Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 10:36 
 
Organisator

22:00-07:00
Lineup:
Area 1
22:00 - 23:00: Charon
23:00 - 23:45: Zirkum
23:45 - 00:30: Geck-o
00:30 - 01:30: Exit Mind
01:30 - 02:30: Crypsis
02:30 - 03:00: Crypsis vs E-Force
03:00 - 03:30: E-Force
03:30 - 04:00: E-Force vs Solutio & The I's
04:00 - 04:30: Solutio & The I's
04:30 - 05:30: Titan
05:30 - 06:30: Radical Redemption
06:30 - 07:00: Tony

Area 2
22:00 - 23:00: Deazel
23:00 - 00:00: Dozer
00:00 - 01:00: The Heretic
01:00 - 02:00: Bouncing Ball
02:00 - 03:00: Sasha F
03:00 - 04:00: Warface
04:00 - 05:00: E-Raizer
MC: Rudis

Genre:
Raw Hardstyle

Early Bird - €10,- (SOLD OUT)
Voorverkoop €15,-
Deurverkoop (Mits nog mogelijk) €20,-

De Early-bird kaarten voor Bass Protocol zijn uitverkocht.
Echter vanwege het 30jarig bestaan aankomend jaar heeft Club Rodenburg besloten de early-bird actie door te laten lopen tot en met 31 December 2013. Tot dan kosten kaartjes in de voorverkoop slechts €10,-!
Kaarten zijn te koop op:
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=524

Met een lineup om van te smullen beloofd dit het 2e mooie hardstyle feest van 2014 te worden in Club Rodenburg.
https://www.facebook.com/events/3269787 ... ts&fref=ts

Eerder in het jaar, op 11 Januari om precies te zijn vindt het eerste hardstyle feestje plaats. Theracords celebrates 5 years anniversary!
Bij dit evenement is er tot 23:00 gratis entree en kosten kaartjes in de voorverkoop slechts €7,-!
https://www.facebook.com/events/2036046 ... 4/?fref=ts

Dit zijn dus 2 evenementen die je ABSOLUUT NIET MAG MISSEN!
Voor deze prijzen hoef je het in ieder geval niet te laten!
Kaarten:
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=524
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het weer een leuke line-up is, gewoon weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 10:51 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Als het weer een leuke line-up is, gewoon weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:26 
 
Organisator

patrickjeb schreef:
Als het weer een leuke line-up is, gewoon weer aanwezig :)


Beloof ik je.
Met veel variatie:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als het weer een leuke line-up is, gewoon weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
patrickjeb schreef:
Als het weer een leuke line-up is, gewoon weer aanwezig :)


Beloof ik je.
Met veel variatie:)

Eerst zien, dan geloven natuurlijk, maar het vertrouwen is er wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Kijk aan, hopelijk wordt de line-up weer net zo dik als zaterdag!
En hopelijk nodigen jullie de jongens van Low Profile weer uit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, en dit keer echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:22 
 
Hardtraxxer

Aanwezig in de hoop dat ik dit keer niet gedrogeerd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt vorige editie was zoo gruwelijk vet (ik denk toch stiekem misschien beste indoor waar ik ooit ben geweest :$ :$ ) hopelijk ook op zo'n line up. eerst kei hard los gaan met dj's zoals thera en degos en redone/deetox en dan crypsis (in plaats van b-front) die ook hard kan draaien, maar die afwisseling van een totaal ander artiest en draaistijl was echt nice! en dan gewoon loei hard afsluiten met iemand zoals delete. aaaah wat een gruwelijk time table was dat... perfect!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:29 
 
Organisator

Bij 350 likes op onze pagina onthullen we de eerste naam voor het event:)
https://www.facebook.com/pages/Bass-Protocol/468675019854662
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeuuuuiii !! aanwezig. geen twijfel over mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Aanwezig in de hoop dat ik dit keer niet gedrogeerd word.


Dit Heb ik ook eens gehad In de Rodenburg. Niet op een hardstyle/core avond maar een gewone 'zuip je klem' avond noem ik het maar. Ik had Ghb in mijn drankje gekregen.... :sick: ben helemaal out gegaan & ben snel naar huis gegaan. Toch moet ik zeggen dat de controle altijd goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:06 
 
Hardtraxx Elite

Eerste naam: Warface

Begint goed, dit :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:14 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Eerste naam: Warface

Begint goed, dit :D :D

je kan niet vroeg genoeg beginnen met de line up bekend maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de line-up heel goed is wil ik hier best 150 euro voor betalen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Als de line-up heel goed is wil ik hier best 150 euro voor betalen hoor.

Ik niet. Dan vind ik dat het in het Gelredome gehouden moet worden.

Maar Warface is oke. Mag toch hopen op nog wat grotere namen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:30 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
The Skribbler schreef:
Als de line-up heel goed is wil ik hier best 150 euro voor betalen hoor.

Ik niet. Dan vind ik dat het in het Gelredome gehouden moet worden.

Maar Warface is oke. Mag toch hopen op nog wat grotere namen :P

Denk dat er wel weer een paar headliners komen.
Maar hoef er ook niet al te veel, heb liever dat dit niet uitverkoopt, heb je weer lekker wat ruimte om los te gaan, net zoals de vorige keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:49 
 
Organisator

Syztrax schreef:
je kan niet vroeg genoeg beginnen met de line up bekend maken


ramon038 schreef:
Denk dat er wel weer een paar headliners komen.
Maar hoef er ook niet al te veel, heb liever dat dit niet uitverkoopt, heb je weer lekker wat ruimte om los te gaan, net zoals de vorige keer :)


Wij houden de buzz gewoon levend op deze manier:)
Ver van tevoren promoten kan geen kwaad (al zijn sommigen vast van mening van wel)
Wij willen 3 maanden vantevoren gewoon all-out kunnen gaan met de volledige lineup, daarom zal er elke week een nieuwe naam bekendgemaakt worden.

Grotere namen zullen er ook zeker bijzitten, maar deze editie mag warface gewoon niet ontbreken.
Het zal beter en drukker zijn dan de eerste editie, maak je daar maar geen zorgen over:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drukker is niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Het zal beter en drukker zijn dan de eerste editie, maak je daar maar geen zorgen over:)

Daar maken wij ons JUIST druk over...
Hooli schreef:
Drukker is niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:55 
 
Organisator

Hooli schreef:
Drukker is niet beter.

Te druk is niet beter, drukker wel:)

Meer mensen = grotere budgetten voor volgende feesten;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Druks is altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 14:00 
 
Organisator

Next name:
Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de grotere namen!
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten