Club Rodenburg schreef:
Wat betreft de gastheren (portiers)
Vanuit de lokale overheid krijgen wij eisen opgelegd over het aantal personen die bij drukte binnen moeten zijn. Aangezien wij nogal grote drukte verwachtten deze avond hielden zij zich aan het protocol.
Als het onbeleefd overgekomen is, onze excuses hiervoor. Wij zullen hen erop aanspreken.
Maar wij hopen wel dat jullie begrip hebben voor het feit dat het soms gewoon wat sneller moet om de doorstroming goed te houden, zeker met de kou.
Om hier even op in te haken: tijdens TC Celebrates, 11 januari, moest ik gewoon door dat poortje lopen, piepte aan alle kanten, had mijn zakken niet leeggemaakt ofzo, maar die bewaker keek gewoon even om en haalde zijn schouders op. Dit kan niet te maken hebben met dat er een vlotte doorstroom moest zijn, er stonden welgeteld 0 mensen buiten te wachten.
Persoonlijk vind ik een beetje goede beveiliging wel fijn altijd, vind het ook nooit een probleem om gefouilleerd te worden. Niet met het oog op drugs (maakt me niet zo veel uit als anderen willen gebruiken), maar meer met het oog op wapens. Die avond hadden alle mensen van onze groepbij wijze van spreken een mes mee kunnen nemen, en dan? Dan was Club Rodenburg toch wel goed de Sjaak geweest...
Eenmaal binnen had ik juist een positieve ervaring met de bewakers, heb ze niet door de zaal zien lopen, heb ze niemand zien lastig vallen. (let op: dit gaat dus over TC Celebrate).
Maar over de beveiliging bij de deur valt zeker nog één en ander te verbeteren.