volgt uit:

Area 1
22:00 - 23:00: Charon
23:00 - 23:45: Zirkum
23:45 - 00:30: Geck-o
00:30 - 01:30: Exit Mind Oostenrijk
01:30 - 03:00: Crypsis
02:30 - 04:00: E-Force
03:30 - 04:30: Solutio & The I's
04:30 - 05:30: Titan
05:30 - 06:30: Radical Redemption
06:30 - 07:00: Tony
MC: Tellem

Area 2
22:00 - 23:00: Deazel
23:00 - 00:00: Dozer
00:00 - 01:00: The Heretic
01:00 - 02:00: Bouncing Ball
02:00 - 03:00: Sasha F Finland
03:00 - 04:00: Warface
04:00 - 05:00: E-Raizer
MC: Rudis



Ook zal er een aftermovie gemaakt worden en zal er weer een lekkere lasershow zijn!

Vergeet overigens niet alvast het volgende evenement in je agenda te zetten dat georganiseerd wordt door Bass Protocol, MWDJ & Minus is More op zaterdag 3 mei 2014: Minus is More
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig. Heb nog muntjes van Theracords Celebrates :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet om Tony/Dozer weer eens te zien.
tomac schreef:
Waarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vet om Tony/Dozer weer eens te zien.
tomac schreef:
Waarschijnlijk wel aanwezig.


Die set ga ik ook zeker meepakken. Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time table klopt niet echt, of draaien ze ook b2b?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Geck-O maar 45 min staat. Verder is het wel prima. Dozer sowieso bezoeken en als hij kut draait, kan ik altijd nog terug naar Zirkum. Afgelopen weekend al gezien en 2 weekenden na elkaar is ook weer zoiets... :P Ook even bij Sasha F kijken. Mocht hij kut draaien, weer terug naar Crypsis.

Heb er zin in iig :D

Charon draaide op Theracords CElebrate prima, dus wat gaat het deze keer worden?

stefan_helmond schreef:
Time table klopt niet echt, of draaien ze ook b2b?


Nu je het zegt. Zou wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:07 
 
Organisator

stefan_helmond schreef:
Time table klopt niet echt, of draaien ze ook b2b?

Wat klopt er niet aan dan?
Sommige artiesten draaien een half uur b2b ja:)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten