Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
stefan_helmond schreef:
Time table klopt niet echt, of draaien ze ook b2b?

Wat klopt er niet aan dan?
Sommige artiesten draaien een half uur b2b ja:)

Het was niet aangegeven dat ze b2b stonden. Dus dan is het zoiets?

22:00 - 23:00: Charon
23:00 - 23:45: Zirkum
23:45 - 00:30: Geck-o
00:30 - 01:30: Exit Mind
01:30 - 02:30: Crypsis
02:30 - 03:00: Crypsis vs E-Force
03:00 - 03:30: E-Force
03:30 - 04:00: E-Force vs Solutio & The I's
04:00 - 04:30: Solutio & The I's
04:30 - 05:30: Titan
05:30 - 06:30: Radical Redemption
06:30 - 07:00: Tony
MC Tellem
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:17 
 
Hardtraxx Elite

Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ook! Één van mijn weinige hardstyle feestjes van dit jaar. Denk dat ik er 4 pak dit jaar ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:26 
 
Organisator

stefan_helmond schreef:
Club Rodenburg schreef:
stefan_helmond schreef:
Time table klopt niet echt, of draaien ze ook b2b?

Wat klopt er niet aan dan?
Sommige artiesten draaien een half uur b2b ja:)

Het was niet aangegeven dat ze b2b stonden. Dus dan is het zoiets?

22:00 - 23:00: Charon
23:00 - 23:45: Zirkum
23:45 - 00:30: Geck-o
00:30 - 01:30: Exit Mind
01:30 - 02:30: Crypsis
02:30 - 03:00: Crypsis vs E-Force
03:00 - 03:30: E-Force
03:30 - 04:00: E-Force vs Solutio & The I's
04:00 - 04:30: Solutio & The I's
04:30 - 05:30: Titan
05:30 - 06:30: Radical Redemption
06:30 - 07:00: Tony
MC Tellem



Klopt Stefan, bedankt voor de correctie;)
Zo is het inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o maar 45 min? Schande! :list:
Verder prima Timetable, RR staat zoals verwacht bijna op het einde, daar heb ik niet zo veel mee, benieuwd hoe dat live gaat. Verder denk ik hele avond in zaal 1 te vinden, alleen tijdens Dozer even naar zaal 2, en als Crypsis tegenvalt, even naar zaal 2 voor Sasha F.
Zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tony laten afsluiten is toch wel vrij random.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Klopt Stefan, bedankt voor de correctie;)
Zo is het inderdaad.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Tony laten afsluiten is toch wel vrij random.

Ground Zero '12 sloot hij ook af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Re-Action '12 sloot ie als Dozer samen met Dizzorder af, ging van Hardstyle naar Hardcore, en op het eind nog wat sneller en harder dan dat. Dus hij kan wel hard draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:11 
 
Hardtraxxer

Jammer dat Warface en Sasha F in de 2de zaal staan. Voor de rest prima time table.
Zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En Re-Action '12 sloot ie als Dozer samen met Dizzorder af, ging van Hardstyle naar Hardcore, en op het eind nog wat sneller en harder dan dat. Dus hij kan wel hard draaien.

Ah oke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat Zirkum, Exit Mind en Geck-o zo vroeg draaien. Kijken of ik eerder aanwezig kan zijn en dan gewoon eerder weg (na Titan ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:54 
 
Hardtraxx Elite

Heb hier weer enorm zin in!
Was vorig jaar een van de betere feestjes en deze lineup liegt er wederom niet om :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Jammer dat Zirkum, Exit Mind en Geck-o zo vroeg draaien. Kijken of ik eerder aanwezig kan zijn en dan gewoon eerder weg (na Titan ofzo).

Want anders houd je het niet vol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:08 
 
Organisator

Extra subs in area 2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Extra subs in area 2!


:thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Wesz91 schreef:
Jammer dat Zirkum, Exit Mind en Geck-o zo vroeg draaien. Kijken of ik eerder aanwezig kan zijn en dan gewoon eerder weg (na Titan ofzo).

Want anders houd je het niet vol?

Klopt, na een uurtje of 6 feesten ben ik wel echt helemaal op altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
stefan_helmond schreef:
Wesz91 schreef:
Jammer dat Zirkum, Exit Mind en Geck-o zo vroeg draaien. Kijken of ik eerder aanwezig kan zijn en dan gewoon eerder weg (na Titan ofzo).

Want anders houd je het niet vol?

Klopt, na een uurtje of 6 feesten ben ik wel echt helemaal op altijd.

Ok ok, begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nachtfeesten reken ik meestal een uurtje of 6 voor, (dag)festivals meestal een uurtje of 8. Als ik dat aanhoud zit het meestal wel goed met het energieniveau :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Red Bull pakken helpt ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:51 
 
Artiest

Delt-A schreef:
En Re-Action '12 sloot ie als Dozer samen met Dizzorder af, ging van Hardstyle naar Hardcore, en op het eind nog wat sneller en harder dan dat. Dus hij kan wel hard draaien.


Dat was een leuk feestje :woot:

Maar Tony draait al wat jaartjes mee, dus dat komt wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Red Bull pakken helpt ook niet?

Nee niet echt, beentjes zijn gewoon kapot, mentaal valt het meestal reuze mee. En cafeïne helpt me überhaupt niet over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 21:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
stefan_helmond schreef:
Red Bull pakken helpt ook niet?

Nee niet echt, beentjes zijn gewoon kapot, mentaal valt het meestal reuze mee. En cafeïne helpt me überhaupt niet over het algemeen.


Je mag wel even op mn nek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar hou ik je aan haha :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke HT'ers gaan hier nou allemaal heen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten