Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het gisteren met de beveiliging? Was het ook hier weer net zoals Theracords Celebrates?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wie waren er chagrijnig dan? Haalde elke keer iets te drinken bij de bar vlakbij de stage en daar waren ze gewoon vriendelijk. Ook bij de snackbar niks mis.

Die kerels bij de ingang, ze vonden dat ik niet snel genoeg was met alles uit mn zakken halen, en toen duwde ze mij gewoon door dat poortje heen en begonnen ze tegen mij te schreeuwen, terwijl het echt niet lang duurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Die kerels bij de ingang, ze vonden dat ik niet snel genoeg was met alles uit mn zakken halen, en toen duwde ze mij gewoon door dat poortje heen en begonnen ze tegen mij te schreeuwen, terwijl het echt niet lang duurde.

Rodenburg leest hier mee, dus zullen wel een reactie geven.

Verder zeg jij 'personeel' en niet bewaking :P Maargoed, 3 keer nu geweest daar en ze staan daar volgens mij echt niet met vreugde voor hun baan. 1e keer waren ze stront chagrijnig, 2e keer viel het wel mee, maar niet echt 'vriendelijk' en nu gister was het ook weer van 'snel snel'.

Misschien dat de mensen van de Rodenburg eens rond de tafel moeten gaan zitten met de bewaking? Zie er aardig wat klachten over
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer onder de mensen was hellemaal top, onwijs veel vrienden gemaakt!

Begin van de avond heel veel breaks, en een paar overgangfouten gehoord in het begin (ook crypsis ) maar dat maakt het optreden toch wat persoonlijker vind ik :thumbsup:

En toen Radical; epic :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was weer een goei! Mooie sfeer en lekker belachelijk lompe muziek. Dat laatste half uur ook haha. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
patrickjeb schreef:
Wie waren er chagrijnig dan? Haalde elke keer iets te drinken bij de bar vlakbij de stage en daar waren ze gewoon vriendelijk. Ook bij de snackbar niks mis.

Die kerels bij de ingang, ze vonden dat ik niet snel genoeg was met alles uit mn zakken halen, en toen duwde ze mij gewoon door dat poortje heen en begonnen ze tegen mij te schreeuwen, terwijl het echt niet lang duurde.


Was bij iemand van onze groep ook, terwijl er maar 3 of 4 man achter hem in de rij stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad! De setjes van Charon, Dozer, Geck-O, 1e gedeelte van Exit Mind, Bouncing Ball, Sasha F, Warface, en Titan staken er bovenuit :thumbsup:

Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/12981:Bass-Protocol
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 00:45 
 
Hardtraxx Newbie

SL8492 schreef:
patrickjeb schreef:
Wie waren er chagrijnig dan? Haalde elke keer iets te drinken bij de bar vlakbij de stage en daar waren ze gewoon vriendelijk. Ook bij de snackbar niks mis.

Die kerels bij de ingang, ze vonden dat ik niet snel genoeg was met alles uit mn zakken halen, en toen duwde ze mij gewoon door dat poortje heen en begonnen ze tegen mij te schreeuwen, terwijl het echt niet lang duurde.


Dit dus.. Er stond zo'n 3 a 4 man achter me, ik mn zakke leeghale voor die mannetjes, hup alles kauwgom weetik 't wat, en schreeuwe dat die deed die vent : 'Wil jij naar binne of naar buiten?!, Ja je gaat naar buiten' (zei die toen ik NET door dat poortje heen wilde lopen) 'DUURT VEEL TE LANG' blabla. Het was aardig vroeg dus nog niet druk en dan toch die 'agressiviteit'.. Dat vond ik jammer, vervolgens pleurde ze me door dat poortje heen en fouilleerde die me heel lichtjes. Had al die zooi er niet eens uit hoeven halen.

--

Buiten dit, vond ik alles geweldig. Personeel, tjaa misschien de bewakers, maar ik heb halfuur met zo'n barman staan lulle. toffe vent was dat. Verder alleenmaar genoten. Ontiegelijk veel mensen ontmoet, was met een grote groep, dus heel die tent was gezellig.

Zeker voor herhaling vatbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 01:22 
 
Hardtraxx Elite

Was weer net zo vet als de vorige keer!
Ook veel mensen ontmoet van hier.
Was gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:22 
 
Hardtraxxer

De tracklist van Warface:

1. Warface - Intro
2. Warface - Show Me Your Warface (Loudness DJ Tool)
3. Dark Pact - Abyss
4. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
5. Warface - Schizophrenics
6. Exit Mind & Radiance - Diverse
7. DeetoxNL ft. mc Nolz - Trigger
8. Delete - Pulse
9. Warface - FTP
10. Chris One - Psycho
11. The Machine - Rollin'
12. Shellshock - Do the Math (Delete Remix)
13. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls
14. Warface - Cosmic Sin
15. Main Concern - Time Has Come
16. Vazard - Misbegotten
17. Warface - Bloodshed
18. B-Front vs Frontliner - Magic
19. Radical Redemption - Brutal 3.0
20. Catatonic Overload - Goddamn (Warface Remix)
21. Degos & Re-Done - Connected
22. Art of Fighters - Fuck You!

De Tracklist van Exit Mind:

01 The Machine - Mosquito
02 Exit Mind & Zirkum - Place Of Power
03 The Pitcher - Little Bitch
04 Degos & Re-Done - Woofers
05 Coone - 150BPM (Regain & Chaotic Spirit Remix)
06 Exit Mind - No Looking Back
07 Adventum - Clock Is Ticking
08 Exit Mind - TBA1
09 Open Source - 2012 (Catatonic Overload Mix)
10 X-Pander & Sub Zero Project - Fire
11 Exit Mind & Radiance - Diverse
12 Vazard - Jiggy
13 Adaro Ft. Danny Scandal - For The Street
14 Delete - Ghetto
15 Regain & Inceptum - I Am God
16 Exit Mind - Loudness Tool
17 Dj Thera & Delete - Ridiculous
18 Digital Punk & Profyler - Rock The Party
19 Exit Mind - Falling Away
20 Delete - Corruption
21 Main Concern - Dark Universe
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zien er alle 2 verdraait goed uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:21 
 
Organisator

SL8492 schreef:
-- Personeel, strontchagerijnig zeg

Amfeticz schreef:
Dit dus.. Er stond zo'n 3 a 4 man achter me, ik mn zakke leeghale voor die mannetjes, hup alles kauwgom weetik 't wat, en schreeuwe dat die deed die vent : 'Wil jij naar binne of naar buiten?!, Ja je gaat naar buiten' (zei die toen ik NET door dat poortje heen wilde lopen) 'DUURT VEEL TE LANG' blabla. Het was aardig vroeg dus nog niet druk en dan toch die 'agressiviteit'.. Dat vond ik jammer, vervolgens pleurde ze me door dat poortje heen en fouilleerde die me heel lichtjes. Had al die zooi er niet eens uit hoeven halen.

patrickjeb schreef:
Verder zeg jij 'personeel' en niet bewaking :P Maargoed, 3 keer nu geweest daar en ze staan daar volgens mij echt niet met vreugde voor hun baan. 1e keer waren ze stront chagrijnig, 2e keer viel het wel mee, maar niet echt 'vriendelijk' en nu gister was het ook weer van 'snel snel'.

Misschien dat de mensen van de Rodenburg eens rond de tafel moeten gaan zitten met de bewaking? Zie er aardig wat klachten over



Allereerst willen wij iedereen bedanken voor de opkomst, wat een heerlijk feestje was het, lekker druk en alleen maar gezellige mensen!

Verder sporen wij ons personeel aan om gewoon vriendelijk te zijn naar de klanten toe en ook om af en toe een gezellig praatje te maken. Maar let wel, het zijn geen machines het zijn mensen die hard werken en hun best doen zo goed en snel mogelijk voor jullie te zorgen.

Wat betreft de gastheren (portiers)
Vanuit de lokale overheid krijgen wij eisen opgelegd over het aantal personen die bij drukte binnen moeten zijn. Aangezien wij nogal grote drukte verwachtten deze avond hielden zij zich aan het protocol.
Als het onbeleefd overgekomen is, onze excuses hiervoor. Wij zullen hen erop aanspreken.

Maar wij hopen wel dat jullie begrip hebben voor het feit dat het soms gewoon wat sneller moet om de doorstroming goed te houden, zeker met de kou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:36 
 
Hardtraxx Elite

Beveiliging was bij de ingang inderdaad wel wat opdringerig. En dat terwijl er niet eens iemand achter ons stond.
Viel mij dus ook op.
Verder weinig bewaking gezien in de zaal zelf, wat ik wel fijn vind.
Op één puntje na, in zaal 2 stonden Paul en ik vooraan en er liep een bewaker achter ons langs (was genoeg ruimte om achter ons langs te lopen) En wat doet hij, hij drukt alles en iedereen een stuk naar voren zo van 'kijk, ik ben hier de baas'.
Zag heleboel mensen verontwaardig kijken, van 'huh waar slaat dat nou weer op'.
Dat vond ik wel opmerkelijk. Verder is het barpersoneel erg vriendelijk en best snel.. daar niets op aan te merken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Beveiliging was bij de ingang inderdaad wel wat opdringerig. En dat terwijl er niet eens iemand achter ons stond.
Viel mij dus ook op.
Verder weinig bewaking gezien in de zaal zelf, wat ik wel fijn vind.
Op één puntje na, in zaal 2 stonden Paul en ik vooraan en er liep een bewaker achter ons langs (was genoeg ruimte om achter ons langs te lopen) En wat doet hij, hij drukt alles en iedereen een stuk naar voren zo van 'kijk, ik ben hier de baas'.
Zag heleboel mensen verontwaardig kijken, van 'huh waar slaat dat nou weer op'.
Dat vond ik wel opmerkelijk. Verder is het barpersoneel erg vriendelijk en best snel.. daar niets op aan te merken :)


Ik weet niet of het afgelopen zaterdag ook zo was maar tijdens Theracords hoefden de vrouwen niet eens door het poortje heen, die mochten gelijk links de zaal in zonder dat ze gefouilleerd werden. En dit kwam niet door de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ramon038 schreef:
Beveiliging was bij de ingang inderdaad wel wat opdringerig. En dat terwijl er niet eens iemand achter ons stond.
Viel mij dus ook op.
Verder weinig bewaking gezien in de zaal zelf, wat ik wel fijn vind.
Op één puntje na, in zaal 2 stonden Paul en ik vooraan en er liep een bewaker achter ons langs (was genoeg ruimte om achter ons langs te lopen) En wat doet hij, hij drukt alles en iedereen een stuk naar voren zo van 'kijk, ik ben hier de baas'.
Zag heleboel mensen verontwaardig kijken, van 'huh waar slaat dat nou weer op'.
Dat vond ik wel opmerkelijk. Verder is het barpersoneel erg vriendelijk en best snel.. daar niets op aan te merken :)


Ik weet niet of het afgelopen zaterdag ook zo was maar tijdens Theracords hoefden de vrouwen niet eens door het poortje heen, die mochten gelijk links de zaal in zonder dat ze gefouilleerd werden. En dit kwam niet door de drukte.


Ik ben niet aanwezig geweest, maar dat kan vaak ook komen door te weinig vrouwelijke beveiliging.

Mannen fouilleren mannen, en vrouwen de vrouwen.

Wanneer de doorstroming stokt wil men nog eens vrouwen waarbij op het oog weinig 'verstopt zit' door laten lopen naar binnen zonder check.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag ook geen vrouwelijke beveiliging, dat was ook het eerste wat ik dacht toen de 2 meiden van onze groep meteen door mochten lopen.
Ik moest wel m'n spullen in dat bakje doen, maar toen ik daar halverwege mee was kon ik doorlopen en werd ik niet gefouilleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Basshunterzz schreef:
ramon038 schreef:
Beveiliging was bij de ingang inderdaad wel wat opdringerig. En dat terwijl er niet eens iemand achter ons stond.
Viel mij dus ook op.
Verder weinig bewaking gezien in de zaal zelf, wat ik wel fijn vind.
Op één puntje na, in zaal 2 stonden Paul en ik vooraan en er liep een bewaker achter ons langs (was genoeg ruimte om achter ons langs te lopen) En wat doet hij, hij drukt alles en iedereen een stuk naar voren zo van 'kijk, ik ben hier de baas'.
Zag heleboel mensen verontwaardig kijken, van 'huh waar slaat dat nou weer op'.
Dat vond ik wel opmerkelijk. Verder is het barpersoneel erg vriendelijk en best snel.. daar niets op aan te merken :)


Ik weet niet of het afgelopen zaterdag ook zo was maar tijdens Theracords hoefden de vrouwen niet eens door het poortje heen, die mochten gelijk links de zaal in zonder dat ze gefouilleerd werden. En dit kwam niet door de drukte.


Ik ben niet aanwezig geweest, maar dat kan vaak ook komen door te weinig vrouwelijke beveiliging.

Mannen fouilleren mannen, en vrouwen de vrouwen.

Wanneer de doorstroming stokt wil men nog eens vrouwen waarbij op het oog weinig 'verstopt zit' door laten lopen naar binnen zonder check.


Dan moet dat nog niet kunnen, laat ze dan in ieder geval door het poortje lopen. Bij een discotheek hier in de buurt hebben ze ook alleen een mannelijke beveiliging, ook één poortje, maar iedereen moet door het poortje heen. Daarnaast worden vaak de tasjes van vrouwen, random doorzocht. Dat is beter dan gewoon door laten lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog wel een leuke over de beveiliging! :thumbdown:

Feest was zeker vet! Jammer dat ik rond de klok van 4 eruit werd geknikkerd.­ Ik mocht namelijk niet op de dames wc komen.­ Mn vriendin had zich in haar duim gesneden dus ik ging met haar mee t toilet op om haar te helpen.­ De chagrijnige toiletjuf riep de security erbij ondanks dat ik het verhaal op een rustige manier had uitgelegd.­ Deze opgefokte mannetjes sleurde mij hardhandige het toilet af, waarop ik enigzins geërgerd reageerde.­ Toen werd ik in een houdgreep naar buiten gesleept en zat mijn feest en die van mijn 14 vrienden erop en dat alleen omdat ik mn vriendin wilden helpen.­ Zeker geen pluspunten gescoord Rodenburg! Zal me nog eens een tweede keer bedenken voordat ik hier naartoe ga.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Wat betreft de gastheren (portiers)
Vanuit de lokale overheid krijgen wij eisen opgelegd over het aantal personen die bij drukte binnen moeten zijn. Aangezien wij nogal grote drukte verwachtten deze avond hielden zij zich aan het protocol.
Als het onbeleefd overgekomen is, onze excuses hiervoor. Wij zullen hen erop aanspreken.

Maar wij hopen wel dat jullie begrip hebben voor het feit dat het soms gewoon wat sneller moet om de doorstroming goed te houden, zeker met de kou.

Om hier even op in te haken: tijdens TC Celebrates, 11 januari, moest ik gewoon door dat poortje lopen, piepte aan alle kanten, had mijn zakken niet leeggemaakt ofzo, maar die bewaker keek gewoon even om en haalde zijn schouders op. Dit kan niet te maken hebben met dat er een vlotte doorstroom moest zijn, er stonden welgeteld 0 mensen buiten te wachten.

Persoonlijk vind ik een beetje goede beveiliging wel fijn altijd, vind het ook nooit een probleem om gefouilleerd te worden. Niet met het oog op drugs (maakt me niet zo veel uit als anderen willen gebruiken), maar meer met het oog op wapens. Die avond hadden alle mensen van onze groepbij wijze van spreken een mes mee kunnen nemen, en dan? Dan was Club Rodenburg toch wel goed de Sjaak geweest...

Eenmaal binnen had ik juist een positieve ervaring met de bewakers, heb ze niet door de zaal zien lopen, heb ze niemand zien lastig vallen. (let op: dit gaat dus over TC Celebrate).

Maar over de beveiliging bij de deur valt zeker nog één en ander te verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:18 
 
Organisator

The Skribbler schreef:
Club Rodenburg schreef:
Wat betreft de gastheren (portiers)
Vanuit de lokale overheid krijgen wij eisen opgelegd over het aantal personen die bij drukte binnen moeten zijn. Aangezien wij nogal grote drukte verwachtten deze avond hielden zij zich aan het protocol.
Als het onbeleefd overgekomen is, onze excuses hiervoor. Wij zullen hen erop aanspreken.

Maar wij hopen wel dat jullie begrip hebben voor het feit dat het soms gewoon wat sneller moet om de doorstroming goed te houden, zeker met de kou.

Om hier even op in te haken: tijdens TC Celebrates, 11 januari, moest ik gewoon door dat poortje lopen, piepte aan alle kanten, had mijn zakken niet leeggemaakt ofzo, maar die bewaker keek gewoon even om en haalde zijn schouders op. Dit kan niet te maken hebben met dat er een vlotte doorstroom moest zijn, er stonden welgeteld 0 mensen buiten te wachten.

Persoonlijk vind ik een beetje goede beveiliging wel fijn altijd, vind het ook nooit een probleem om gefouilleerd te worden. Niet met het oog op drugs (maakt me niet zo veel uit als anderen willen gebruiken), maar meer met het oog op wapens. Die avond hadden alle mensen van onze groepbij wijze van spreken een mes mee kunnen nemen, en dan? Dan was Club Rodenburg toch wel goed de Sjaak geweest...

Eenmaal binnen had ik juist een positieve ervaring met de bewakers, heb ze niet door de zaal zien lopen, heb ze niemand zien lastig vallen. (let op: dit gaat dus over TC Celebrate).

Maar over de beveiliging bij de deur valt zeker nog één en ander te verbeteren.


Bedankt voor de informatie.
Ik zal het in ieder geval doorkijken en dan zullen wij kijken wat eraan gedaan kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Club Rodenburg schreef:
The Skribbler schreef:
Club Rodenburg schreef:
Wat betreft de gastheren (portiers)
Vanuit de lokale overheid krijgen wij eisen opgelegd over het aantal personen die bij drukte binnen moeten zijn. Aangezien wij nogal grote drukte verwachtten deze avond hielden zij zich aan het protocol.
Als het onbeleefd overgekomen is, onze excuses hiervoor. Wij zullen hen erop aanspreken.

Maar wij hopen wel dat jullie begrip hebben voor het feit dat het soms gewoon wat sneller moet om de doorstroming goed te houden, zeker met de kou.

Om hier even op in te haken: tijdens TC Celebrates, 11 januari, moest ik gewoon door dat poortje lopen, piepte aan alle kanten, had mijn zakken niet leeggemaakt ofzo, maar die bewaker keek gewoon even om en haalde zijn schouders op. Dit kan niet te maken hebben met dat er een vlotte doorstroom moest zijn, er stonden welgeteld 0 mensen buiten te wachten.

Persoonlijk vind ik een beetje goede beveiliging wel fijn altijd, vind het ook nooit een probleem om gefouilleerd te worden. Niet met het oog op drugs (maakt me niet zo veel uit als anderen willen gebruiken), maar meer met het oog op wapens. Die avond hadden alle mensen van onze groepbij wijze van spreken een mes mee kunnen nemen, en dan? Dan was Club Rodenburg toch wel goed de Sjaak geweest...

Eenmaal binnen had ik juist een positieve ervaring met de bewakers, heb ze niet door de zaal zien lopen, heb ze niemand zien lastig vallen. (let op: dit gaat dus over TC Celebrate).

Maar over de beveiliging bij de deur valt zeker nog één en ander te verbeteren.


Bedankt voor de informatie.
Ik zal het in ieder geval doorkijken en dan zullen wij kijken wat eraan gedaan kan worden.


Top trouwens dat jullie als club op dit forum zitten en dingen gaan aanpakken die hier als verbeterpunten worden genoemd :thumbup: Zouden meer locaties/organisaties moeten doen, zal feesten zeker beter maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 10:36 
 
Organisator

Basshunterzz schreef:

Top trouwens dat jullie als club op dit forum zitten en dingen gaan aanpakken die hier als verbeterpunten worden genoemd :thumbup: Zouden meer locaties/organisaties moeten doen, zal feesten zeker beter maken :)


Bedankt:) ook eens leuk om te horen;)!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten