Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duidelijk, dit moet 'm worden met weer zo'n magere HardBass lineup. Hopelijk krijg ik me vrienden ook zover, want die zijn ondanks de lineup toch altijd HB fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum staat nog niet bij de OP :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:23 
 
Hardtraxxer

Full lineup for Bass Protocol Februari 8th 2014 is:
Crypsis
Radical Redemption
E-Force
Titan Artist
Geck-o / Geck-e
Solutio & The I's
Warface
Sasha F
Exit Mind
Zirkum
Dj Tony (Dozer)
Bouncing Ball
Kratos
E-Raizer
The Heretic
Deazel
MC: Tellem
MC: Rudis


:bomb: :innocent: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da's niet mis.. Twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig dus. Vind alleen Sasha F en Warface wat minder maar de rest is natuurlijk wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets minder dan de vorige, desalniettemin heel dik! Ook best wat namen die niet zo vaak geboekt worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Iets minder dan de vorige, desalniettemin heel dik! Ook best wat namen die niet zo vaak geboekt worden :)

Dus als jij vervoer kan regelen ben jij erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
SL8492 schreef:
Iets minder dan de vorige, desalniettemin heel dik! Ook best wat namen die niet zo vaak geboekt worden :)

Dus als jij vervoer kan regelen ben jij erbij?

Er bestaat ook nog altijd een trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Al het beukwerk wat ik bij Hard Bass misloop, kan ik hier mooi inhalen, waarschijnlijk wel weer aanwezig. Vorige editie was in ieder geval goed bevallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:55 
 
Organisator

UPDATE
45% earlybird kaarten zijn uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 10:35 
 
Organisator

64% earlybird tickets verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelijk maar kaartjes gehaald dan, scheelt toch weer. En ook gelijk voor Theracords label night ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:50 
 
Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Gelijk maar kaartjes gehaald dan, scheelt toch weer. En ook gelijk voor Theracords label night ^^

Theracords label night kun je gratis naar binnen voor 11 uur he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Wesz91 schreef:
Gelijk maar kaartjes gehaald dan, scheelt toch weer. En ook gelijk voor Theracords label night ^^

Theracords label night kun je gratis naar binnen voor 11 uur he :P

Ja maar dat ga ik toch niet redden, om er uberhaupt zo vroeg te zijn en ook een feest van 9 uur lang.. betaal liever die €8.75 en dan wandel ik tussen 0:00-1:00 ergens binnen en dan red ik het wel tot 7 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:01 
 
Hardtraxx Elite

Fair enough :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:02 
 
Organisator

Early birds zijn uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Early birds zijn uitverkocht

Hoeveel waren er dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis in dit soort gruwelijke line-ups vaak Wavolizer wel :( :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fanboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trommelen. Daarom Wavolizer. Snap jij niet Pat, je krijgt zeker te weinig promo's van hem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:08 
 
Organisator

patrickjeb schreef:
Club Rodenburg schreef:
Early birds zijn uitverkocht

Hoeveel waren er dat?

100

De Early-bird kaarten voor Bass Protocol zijn uitverkocht.
Echter vanwege het 30jarig bestaan aankomend jaar heeft Club Rodenburg besloten de early-bird actie door te laten lopen tot en met 31 December 2013. Tot dan kosten kaartjes in de voorverkoop slechts €10,-!
Kaarten zijn te koop op:
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=524

Met een lineup om van te smullen beloofd dit het 2e mooie hardstyle feest van 2014 te worden in Club Rodenburg.
https://www.facebook.com/events/3269787 ... ts&fref=ts

Eerder in het jaar, op 11 Januari om precies te zijn vindt het eerste hardstyle feestje plaats. Theracords celebrates 5 years anniversary!
Bij dit evenement is er tot 23:00 gratis entree en kosten kaartjes in de voorverkoop slechts €7,-!
https://www.facebook.com/events/2036046 ... 4/?fref=ts

Dit zijn dus 2 evenementen die je ABSOLUUT NIET MAG MISSEN!
Voor deze prijzen hoef je het in ieder geval niet te laten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:09 
 
Organisator

El Mare schreef:
Ik mis in dit soort gruwelijke line-ups vaak Wavolizer wel :( :P

Die staat een maand ervoor al op theracords celerates
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 09:51 
 
Hardtraxx Newbie

Ik mis Pitch Black, hosten zij nog de 2e zaal? :list:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten