Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 okt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O en Warface is zeker een goed begin, en vorige editie was erg goed bevallen. Goede optie dus :)
Bericht Geplaatst op 14 okt 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Geck-O en Warface is zeker een goed begin, en vorige editie was erg goed bevallen. Goede optie dus :)

Dit.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa Geck-o :D Nog meer aanwezig.
Bericht Geplaatst op 14 okt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bij de vorige Bass Protocol vielen de kicks van een flink aantal gedraaide Warface platen juist erg tegen, kwamen totaal niet over. Geck-O is natuurlijk wel altijd gaaf.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2013 23:32 
 
Hardtraxxer

Bass Protocol facebook:

Who would be the most epic headliner you can think of?
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 07:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Bass Protocol facebook:

Who would be the most epic headliner you can think of?


Catatonic Overload! _O_
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat zou wat zijn. Een eenmalige terugkeer op Rauw op je Dak, en dan hier nog een keertje een exclusieve eenmalige terugkeer xd
Bericht Geplaatst op 21 okt 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

nieuwe naam: Sasha F :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2013 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Goh wat gaat dit dik worden!
Bericht Geplaatst op 21 okt 2013 13:12 
 
Organisator

Helaas zijn wij genoodzaakt dit event te verplaatsen naar 8 Februari 2014 (Wel een maandje dichterbij, dat wel;) )

Mede hierom proberen wij voor het eind van de week de volledige lineup aan jullie te presenteren:)!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:22 
 
Hardtraxx Elite

Next name: Exit Mind :woot:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:25 
 
Hardtraxxer

sws aanwezig :thumbup: vorige keer was :clap:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:36 
 
Hardtraxx Elite

tillie schreef:
sws aanwezig :thumbup: vorige keer was :clap:

Zie je wel weer dan, was gezellig de vorige keer :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat het een maand eerder is.. (met HardBass week ervoor en Hardclassics/ASOT week erna)
Ik wil hier sowieso bij zijn.. Dat word nog wat..
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 10:21 
 
Organisator

Wesz91 schreef:
Beetje jammer dat het een maand eerder is.. (met HardBass week ervoor en Hardclassics/ASOT week erna)
Ik wil hier sowieso bij zijn.. Dat word nog wat..


Dit was helaas de enige optie die wij hadden..
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Wesz91 schreef:
Beetje jammer dat het een maand eerder is.. (met HardBass week ervoor en Hardclassics/ASOT week erna)
Ik wil hier sowieso bij zijn.. Dat word nog wat..


Dit was helaas de enige optie die wij hadden..


Ja ik snap het haha, neem het verder ook niet kwalijk ofzo, vind het alleen jammer aangezien het een drukke periode is. :P
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 19:25 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
tillie schreef:
sws aanwezig :thumbup: vorige keer was :clap:

Zie je wel weer dan, was gezellig de vorige keer :thumbsup:



eerst Loudness :thumbsup: :woot:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:49 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe namen:
Solutio & The I's
E-Force

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 15:27 
 
Hardtraxx Elite

Nog een nieuwe naam: Zirkum :D
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuck Hard Bass maar hoor, die lineup zal hier nooit overheen kunnen gaan haha.
Als ik moet kiezen word het Bass Protocol, maar misschien allebei als het mee zit.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Helaas zijn wij genoodzaakt dit event te verplaatsen naar 8 Februari 2014 (Wel een maandje dichterbij, dat wel;) )

Mede hierom proberen wij voor het eind van de week de volledige lineup aan jullie te presenteren:)!

Het is nu dinsdag... is de LU al compleet?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Fuck Hard Bass maar hoor, die lineup zal hier nooit overheen kunnen gaan haha.
Als ik moet kiezen word het Bass Protocol, maar misschien allebei als het mee zit.

Lekker beide whoopsiedoo! Tenminste, als de HB line-up wat leuks heeft
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieuze optie
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:17 
 
Organisator

The Skribbler schreef:
Club Rodenburg schreef:
Helaas zijn wij genoodzaakt dit event te verplaatsen naar 8 Februari 2014 (Wel een maandje dichterbij, dat wel;) )

Mede hierom proberen wij voor het eind van de week de volledige lineup aan jullie te presenteren:)!

Het is nu dinsdag... is de LU al compleet?


Neehoor, komen nog een paar hele dikke namen aan..

:D
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Ze willen eerst dat het artwork klaar is en dan wordt de volledige line-up bekend gemaakt ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten